Dojrzałem do decyzji :)

palifka
Posty: 38
Rejestracja: 11 maja 2010 10:55 am
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Palifka
Postawił flaszek: 3

Dojrzałem do decyzji :)

Post autor: palifka » 24 mar 2014 02:21 pm

Nadeszła ta chwila i jednak bedzie montaż LPG. Jakieś propozycje Gdzie i w jakiej cenie można założyć do mojej palifki gazownie ?

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 24 mar 2014 04:06 pm

Autogaz Wyszogród

Mary75
Posty: 64
Rejestracja: 08 sty 2014 07:53 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Mary75 » 24 mar 2014 09:49 pm

Masz niedaleko do Radomia zapraszam mogę napisać nr tel to zadzwonisz i podpytasz o cenę Sirak Piotr zakłada BRC
I stało sie :(

sulkevi
Posty: 98
Rejestracja: 11 lip 2013 09:26 am
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów
Samochód: Chrysler Pacifica '05 3.5 (lpg) AWD Turning

Post autor: sulkevi » 25 mar 2014 12:18 pm

PHU MAXI-CAR
Adres: WALERIANY 30 A, WALERIANY, 96-330 ŻYRARDÓW, woj. mazowieckie
tel: 0602 521 084

Polecam z czystym sumieniem.
Sam założyłem niedawno w tym warsztacie.

Zakładają tylko STAG'a. Ja mam sterownik i listwę wtryskową STAG'a.
Parownik - nie znam marki ale adekwatny do mocy naszego auta.
Wlew pod klapką.
Zbiornik 67l zamiast koła zapasowego - większego nie chciał założyć w obawie o czepialstwo diagnosty.

Przełącznik gaz/benzyna ze wskaźnikiem ilości gazu obok popielniczki.

Jak powiesz że chcesz wydać max 3000 zł to tyle zapłacisz ;)

Jestem jeszcze przed regulacją. Auto jeździ normalnie, co prawda pojawił się CHECK o wypadającym zapłonie na pierwszym cylindrze - standard przy założeniu gazu
Z regulacją mam się wstrzymać do 1000 km.

spalanie głównie po mieście 18 PB / 22 lpg - zasięg ok 250 km na jednym zbiorniku.

Mary75
Posty: 64
Rejestracja: 08 sty 2014 07:53 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Mary75 » 25 mar 2014 12:51 pm

Jestem jeszcze przed regulacją. Auto jeździ normalnie, co prawda pojawił się CHECK o wypadającym zapłonie na pierwszym cylindrze - standard przy założeniu gazu

Kolego
Pojedź do gazowniach niech ci ustawi bogatsza mieszankę to powinno pomuc

Ja tak zrobiłem i sie nie zapala

[ Dodano: 25 Mar 2014 12:52 pm ]
Worki za błędy :))
I stało sie :(

palifka
Posty: 38
Rejestracja: 11 maja 2010 10:55 am
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Palifka
Postawił flaszek: 3

Witam

Post autor: palifka » 25 mar 2014 03:11 pm

A co myślicie na temat STAGA 300 ??? i czy ma podłączenie pod OBD ??

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 25 mar 2014 04:07 pm

Stag 300 najnowszej generacji sam kopiuje mapę z mapy silnika .Ja na tym jeżdżę od 2008 roku i nie narzekam
są samochody i była pacifica

minor666
Posty: 413
Rejestracja: 21 lis 2008 12:07 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: minor666 » 25 mar 2014 07:43 pm

palifka pisze:Nadeszła ta chwila i jednak bedzie montaż LPG. Jakieś propozycje Gdzie i w jakiej cenie można założyć do mojej palifki gazownie ?
Myślę że nie będziesz żałował decyzji....ekonomia górą, też byłem zagorzałym przeciwnikiem gazu, podobnie jak kolega Tedi :mrgreen: on nie zmienił zdania ja......hmmmm nadal uważam że auto nie powinno być kaleczone gazem :P ale jak już pisałem ekonomia górą. Zrobiłem na gazie (BRC) ponad 7kkm i nie narzekam butla 92l wlew pod klapką i jest OK :P

verbea
Posty: 1353
Rejestracja: 03 mar 2012 07:20 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: verbea » 26 mar 2014 10:37 am

Kolego Check nie jest standardem przy LPG. Ja mam stag 300 i nie ma mowy o żadnych zapalających się kontrolkach. Pamiętaj że sam rodzaj instalacji to nie wszystko. Ważne aby była fachowo założona. P.S Parownik pewnie Diego gold z 2 wyjściami listwa omvl xl

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 26 mar 2014 01:10 pm

Romku,
Znałeś moją Pacę poliftową z gazem. Jeździłem jakieś 3 lata i zero problemów z silnikiem.
Jeśli chcesz, to dam Ci namiar na Darka, który zakładał u mnie właśnie STAG-a 300 ISA z wtryskami Hana - bardzo tanio nie było bo i konfiguracja po bandzie, ale później zero kłopotów. Na instalacji zrobiłem grubo ponad 100.000 km w rzecz jasna zużył się reduktor.
Co do STAG-a 300 Premium (tego co gada z OBD) są różne opinie - mam wrażenie że jak kto chce to założyć da się, ale większość poleca 300 ISA jako bardziej rozsądną ekonomicznie bez przepłacania za coś co nie daje się w pełni (podobno) wykorzystać.
Darek prowadzi montaż LPG jakiś kilometr od Ciebie więc dla Ciebie wygodnie, a ja mogę Darka z czystym sumieniem polecić.
Jest jeden nasz kolega z forum - lokalizacja Łowicz, który mając przeróżne kłopoty z LPG dokonał poprawki z mojego polecenia u Darka i z tego co wiem wszelkie bolączki jak nożem uciął.
Masz do mnie kontakt więc jak by co daj znać.

Gdybym dziś miał zakładać LPG w podobnym Pacy aucie mocno rozważałbym instalację V generacji - z wtryskiem LPG w fazie ciekłej. Żadnych parowników, jedynie zbiornik, pompa, rurki, wtryski i elektronika. Cena jeszcze trochę wysoka, ale przy moich kilometrach do akceptacji. Niestety nowe auto ma ponad 350KM a pompa V generacji ma wydolność max 300 więc się nie uda.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG ”