Montaż świateł do jazdy dziennej

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 30 lip 2011 10:51 pm

PelEe pisze:ale jak za brak świateł? bo się pogubiłem...
Chodzi o to, że światła do jazdy dziennej muszą mieć odpowiednią homologację (literki RL na lampie).
Jeśli pojazd nie jest wyposażony w te światła (a Packa z opcją DRL nie jest, bo nie ma homologacji) to zobowiązany jest jechać na światłach mijania.

Stąd dla miśków będzie jasna sytuacja - światła mijania nie są włączone = 300PLN.

A niestety DRL rzuca się w oczy (światła wewnętrzne i nieco bardziej żółta barwa ze względu na obniżone napięcie).

IMHO nie warto.

[ Dodano: Sob Lip 30, 2011 22:52 ]
PelEe pisze: Koszt podłączenia do kompa w ASO we Wrocławiu to 200 PLN...
AFAIK to we Wrocku póki co nie ma ASO.

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 30 lip 2011 11:34 pm

ja bym tak bardzo nie panikował ...przecież swiatła w pacyfice i tak nie są w 100 % zgodne z polskim prawem drogowym .Przednie pozycje w kolorze pomarańczowym ...itp

jesli " władza " będzie chiała to i tak zawsze coś znajdzie ...
proponuję nie przejmować się drobiazgami tylko jeżdzić .

a w rozmowie z 'przedstawicielami prawa " proponuję być miłym i uprzejmym .
To zawsze poprawia relację na drodze .

bezpiecznej jazdy Pacyficą

pisk
Posty: 366
Rejestracja: 31 lip 2010 09:51 pm
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Pacifica 3.5l 2005 LPG
Dostał flaszek: 1

Post autor: pisk » 30 lip 2011 11:50 pm

Zmiana pozycji na białe to jest pestka.
Natomiast płacić za ustawienie DRL i przez to narażać się miśkom i SKP?

Wolę jeździć na światłach mijania.

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 31 lip 2011 12:21 am

pewnie ,że zmiana na na białe to pestka . nie narażaj się . trzymaj się przepisów .

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 05 sie 2012 09:14 pm

Panowie myślę o m-żu świateł dziennych takich jak w tym wątku.
Mam tylko pytanie do tych co je już mają - czy działają prawidłowo z funkcją zmierzchową (AUTO) lamp - dla tych co taką mają???
Zależałoby mi żeby właśnie tak śmigały - czyli żeby wszystkim sterował czujnik zmierzchowy Paci.
Kolega wojwes pisze, że jest z tym problem:
wojwes pisze:Panowie, idą przetartym szlakiem zamontowałem światła do jazdy dziennej wmontowując je w miejsce halogenów (i tak słabo świeciły). Operacja zakończyła się prawie sukcesem i o to prawie chciałem Was zapytać.
Światła świecą jak należy, przełączam na reflektory gasną, ale chciałem zrobić krok dalej lecz nie wiem jak. Mam czujnik zmierzchowy (oryginalnie montowany) co mam zrobić aby przełączało się samo w ustawieniu na auto - bo teraz ni cholery nie idzie. Świecą cały czas dzienne i mogę sobie go zasłaniać i tak nie włącza reflektorów. W innych pozycjach jest ok. Poradzicie?
Dajcie jakieś info jak wiecie.

Pozdro :8
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 06 sie 2012 06:39 am

myślę, że musisz zastosować dwa przekaźniki jeden podpiąć jako NO drugi jako NC
(normalnie otwarty/ normalnie zamknięty)

zasilanie halogenów puścić przez obwody tych dwóch przekaźników, sterowanie NO podpiąć do stacyjki czyli po przekręceniu stacyjki będzie szedł sobie prąd na DLR, sterowanie NC podpiąć pod zasilanie świateł postojowych, jak AUTO włączy światła to stycznik NC rozłączy obwód DLR i zgasną jak zgasisz światłą to wrócisz do zapalenia DLR
do tego można zakupić lub zrobić samemu jeszcze modulik włączający automatycznie światła po uruchomieniu silnika jak na alternatorze pokaże się napięcie
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 11 sty 2013 12:03 pm

Na allegro pojawił się moduł do zrobienia DRL tak jak to jest w niektórych packach.

