witajcie
ja ubezpieczam ful opcje, i najlepiej wypada Hestia.
Jest to firma solidna i godna zaufania
PAMIĘTAJCIE O TYM ŻE UBEZPIECZYĆ MOŻNA ŁATWO - NATOMIAST WYEGZEKWOWAĆ ODSZKODOWANIE JUZ NIE
Wysokość składek OC i AC
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
HESTIA
spopot ulica Hesti
do dzisiaj wszystkiego nie wypłacili
jak idziesz do nich bez prawnika to nic ci się nie należy,
kwity do nich nie docierają
chcą potwierdzenia tego co już mają
Z mojego doświadczenia sprawa ubezpieczenia samochodu wygląda tak, że OC to sobie można zapłacić tam gdzie jest taniej. Ale już AC już nie. I są dwa warianty PZU + ewentualnie odwołanie od pierwszej kalkulacji szkody bo pierwszą to z definicji mają zniżoną, + ewentualnie dobry prawnik do obsługi a drugi wariant to są pozostałe firmy + ubezpieczenie w DAS.
Nie jestem związany z żadną firmą ubezpieczeniową ale jedno się nie zmienia. Ilość szkód rozkłada się proporcjonalnie na wszystkich ubezpieczających, ktoś kto zakłada firmę nie balansuje na krawędzi tylko tworzy ją po to aby zarabiać. Jak ma niską składkę to na ewentualne odszkodowania nie wyciąga prywatnych pieniędzy tylko oszczędza na wypłatach tak aby zbilansować tą niską składkę. I niestety najczęściej czar wspaniałego ubezpieczenia pryska po pierwszej szkodzie.
spopot ulica Hesti
taj jak piszesz bodo tak jak piszeszbodo pisze:NATOMIAST WYEGZEKWOWAĆ ODSZKODOWANIE JUZ NIE
do dzisiaj wszystkiego nie wypłacili
jak idziesz do nich bez prawnika to nic ci się nie należy,
kwity do nich nie docierają
chcą potwierdzenia tego co już mają
Z mojego doświadczenia sprawa ubezpieczenia samochodu wygląda tak, że OC to sobie można zapłacić tam gdzie jest taniej. Ale już AC już nie. I są dwa warianty PZU + ewentualnie odwołanie od pierwszej kalkulacji szkody bo pierwszą to z definicji mają zniżoną, + ewentualnie dobry prawnik do obsługi a drugi wariant to są pozostałe firmy + ubezpieczenie w DAS.
Nie jestem związany z żadną firmą ubezpieczeniową ale jedno się nie zmienia. Ilość szkód rozkłada się proporcjonalnie na wszystkich ubezpieczających, ktoś kto zakłada firmę nie balansuje na krawędzi tylko tworzy ją po to aby zarabiać. Jak ma niską składkę to na ewentualne odszkodowania nie wyciąga prywatnych pieniędzy tylko oszczędza na wypłatach tak aby zbilansować tą niską składkę. I niestety najczęściej czar wspaniałego ubezpieczenia pryska po pierwszej szkodzie.
Słuchajcie - mnie ostatnio bardzo zdziwiła wycena Pacyfiki w eurotax. Ja mam na oku jedna Pacyfikę 2008 Limited 4.0. Mam za nią zapłacic ponad 80 tyś !! a wg eurotax jest ona warta 62 tyś Zastanawiam się jak to jest z tym eurotaxem - ja mam obecnie omegę - i jest ubezpieczona na 20 tyś - a na giełdach takie chodzą po średnio 14 tyś! Packi natomiast - te które znalazłem poniżej 70 tyś za rocznik 2007 - to każda miała coś nie tak. Za 70 tyś to uda się kupić dobrego Touringa 2007 - a nie Limited 2008. Ja nie mam pojęcia jak ci eksperci ustalają ceny do eurotax. To jest pierwszyy samochód, za ktory mam zapłacić wiecej niż jest wart wg eurotax.
Tomislaw, to dziwne bo ja swoją w PZU już drugi raz ubezpieczałem a teraz będę trzeci i zawsze jest więcej warta według nich niż stoi w sprzedaży poza tym ty sam możesz podać kwotę na jaką chcesz ubezpieczyć nie koniecznie godzić się na ich warunki przynajmniej tak jest w PZU a i w innych też tak jest przynajmniej w tych w których ja się dowiadywałem.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
cena nowego - 10% średnio rocznie ale są roczniki że jadą do 40%Tomislaw pisze:Ja nie mam pojęcia jak ci eksperci ustalają ceny do eurotax.
do tego notowania na aukcjach internetowych, gazetach itd
do poczytania tutaj
http://www.eurotax.pl/down/instrukcja_wyceny.pdf
przy takiej wycenie do ubezpieczenia zawsze warto poprosić o szczegółowy raport, często jest tak że przy wycenie do ubezpieczenia jest np.62 tys zł a już przy szkodzie wartość auta jest zaniżona też wg eurotaxu na 52 bo ktoś np odznaczył lub nie odznaczył w jakim stanie masz opony albo jedna wycena jest z jednego wydania eurotax a druga z innego
w google wystarczy pisać problemu z odszkodowaniem z PZU; Hestia, Link4 i już jest jakiś obraz praktyk stosowanych przez TU
przykładowa wycena wg eurotax
http://static.dawro.pl/id/bank/09/pdf/rde5w88.pdf