HomeLink przyciski do bramy

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

HomeLink przyciski do bramy

Post autor: zyga » 25 kwie 2009 10:46 pm

Opis powstał na potrzeby Golden'a ale może się jeszcze komuś przyda dlatego tu trafia.

Potrzebna jest podstawowa wiedza z zakresu "+" i "-", lutownica i nie trzęsące się ręce:)
Myśleć, czytać, myśleć, myśleć robić - bo to wasze auta i wasza brama ten opis traktować jako opis nie jak wyrocznie, testowane u mnie i u Goldena

Przy lusterku mamy trzy guziki HOME LINK do zamykania i otwierania bram, niestety czasami ten system nie komunikuje się z bramą jaką akurat posiadamy, ale mając trochę umiejętności manualnych i kilka narzędzi z marketu można te 3 guziki ożywić

zaczynamy od tego że potrzebny nam jest dodatkowy pilot do naszej bramy chyba, że mamy jeden w zapasie, pilot musi być wprogramowany do bramy, w pełni działać i mieć nową baterię

Obrazek

demontujemy element z lampkami dla kierowcy i pasażera i schowkiem na okulary otwierając schowek na okulary i odkręcamy 2 wkręty mamy już uwolniony cały element i zostało nam odpiąć kable , odpinamy kable od zasilania czarnej skrzynki i oświetlenia

to co nam zostało w łapach zabieramy na zabieg

od tego elementu okręcamy dwa wkręty tak, aby uwolnić czarną skrzynkę, którą odkładamy w bezpieczne miejsce i mieć pełen dostęp do 10 pin'owej wtyczki

czas na pilota pilota rozkręcamy go lokalizujemy, który swich jest odpowiedzialny za otwieranie bramy, przy pomocy jakiegoś kabelka lokalizujemy, które jego "nóżki" zwierają się przy wciśnięciu przycisku i do nich lutujemy dwa kabelki 15-20 cm, trzeba uważać bo są delikatne i starać się żeby nie spalić lutownicą ani swich'a ani pilota następnie sprawdzamy, który w pilocie to "masa" ( miernik do ko?cówek naszego kabla i do - baterii)
ten kabelek sobie odznaczamy,
Obrazek
zostawiamy na chwilę pilota i wracamy do 10 pin'owej wtyczki


opis pin'ów wtyczki
  • 10 masa
  • 9 masa
  • 8
  • 7 brama ***
  • 6 brama **
  • 5 brama *
  • 4 open szybra
  • 3 ventylacja szybra
  • 2
  • 1 close szyba #
# pin 1 ma biały kabel

....kable są delikatne dlatego robimy wszystko delikatnie a żeby nie było później problemów to wszystko lutujemy i izolujemy ....

przecinamy kabel nr 5 tylko nie przy samej wtyczce tylko dalej 3-4 cm, rozcięty kabelek od strony wtyczki izolujemy a od strony klawiszy zaprawiamy izolacje i bielimy następnie
rozcinamy kabel nr 10 albo ściągamy izolacje na jego kawałku ale takim,aby można było przylutować kabel od naszego pilota, ten kabel docelowo ma być połączony w wtyczką
Obrazek
Obrazek
oznaczony kabel "masowy" z pilota łączymy do kabla nr 10 a drugi kable z pilota lutujemy od kabla nr 5 ale nie do wtyczki tylko w stronę guzików jak to już było wspomniane



Obrazek
teraz wszystko powinno działać, wkładamy baterię do pilota i sprawdzamy czy funkcjonuje pilot z naszym zewnętrznym guzikiem,

Obrazek
Obrazek
Obrazek



jeśli tak to wpinamy wtyczkę w czarną skrzynkę, czarną skrzynkę w element z lampkami, a całość do auta

pilot zasilany jest z baterii, jeżeli szybko ona nam pada to można przepleść kable i pilota pozostawić w schowku na okulary, a jak długo trzyma to można go gdzieś schować w głębi

Obrazek

teraz naciskając * otwiera i zamyka się brama
funkcja ** i *** pozostały nie zmienione, można postępując analogicznie wykorzystać te guziki, np jeśli bramę obsługują dwa swich
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2009 11:13 pm przez zyga, łącznie zmieniany 3 razy.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Awatar użytkownika
golden35
Posty: 108
Rejestracja: 22 lis 2008 09:31 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: golden35 » 25 kwie 2009 10:55 pm

Zyga wielkie dzięki wszystko gra i buczy,pozdro.