http://allegro.pl/swiatla-dzienne-zamia ... 69686.html

Kod: Zaznacz cały

  
!!! MODUŁ ŚWIATEŁ DZIENNYCH DRL Z FUNKCJĄ COMMING HOME !!!
Profesjonalny produkt POLSKI wysokiej jakości !
Zasada działania modułu :
Po włączeniu zapłonu automatycznie załączają się światła drogowe z przodu na 30% mocy nominalnej, świecą tylko te dwie lampy (żarówki) i nic więcej, nie działa podświetlenie zegarów i tylne światła. Oczywiście świateł drogowych możemy używać w tym czasie do dawania sygnałów ostrzegawczych, rozjaśnią się wtedy do 100% i powrócą do 30%. Po przełączeniu na światła pozycyjne, mijania, drogowe - światła DRL gasną, tak samo po wyłączeniu zapłonu.
Sterownik SR-01 posiada także funkcję „Comming Home”. Po podaniu impulsu 12V na wejście modułu zostaną zapalone światła długie (30% mocy) na czas około 2-18 sekund (ustawiany przez użytkownika) . Czas ten jest liczony od końca trwania impulsu na wejściu modułu. Jeśli w czasie odliczania czasu zostanie podany kolejny impuls czas ten jest zerowany i liczony od początku. Impuls można podawać np. za pomocą sterownika radiowego lub podłączając moduł do sterownika zamka centralnego.
Moduł jest porządnie wykonany, profesjonalny montaż.
  Używając moduł oszczędzamy paliwo jak i żarówki (świecąc na 30% starczą na dłużej niż świecąc na 100%) oraz chronimy środowisko.
Sterownik współpracuje z typowymi dwoma żarówkami świateł długich (H1, H7, H3, H4 itp.) 12V o mocy max 60W każda. Nie współpracuje z oświetleniem ksenonowym! Żarówki świateł długich muszą być sterowane od plusa (masa na stałe).

Bardzo proste podłączenie:
-czarny : masa (-12V)
-czerwony : +12V
-niebieski : +12V po włączeniu zapłonu (za stacyjką)
-2x żółto/zielony : wyjścia na żarówki świateł drogowych max 60W każda
-biały : +12V do żarówki świateł pozycyjnych
-brązowy : wejście impulsu +12V „Comming Home”
 Dane techniczne:
- zasilanie 12V (11-14,4V)
- max obciążenie : 2 żarówki po 60W każda max
link do źródła:
http://allegro.pl/swiatla-dzienne-zamia ... 69686.html
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 11 sty 2013 12:35 pm

ciekawe czy do H13 się nadaje
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 11 sty 2013 12:41 pm

H13 12V 60/55W

więc raczej nie ma różnicy
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 11 sty 2013 01:22 pm

zyga a w packach jest sterowanie plusem ? bo avensis ma sterowanie mijania plusem a długich minusem
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

wojwes
Posty: 194
Rejestracja: 26 kwie 2010 07:46 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojwes » 11 sty 2013 01:31 pm

W nawiązaniu do mojego ostatniego postu problemy które miałem wynikały z mojego błędu. Na dzisiaj wszystko działa w pełni poprawnie w dzień świeca ledy, a jak nastaje zmierzch włączają się z automatu światła podstawowe. Cały czas mam przełącznik na "auto".
https://zapunkty.blogspot.com

marecki1999
Posty: 715
Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
Lokalizacja: Szczecin
Samochód: Pacifica Limited 2017
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 1

Post autor: marecki1999 » 11 sty 2013 04:39 pm

arturhhh pisze:zyga a w packach jest sterowanie plusem ? bo avensis ma sterowanie mijania plusem a długich minusem
Sterownik współpracuje z typowymi dwoma żarówkami świateł długich (H1, H7, H3, H4 itp.) 12V o mocy max 60W każda. Nie współpracuje z oświetleniem ksenonowym! Żarówki świateł długich muszą być sterowane od PLUSA (masa na stałe).
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 11 sty 2013 05:06 pm

u mnie był czas że przełączyłem sobie na wersję ( drogowe dzienne 50%) .Pacyfika wyglądała źle ( oczywiście to wyłącznie moje prywatne zdanie )

Dziś mam podłączone zamiast halogenów światła dzienne LED okrągłe.Trzeba tylko uważać żeby to był model z diodami 1W-atowymi ( chodzi o 4 sztuki po 1 W )w jednym reflektorze Jest to dużo jaśniejszy efekt widoczny zawsze .

