Ponieważ jest problem z relingami długimi i długimi trumnami to problem rozwiązałem sobie sam.
Orginalne relingi na allegro widziałem za 300zł - to tragiczna cena nie jest ale nie ma poprzeczek i są za krótkie oraz nie przeniosą takich ciężarów jak ja bym chciał.
Zrobiłem sobie sam z nierdzewnych profili - moze estetyką odbiegają, ale spełniają swoje zadanie.
NAjpierw trzeba odkręcić plastikowy płaskownik zaślepiający.
Później dorobić gumowe podkładki (8 sztuk po 4 na strone)w miejsca skąd wpasowany jest ten płaskownik. Gumowe podkładki spełnią kilka zada?: Tłumią grgania, nie pozwalają na dobićie rurek relingów do dachu, wyrównują poziom, uszczelniają dach (relingi i tak należy skręcać na śróby posmarowane silikonem bo przekręcają się one bezpośrednio przez dach do wnętrza samochodu)
Następnie docinamy profil nierdzewny - ja mam 30mm na 20mm 1,5m gruby. Tulejki nierdzewne służące do przykręcania są różnych długości i ta ostatnia jest najdłuższa - u mnie 8,5 cm ostatnia, przedostatnia 5,5 i dwie pierwsze 5 5,3. Zapewni to kąt natarcia areodynamicznego tak aby powietrze lekko dociskało element na relingach do dachu a nie odrywało.
Ja spawałem tulejki do profili ale jeżeli ktoś nie ma sprzętu do spawania nierdzewki to wystarczy je tylko skręcić.
Przykręcamy do dachu relingi mierzymy rozpiętość między relingami i dorabiamy poprzeczki - ponad metr u mnie 103.
Zostaje przykręcić do dachu i już.
[/img]
Długie relingi
Wróć do „Karoseria / oświetlenie / itd”
Przejdź do
- .: FORUM KLUBOWE :.
- ↳ .: PRZYWITAJ SIĘ :.
- ↳ .: O FORUM :.
- ↳ Archiwum .:O FORUM:.
- ↳ .: FORUM SPOTY - ZLOTY :.
- ↳ # Spotkania regionalne #
- ↳ # Ogólnopolskie #
- ↳ .: KOGO I GDZIE WIDZIAŁEM :.
- ↳ : HYDE PARK :.
- ↳ O CO CHODZI WE W TYM FORUM
- ↳ ciekawe filmiki z przesłaniem
- ↳ .:coś do śmiechu:.
- ↳ Joke wizualne :)
- ↳ Joke tekstowe.
- ↳ MUZYKA W AUCIE ?
- ↳ .: ŻYCZENIA | ZAPROSZENIA | PODZIĘKOWANIA | GRATULACJE :.
- ↳ AKCJE SPECJALNE
- .:FORUM PODSTAWOWE:.
- ↳ DYSKUSJE O CHRYSLERA PACIFICA
- ↳ .: MOJA FLOTA :.
- .:FORUM TECHNICZNE:.
- ↳ .: UKŁAD NAPĘDOWY :.
- ↳ .: SILNIK :.
- ↳ silnik 3,5
- ↳ silnik 3,8
- ↳ silnik 4,0
- ↳ CHŁODZENIE SILNIKA
- ↳ Dźwięki, wibracje, stuki spod maski
- ↳ Smarowanie
- ↳ .: SKRZYNIA :.
- ↳ .: PRZENIESIENIE NAPĘDU :.
- ↳ .: ZAWIESZENIE i HAMULCE :.
- ↳ .: HAMULCE :.
- ↳ Tarcze
- ↳ Klocki
- ↳ zestawy
- ↳ .: ZAWIESZENIE :.
- ↳ .: OPONY I FELGI :.
- ↳ FELGI I AKCESORIA
- ↳ OPONY
- ↳ CZUJNIKI I CIŚNIENIE
- ↳ .: WNĘTRZE i UKŁAD ELEKTRYCZNY :.
- ↳ .: UKŁAD ELEKTRYCZNY :.
- ↳ .: WNĘTRZE :.
- ↳ .: NAWIGACJA :.
- ↳ .: AUDIO VIDEO :.
- ↳ AUDIO OEM
- ↳ Audio zmiany i modyfikacje
- ↳ .: INNE MULTIMEDIA :.
- ↳ .: BŁĘDY I KOMUNIKATY :.
- ↳ .: NADWOZIE I OŚWIETLANIE :.
- ↳ .: ELEMENTY ZEWNĘTRZNE :.
- ↳ .: OŚWIETLENIE :.
- ↳ .: HAKI I AKCESORIA :.
- ↳ .: UKŁAD PALIWOWY :.
- ↳ zasilanie Pb
- ↳ LPG
- ↳ LPG Dobór instalacji opinie o instalacji
- ↳ LPG regulacja użytkowanie spalanie
- ↳ LPG problemy z pracą instalacji
- ↳ Warsztaty LPG
- ↳ .: TUNING :.
- ↳ .: TECHNICZNIE :.
- .: WARSZTAT :.
- ↳ .: DANE TECHNICZNE I KATALOGOWE :.
- ↳ .: GDZIE KUPUJE I NAPRAWIAM :.
- ↳ SKLEPY
- ↳ WARSZTATY NAPRAWCZE
- ↳ .: inne :.
- ↳ POLECAMY I REKLAMUJEMY
- ↳ .: NARZĘDZIA i Inny sprzęt :.
- .: SAM TO ZROBIĘ :.
- ↳ SAM TO ZROBIĘ
- ↳ Silnik / napęd / zawieszenie itd
- ↳ Teoria
- ↳ Karoseria / oświetlenie / itd
- ↳ Wnętrze / fotele / audio / navigacja itd
- ↳ Jak To Zrobić - YT'z
- .:INNE MARKI:.
- ↳ INNE MARKI SAMOCHODÓW
- ↳ GRUPA CHRYSLER/DODGE/FIAT
- ↳ ASPEN
- ↳ GRUPA GM / CADILLAC /
- ↳ GRUPA FORD / VW / OPEL
- ↳ GRUPA SUBARU/MAZDA/AZJA
- .: KUPIĘ, SPRZEDAM, SPRAWDZAM :.
- ↳ KUPIĘ PACIFICA
- ↳ PYTANIA OGÓLNE PRZED ZAKUPEM
- ↳ Przejestrowane Ubezpieczenie itp
- ↳ stare posty związane z tematem
- ↳ .: SPRZEDAM PACIFICA :.
- ↳ .: SPRZEDANE :.
- ↳ .: Inne OGŁOSZENIA :.
- ↳ .: Inne ogłoszenia - KUPIĘ :.
- ↳ .: Inne ogłoszenia - SPRZEDAM :.
- ↳ .: CARFAX itp :.
- ↳ .: Archiwum Innych OGŁOSZEŃ :.
- ↳ .: Archiwum CARFAX/KUPIĘ/SPRZEDAM :.
- .:INNE:.
- ↳ .: Poczekalnia :.
- ↳ .: KOSZ i SPADY :.