Dla tych, którzy myślą o samodzielnej diagnostyce swoich samochodów oraz o dogłębniejszej wiedzy
W tekście parę razy padają przykłady z marek: Daimler Chrysler i GM.
Na przykład, wiedzieliście, że jeżeli wartości parametru SHRT FT, czyli korekta chwilowa, były poza zakresem prawidłowym ±3%, przez mniejszą niż określona w programie sterującym pracą silnika ilość cykli pracy, to przyjęto w programie sterującym, że wpływ czynników wymuszających zmianę składu mieszanki ma charakter chwilowy, dlatego program nie zmienia wartości parametru LONG FT?
Prawidłowy zakres chwilowej korekty SHRT, to zaledwie +/-3%, nie miałem pojęcia.
A także, co to jest praca w pętli otwartej i kiedy to następuje, nie tylko w czasie awarii lambdy, ale też przy dużym obciążeniu.
Kopalnia wiedzy, polecam.
Link tu: http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/D ... zu_LPG.pdf
Sam .pdf mogę podesłać na @, bo tu nie można załączyć.