Wersje lamp z wieloma diodami ale smd świecą dużo gorzej szczególnie w słoneczny dzień Dioda smd do płaska kwadratowa często występująca na paskach led, są fajne ale nie nadają się do świateł dziennych .
Jeżdżę na automacie - w dzień świecą tylko dzienne LED a gdy się ściemnia załączają się światła mijania , dzienne gasną automatycznie .Wygląd pacyfiki jest zdecydowanie ładniejszy .

przy włączonych światłach drogowych ale na 50% pobór prądu jest i tak wielokrotnie większy niż przy światłach led, które pobieraja tylko 4x1W + 4x1W = 8W

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 11 sty 2013 05:11 pm

Artur nie wiem nigdy nie sprawdzalem. Będę przy kompie to zobaczę na schemat. Równie dobrze można by to podpiąć pod halogeny. Marecki o co chodzi w Twoim poście bo jakoś nie zrozumiałem przekazu nic mi się nie rozjaśniło plusem czy minusem jest sterowane.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 12 sty 2013 05:33 pm

arturhhh pisze:avensis ma sterowanie mijania plusem a długich minusem
Wydaje mnie się iż sterowanie przy samych żarówkach jest plusem,masą może przy włączniku,ale w samych reflektorach jest plusem
Gas-guzzler

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 12 sty 2013 06:18 pm

dzieki ,chyba sobie to załozę zawsze parę groszy na prądzie zaoszczędzę
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 12 sty 2013 07:47 pm

arturhhh,
pisząc
zawsze parę groszy na prądzie zaoszczędzę
miałeś na myśli obciążenie alternatora i co za tym idzie zmniejszenie zużycia paliwa ,nawet gdyby,to nie wiele,ponieważ żarówka wolframowa działa podobnie do opornika,prąd pobierany jest prawie równy przy zastosowaniu takiego urządzenia, ponieważ zmniejszenie wartości napięcia zasilającego żarówkę powoduje zmniejszenie wartości strumienia świetlnego oraz zmniejszenie skuteczności świetlnej, to jest liczby lumenów otrzymywanych z jednego wata mocy. Zmniejszanie się strumienia świetlnego jest ogólnie 2,5 raza większe od zmniejszenia napięcia i nie proporcjonalne do mocy pobieranej ,która jest minimalnie mniejsza.
Lepiej do oszczędności proponuję jak czarny pisał LED.Ale gdy Ktoś chciałby wykorzystać oryginalność,albo nie lubi ledów to urządzenie jest jak najbardziej przydatne :)
Gas-guzzler

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 12 sty 2013 09:32 pm

luki z tym prądem to żartowałem
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Łuki » 12 sty 2013 10:30 pm

spox :D tak się rozpisałem tylko :D
Gas-guzzler

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 14 sty 2013 12:44 pm

arturhhh napisał
zyga a w packach jest sterowanie plusem ? bo avensis ma sterowanie mijania plusem a długich minusem
ze schematu wychodzi, że krótkie długie i marker jest zasilany z plusa
masa do karoserii z tym że marker ma wspólną masę z kierunkami

więc powinno być ok
ale lepiej jeszcze przed zakupem sprawdzić miernikiem wypinając kostkę od lampy i przedzwonić kabelki do masy
Ostatnio zmieniony 14 sty 2013 03:06 pm przez zyga, łącznie zmieniany 2 razy.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 30 sty 2013 08:48 pm

zamontowane i działa bezproblemowo
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 30 sty 2013 09:00 pm

Wybaczcie panowie ale tak się zastanawiam po co komu światła do jazdy dziennej skoro mijania doskonale do tego się nadają :?: :?: :?:
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

arturhhh
Posty: 425
Rejestracja: 12 kwie 2011 11:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: arturhhh » 30 sty 2013 09:21 pm

za szybko mi się przepalały żarówki H13 a nie wszędzie je dostaniesz
Życie trzeba przeżyć tak
żeby wstyd było opowiadać,
ale przyjemnie wspominać