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 13 cze 2009 04:57 pm

Jestem właśnie po montażu pilotów według Twojej instrukcji Zyga i normalnie BAJKA !! wszystko hula aż miło i sko?czyło się przekładanie i szukanie pilotów w aucie. Zrobiłem wszystko krok po kroku jak pisałeś , a nawet więcej ! Pomyślałem sobie dlaczego nie wykorzystać wszystkich trzech przycisków ? Więc zrobiłem tak : pilot NIKE który Ty również podpinałeś , wykorzystałem do dwóch bram i wyprowadziłem z niego dwie pary przewodów , a trzecią parę z drugiego , innego pilota. Połączyłem wszystkie przewody , zaizolowałem i przy naciśnięciu poszczególnych klawiszy : * , ** , *** , za każdym razem kontroli na pilotach sie zapalały i bramy się otwierały ! . Natomiast porażkę zaliczyłem po włożeniu wszystkiego na swoje miejsce i odpaleniu silnika ! images/smiles/icon_cry.gif otóż pilot NIKE nie reagował gdy silnik pracował , po wyłączeniu silnika działał , nie wiem w czym jest problem , lecz nie wnikałem tylko wymieniłem pilot NIKE na inny który miałem i podpiąłem do napędu bramy i przycisku w samochodzie i ten zadziałał , mam więc tylko dwie bramy do otwierania , lecz mi to wystarczy.
Podczas podpinanie pilotów do poszczególnych przycisków w samochodzie zauważyłem jedną różnicę w ty co podałeś :

opis pin'ów wtyczki


* 10 masa
* 9 masa
* 8
* 7 brama *** u mnie jest - ** brama
* 6 brama ** u mnie jest - *** brama
* 5 brama * u mnie jest - * brama
* 4 open szybra
* 3 ventylacja szybra
* 2
* 1 close szyba #

Reszta jak najbardziej się zgadza !
Pozdrawiam i dzięki za pomoc !!

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 13 cze 2009 05:53 pm

Waże, że działa może i jest inaczej już nie mam kartek z tego zapisu. Mnie korciło jeszcze, aby dostawić leda w ten piktogram domku co by ładniej błyskało przy wciskaniu. Ale jak zawsze brakło czasu. Warto przy tym przypomnieć o wymianie bateryjki na nową, tak abyśmy nie musieli za kilka dni rozbierać ponownie plastyków aby ją wymienić.

Dzięki za flaszkę !
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 19 cze 2009 08:47 pm

dziś przerabiałem pilota w samochodzie kumpla i po podłączeniu pilota wszystko gra , ale brama otwiera się tylko kiedy samochód jest wyłączony , kiedy odpalamy silnik to nie działa , u mnie też tak było ale miałem w zapasie inny sterownik z pilotami który wykorzystałem . Masz Zyga jakiś pomysł dlaczego tak może się dziać ? Teraz kolega aby otworzyć bramę musi :
1. Podjechać pod bramę
2. zgasić silnik
3. otworzyć bramę
4. odpalić silnik i wjechać
5. zatrzymać się i wyłączyć silnik
6. zamknąć bramę

Porażka ! Pomóżcie jak możecie

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 19 cze 2009 10:00 pm

jak przy zapalonym silniku można otworzyć bramę trzymając pilota, który nie jest podpięty do guzików to może trzeba wstawić diody na kabelki, a jak sam pilot już nie działa to są jakieś zakłócenia, a jeszcze wcześniej podpiąć się z miernikiem i zoczyć czy się coś nie odłącza po przekręceniu kluczyka, któryś z tej wiązki kabli
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

KRY3
Posty: 46
Rejestracja: 20 lis 2008 10:33 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: KRY3 » 22 cze 2009 09:41 am

problem jest chyba w zakłóceniach, ja swojego pilota umieściłem na desce rozdzielczej skierowanego do góry i ze zdziwieniem stwierdziłem że nie działa przy zapalonym silniku, a jak montowałem to działał (auto wyłączone) dopiero zamocowanie w poziomie wyeliminowało ten problem - moze to jest to
Pozdrawiam

Chrysler Pacifica Touring 3,5V6 AWD 2005 +LPG

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 06 lip 2009 01:37 pm

zyga pisze:jak przy zapalonym silniku można otworzyć bramę trzymając pilota, który nie jest podpięty do guzików to może trzeba wstawić diody na kabelki, a jak sam pilot już nie działa to są jakieś zakłócenia, a jeszcze wcześniej podpiąć się z miernikiem i zoczyć czy się coś nie odłącza po przekręceniu kluczyka, któryś z tej wiązki kabli
Udało się nam z kumplem wpaść na powód i załatwić sprawę , otóż problem znika po wyłączeniu świateł , kolega i ja mamy ksenony ( fabryczne ) .