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 30 sty 2013 09:47 pm

Ok kumam to z pewnością warto było zrobić sobie te światełka ;) ;>
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

kulfonAWD
Posty: 6
Rejestracja: 06 kwie 2013 05:02 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: kulfonAWD » 12 lut 2014 10:35 pm

revolta pisze: Kabel pod stacyjkę podpiąłem w skrzynce bezpieczników w wolne miejsce tzw. zamiennik.
Witam!
Mikołaj z Poznania się kłania.
Kupiłem ledy podobne do Twoich. Chciałem podpytać, w które miejsce w skrzynce je podpiąłeś i w jaki sposób. Czy poprzez dodatkowy przekaźnik czy po prostu w styk gdzie pojawi się napięcie po przekręceniu kluczyka?
Z góry dzięki za odpowiedź.
A tak przy okazji czy ktoś może podpowiedzieć skąd najlepiej pociągnąć prąd od odłączonych halogenów przednich /zastąpione LED/ by pociągnąć go na tył w celu dołożenia tylnego przeciwmgielnego.
Łatwiej wymienić czego nie ma...

Szymek
Posty: 164
Rejestracja: 07 gru 2013 06:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Szymek » 25 lip 2014 01:46 pm

http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-4 ... ringi.html

Mam pytanie odnośnie w/w świateł. Czy ktoś montował może tego typu tzn z tymi soczewkami? Czy one może słabiej będą świecić. Też średnica samego reflektora jest stosunkowo mała w porównaniu do halogenów. Warto je zakupić i czy będą pasowały do Packi?

przemy_slav
Posty: 449
Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
Lokalizacja: Pruszków
Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 6

Post autor: przemy_slav » 01 sie 2014 02:52 pm

Panowie, pomóżcie.
Kupiłem światła dzienne (jak te z pierwszego posta) i się zastanawiam teraz, gdzie należy wpiąć się z kabelkiem zasilającym je po przekręceniu kluczyka? I czy mają one świecić po przekręceniu na ACC czy na ON? Wydaje mi się, że na ON, bo po co mają się świecić, jak będę siedział w aucie i słuchał radia...
Dajcie proszę znać, jak to załatwiliście u siebie...

Przemek

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 05 wrz 2014 05:44 pm

Szkoda, że ostatnie 3 posty nie doczekały się odpowiedzi... ;(


W międzyczasie pojawiła się natomiast, pewna konkurencja do:
Światła dzienne + p.mgielne LEDriving FOG (OSRAM) http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=3691
Wprawdzie bez opcji doświetlania zakrętów i nie Osram,
ale za to o prawie połowę tańsze (ok. 600zł - choć to też
niebagatelna cena) i są one z niezłymi "ringami"
co niektórzy tu na F (w tym - ja też) lubią ;)

Rolę "halogenu" spełnia tam w kazdej lampie jedna 10W dioda Cree.
Co prawda są to jedne z najsilniejszych LED, ale trudno powiedzieć
tylko po opisie, zdj. i nawet filmiku tam - czy jest to wystarczająco
mocne światło p.mgielne.

Lampy wyglądają na solidne, opis - wyczerpujący.
Każda lampa ma osobny moduł sterujący, a w zestawie
są 3 różne końcówki wtyków do kostek p.mgielnych auta.

MaxLed Duo LEDriving DRL+FOG do jazdy dziennej 12V http://allegro.pl/maxled-duo-ledriving- ... 71632.html
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 03830.html
Załączniki
MaxLedDuo-3.jpg
MaxLedDuo-2.jpg
MaxLedDuo-1.jpg
Ostatnio zmieniony 15 sty 2015 01:12 am przez pach, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 28 paź 2014 09:04 pm

Panowie a czy taki zamienniki halogena z HALO ringiem waszym zdaniem będą nadawały się do jazdy dziennej? Chodzi mi oczywiście o ten HALO ring, czy światło nie będzie za słabe? Montował ktoś z Was tego typu halogeny?

ebay

ebay2

ebay3
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 28 paź 2014 10:17 pm

lutek34 pisze:Chodzi mi oczywiście o ten HALO ring, czy światło nie będzie za słabe
ja co prawda mam halo ring (engel eyes) w reflektorze głównym
ale jasność pewnie porównywalna - a tak świeci w słoneczny dzień
Załączniki
angel w słońcu z daleka 1.jpg
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

maciasty77
Posty: 136
Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maciasty77 » 28 paź 2014 10:43 pm

Niestety skusilem sie na takie halogeny jak te z ebaya.Niestety, ponieważ ring świecił tak że tylko w nocy bylo go widać, poza tym po miesiacu sie przepalil i teraz w nocy lipnie to wyglada jak tylko jeden sie tli.Nie polecam, chińskie wynalazki.
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 28 paź 2014 11:12 pm

Maciasty,
tego właśnie się obawialem, dzięki za info. Moze uda mi się znaleźć coś bardziej markowego.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 29 paź 2014 12:32 am

lutek34,
Zadaj pytanie mareckiemu. U niego z tego co wiem działają bez uwag.
Z tego co wiem są różne rodzaje ringów - w opisie i na zdjęciach zobaczysz różnicę. Te co dobrze działają z tego co pamiętam chodzą z dodatkową przetwornicą (w zestawie) i nie mają ciemnych obszarów w okolicy doprowadzeń napięcia.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

marecki1999
Posty: 715
Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
Lokalizacja: Szczecin
Samochód: Pacifica Limited 2017
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 1

Post autor: marecki1999 » 29 paź 2014 08:22 am

http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=1908

Lutek,
Jestem za granicą jeszcze troszkę, więc ciężko mnie tu złapać, bo mam sporadyczne dostęp do kompa, z braku czasu.
Pisz na maila, (wysłałem na priv),

W razie pytań, pomogę, na ile będę mógł,

Ps. mpspycha, ma temat w małym paluszku 😀


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 paź 2014 08:40 am przez marecki1999, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 29 paź 2014 08:25 am

lutek34 pisze:...Montował ktoś z Was tego typu halogeny?...
Prócz siły światła (i trwałości) jest jeszcze problem mocowania.
Możliwe, że te cytowane od Doge'a mają takie - jak w PAC, ale to chyba
mało prawdopodobne ( http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=382)
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 29 paź 2014 08:53 am

lutek34 pisze:Panowie a czy taki zamienniki halogena z HALO ringiem waszym zdaniem będą nadawały się do jazdy dziennej?
Lutek jeśli nie boisz się rozebrać reflektora (jest to wykonalne przy pewnej dozie cierpliwości) to może coś takiego:

http://www.ebay.com/itm/60cm-Illuminati ... 07&vxp=mtr

połączenie świateł dziennych i kierunkowskazu ( -10 lat dla nadwozia ;) )
Czarny Góra robił coś takiego ale jeszcze na tradycyjnych ledach i już ta wersja wyglądała super

Ja w poliftowej wymieniłem żarówkę (pozycja/kierunek) na ledową dwukolorową i pozycja świeci teraz lepiej od ringa
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 08 gru 2014 09:26 pm

mpspycha pisze: Ja w poliftowej wymieniłem żarówkę (pozycja/kierunek) na ledową dwukolorową i pozycja świeci teraz lepiej od ringa
Wracam do tematu, czyli używasz w przednich postojach/kierunkach takiej żarówki ebay i postojówki z taką żarówką wykorzystujesz jako światła do jazdy dziennej?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 08 gru 2014 09:50 pm

lutek34 pisze:czyli używasz w przednich postojach/kierunkach takiej żarówki ebay i postojówki z taką żarówką wykorzystujesz jako światła do jazdy dziennej?
nie dokładnie takiej, ale tego typu
(mając oczywiście świadomość że tego typu rozwiązanie nie do końca wpisuje się w wymagania jakie przepisy światłom dziennym stawiają) oprócz tego mam jeszcze ringi podpięte jako pozycyjne i świecą razem - myślałem o kombinacji tego typu jak wyłączanie stosownego białego led-a przy włączeniu kierunkowskazu, czy też wyłączanie ich przy włączeniu świateł mijania, ale na myśleniu na razie się skończyło, może jak dojdą ledy do świateł drogowych to wezmę się za całość
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 08 gru 2014 10:59 pm

mpspycha pisze: nie dokładnie takiej, ale tego typu
A mógłbyś podrzucić jakie dokładnie Ty masz?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 08 gru 2014 11:02 pm

lutek34 pisze:jakie dokładnie Ty masz?
http://archiwum.allegro.pl/oferta/dual- ... 29823.html
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 09 gru 2014 03:53 pm