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 28 wrz 2009 04:55 pm

witam,
Panowie, czy przyciski HomeLink - powinny być podświetlone ? mam na myśli same kropeczki *, **, *** - na kolor zielony tak jak pozostałem przyciski w samochodzie ?


Pytam, bo u mnie się nie palą.

xmax
XmaX

Awatar użytkownika
szrek
Posty: 454
Rejestracja: 24 sty 2009 08:03 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 3

Post autor: szrek » 28 wrz 2009 05:37 pm

xmax u mnie się świecą :D

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 28 wrz 2009 07:38 pm

a które to PINy w kostce od 1 do 10 są zasilaniem ?

.... ktoś wie ? Szrek co ty na to ?


xmax
XmaX

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 28 wrz 2009 08:25 pm

przed tym modułem z którego wychodzi 10 pin wchodzi od niego 12 pinowa wtyczka

____[--]____
6******1
12*******7

[--] - góra strona spinki

8 pin to jest /dome lamps dimmer signal/
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 28 wrz 2009 08:49 pm

kurde ja mam tylko w tej wersji same przyciski HomeLink - gdzie jest tylko wtyczka na 10 pin i wtyczka do lampek oświetlających kierowcę i pasażera.

Przyciski *, **, *** - nie świecą się. Może to taka dziwna wersja ?
:(

xmax
XmaX

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 28 wrz 2009 08:52 pm

a ja Panowie miałem jeszcze ciekawszą sytuację . Podpiąłem dwa piloty
1. z napędu bramy garażowej : moduł z pilotami dokupiony
2. z napędu bramy wjazdowej : Wiśniewski
Po miesiącu użytkowania spalił mi się ten dokupiony pilot, wymieniłem na drugi i po kilku razach ten sam efekt , zmierzyłem miernikiem i wyszło że na pilot przychodzi jakieś napięcie , około 5V , więc odciąłem przewód 10 - masa , potem miernikiem jeszcze raz i zero napięcia a przycisk działa na zasadzie "styku lub nie"
Teraz działa wszystko jak należy i piloty nie nie palą bo przycisk tylko zwiera styki , fakt nie mam podświetlonych przycisków , ale za to działa jak należy !

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 28 wrz 2009 08:54 pm

a otwieranie szyba i litgate ?

może zrób foto i daj będzie szybciej :)
temat później podzielę i wystawię na zewnątrz
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 28 wrz 2009 09:15 pm

wszystko działa jak należy

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 28 wrz 2009 09:20 pm

ja dziś dokłądnie zrobiłęm to samo, podpiąłem bramę i garaż do tych HomeLInków ( działą pięknie), ale zastanawiałem się czy powinny się jeszcze świecić te przyciski.

pytam o to, bo dziś kupiłem to podświetlenie z tymi przyciskami HomeL...
XmaX

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 28 wrz 2009 10:08 pm

Kwinto_HK pisze: więc odciąłem przewód 10 - masa , potem miernikiem jeszcze raz i zero napięcia a przycisk działa na zasadzie "styku lub nie"
to co teraz zwiera bo jakoś nie mogę tego ogarnąć
xmax pisze: ja dziś dokłądnie zrobiłęm to samo, podpiąłem bramę i garaż do tych HomeLInków ( działą pięknie), ale zastanawiałem się czy powinny się jeszcze świecić te przyciski.

pytam o to, bo dziś kupiłem to podświetlenie z tymi przyciskami HomeL...
skoro uruchomiłeś bramę to jakie jeszcze kupiłeś podświetlenie ?
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 28 wrz 2009 10:17 pm

po odcięciu masy , podpiąłem miernik do dwóch przewodów które wchodzą do pilota , sprawdziłem czy jest przejście - miernik cisza , kiedy nacisnąłem przycisk HomeLink miernik zapiszczał , więc świadczy to o tym że po odcięciu masy naciśnięcie przycisku zwiera tylko styk , a w gruncie rzeczy tego nam właśnie trzeba by nasz pilot otworzył bramę , to wszystko. Jeśli chcesz Zyga to jutro rozbiorę to raz jeszcze i porobię kilka fotek i Ci prześlę .