Ok jeszcze jedno, która wersja jest do naszych Pac?
Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 09 gru 2014 08:52 pm

lutek34 pisze: która wersja jest do naszych Pac?
nawet nie wiedziałem że je robią różnych wersjach :O

jeśli Ci to pomoże poniżej układ pinów lampy z kolorami przewodów (2008)
lampa lewa kierunek/postój wtyk 3 pinowy
CAV CIRCUIT FUNCTION
1 Z377 20BK/BR GROUND
2 L77 20WT/VT LEFT FRONT PARK LAMP DRIVER
3 L61 18LG/WT LEFT FRONT TURN SIGNAL LAMP DRIVER
lampa prawa kierunek/postój wtyk 3 pinowy
CAV CIRCUIT FUNCTION
1 Z378 20BK/TN GROUND
2 L78 20WT/LB RIGHT FRONT PARK LAMP DRIVER
3 L60 18WT/TN RIGHT FRONT TURN SIGNAL LAMP DRIVER
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 09 gru 2014 11:09 pm

A może pojechać po bandzie? Niespełna 20 Euro... za parę rzecz jasna a długość każdego to 85cm i działa jak należy białe ciągłe, a jak żółty kierunek to wyłącznie żółty. Dopiero po wyłączeniu wraca do białego
Załączniki
LED_MAT.jpg
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 09 gru 2014 11:27 pm

mpspycha pisze:...Lutek jeśli nie boisz się rozebrać reflektora (jest to wykonalne przy pewnej dozie cierpliwości) to może coś takiego:
http://www.ebay.com/itm/60cm-Illuminati ... 07&vxp=mtr
Konieczne (niestety) rozbieranie reflektora :S
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

marecki1999
Posty: 715
Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
Lokalizacja: Szczecin
Samochód: Pacifica Limited 2017
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 1

Post autor: marecki1999 » 10 gru 2014 01:38 am

Mariusz, cholerka
Żeś mi smaka narobił,
I co znów mam lampy zmieniać,
Bo do Angel Eye to ni jak nie będzie pasować 😭
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 10 gru 2014 11:01 am

marecki1999,
W swoim Aspenie robię właśnie coś takiego
Zamiast H13 idą soczewki pod xenon
Soczewki rzecz jasna z ringami (Angel Eye), ale też z Devil Eye (kto wie co to takiego?)
Do tego pokazane wyżej paski świetlne a'la Audi
I będzie tak, że pozycja na pasku i na obrysówce, dzienne na ringu, mijania i drogowe na soczewce. Na pasku przy włączonym kierunku zaczyna świecić w miejsce białego żółte - powrót do białego po wyłączeniu kierunku.
Fabryczna pozycja/kierunek zostaną jak sądzę ślepe choć się okaże.
Na koniec następnego tygodnia odbieram od gościa co przerabia więc zobaczymy jak wyszło.
Zaletą paska jest jeszcze to, że można pojechać po krawędzi lamy nie tylko dół czy góra, ale mogąc wyginać jak trzeba u mnie pójdzie też po pionowym boku zewnętrznie i kierunek widać będzie też z boku (fabrycznie podobnie jak w Pacu kierunek jest blisko grilla i jest kiepsko widoczny z boku auta, a dodatkowych lampek na błotnikach nie chce mi się robić.
A za jakiś czas pokażę jeszcze com wymyślił ze światłami tylnymi bez zmiany układu lampy - a w moim aucie nie ma pomarańczowych szkieł a tylko układ od góry czerwony/czerwony/biały. I tak zostanie poza jedną stroną gdzie białe zamieni się w czerwone przeciwmgielne. A czerwone będzie świecić na pomarańczowo przy kierunkach.
Daje po oczach jak cholera na pełnym prądzie czyli przy włączonych światłach STOP
Całość na paskach diodowych

Dodano 14 stycznia 2015

Skoro obiecałem to czas na pokazanie:

Funkcja pozycji - ring a dokładniej dwa - ten biały to Angel Eye, ten niebieski (hehehe) to Devil Eye
Obrazek

Funkcja świateł dziennych - biały pasek
Obrazek

Funkcja kierunkowskazu - pomarańczowy pasek - ten sam co dzienne opisane powyżej co i jak
Obrazek

I dla pełnego obrazu choć poza tematem przerobiona lampa tylna - nie pokazuje cofania ani p-mgielnego - one idą w białe klosze.
Obrazek
Niestety słabo widać na zdjęciu różnicę czerwone (tutaj słabsza pozycja i mocny STOP) / pomarańczowe kierunki. Na tym etapie pozostaje informacja że 6 górnych pasków to czerwone a 5 niższych to kierunek.

Póki co można było popatrzeć poza autem, na aucie można będzie jeszcze pokazać jak działają światła przez soczewki.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria / oświetlenie / itd”