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 28 wrz 2009 10:30 pm

do tej pory miałem na podsufitce samo oświetlenie kabiny ( pasażera i kierowcy) a pomiędzy tym schowek na okulary: zero przycisków !!!

a prawie taki kupiłem sobie jak na linku poniżej tylko bez odsługi szyberdachu, same przyciski *,**,***
link:

http://allegro.pl/item750829377_lampka_ ... _2005.html

... i podłączając pytam czy powinny się one palić jak reszta przycisków w samochodzie.

xmax
XmaX

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 28 wrz 2009 10:31 pm

jak by Ci się chciało to poproszę co prawda mi pilotów nie pali
ale te 5V można wykorzystać do podświetlenia diodami :)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 29 wrz 2009 06:31 am

xmax pisze:do tej pory miałem na podsufitce samo oświetlenie kabiny ( pasażera i kierowcy) a pomiędzy tym schowek na okulary: zero przycisków !!!

a prawie taki kupiłem sobie jak na linku poniżej tylko bez odsługi szyberdachu, same przyciski *,**,***
link:

http://allegro.pl/item750829377_lampka_ ... _2005.html

... i podłączając pytam czy powinny się one palić jak reszta przycisków w samochodzie.

xmax
ale na tym co pokazałeś masz przecież obsługę szyberdachu i tylnej klapy

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 06:33 ]
zapomniałem jeszcze Zyga dodać , że drugi pilot z bramy Wiśnieskiego , cały czas działał i nic się z nim nie działo , nie paliło go , może jakiś odporniejszy ......

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 29 wrz 2009 07:00 am

czyli nie masz fabrycznego szyber dachu i dokupiłeś górną konsolę z guzikami ale nie masz modułu sterowania dachu i lifgate

moduł to to czarne widoczne na fotce poniżej

Obrazek

do niego wchodzi wtyczka 12 pin a wychodzi wtyczka na guziki 10 pin
w pierwszym poście jest opis wyprowadze? tej wtyczki zostają piny nie opisane i pewnie to one będą odpowiedzialne za oświetlenie

jak znajdę chwilę to wepnę się z miernikiem i napisze
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 17 paź 2009 02:42 pm

Dziś panowie korzystając z deszczowej pogody , jeszcze raz rozebrałem cały moduł i udało mi się wszystko połączyć tak że działa i świeci.
Jak pisałem już wcześniej po podłączeniu pilotów wg. instrukcji Zygi paliło mi jednego pilota bo było na nim napięcie! 12V. otóż problem polega na błędnym opisie przewodów wtyczki , według pin 9 i 10 to masa , lecz masa jest tylko na 9 a na 10 jest napięcie do podświetlenia guzików , które po wyłączeniu stacyjki powoli się zmniejsza do zera ( z stąd Zyga mój pierwszy pomiar 5V) Przepiąłem wszystkie kable (wspólny do pilotów i m masy) z zacisku nr 10 na 9 , a przewód 10 połączyłem z powrotem. W ten sposób naciśnięcie guzika *, **, lub *** , powoduje zwarcie styków i otwarcie bramy , a podświetlenie działa jak należy !
Oto zaktualizowany opis

* 10 podświetlenie przycisków - 12V
* 9 masa
* 8
* 7 brama ***
* 6 brama **
* 5 brama *
* 4 open szybra
* 3 ventylacja szybra
* 2
* 1 close szyba #

UFFF , trochę się napracowałem........ napiłbym się czegoś .....
Pozdrawiam

RyszardB68
Posty: 32
Rejestracja: 25 sie 2009 06:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: RyszardB68 » 17 paź 2009 04:58 pm

Panowie ok miesiaca tem przeprowadziłem w/w montaż pilotów do HomeLinka w podsufitce i oczywiscie ożywiłem przyciski i tak myśle po ostatnich postach że miałem chyba nosa z 9 pinem (masa) bo właśnie pod niego podpiałem piloty a nie do 10 (12v), być może popaliłbym piloty. Pozdrawiam
Joanna

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 17 paź 2009 06:50 pm

RyszardB68 pisze:być może popaliłbym piloty.
Jak czytałeś to ugotował się tylko jeden pilot, ja mam od początku na 10 i nic się nie dzieje bramy działają jak i podświetlenie. To co napisał Kwinto świadczy tylko o tym, że przed taką zabawą trzeba wziąć miernik do łapy i posprawdzać wszystko u siebie, bo pewnie zmiany były robione od samego początku do końca produkcji i to, że u mnie w kablu jest taki a nie inny sygnał nie oznacza, że będzie to samo w innym samochodzie.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 18 paź 2009 08:15 am

zyga pisze:
RyszardB68 pisze:być może popaliłbym piloty.
To co napisał Kwinto świadczy tylko o tym, że przed taką zabawą trzeba wziąć miernik do łapy i posprawdzać wszystko u siebie, bo pewnie zmiany były robione od samego początku do końca produkcji i to, że u mnie w kablu jest taki a nie inny sygnał nie oznacza, że będzie to samo w innym samochodzie.
Lub również na 10 * masz Zyga napięcie lecz Twoje piloty są odporne na przychodzące napięcie , bo przecież jeden z moich pilotów działał cały czas jak należy i też pewnie bym na to nie wpadł gdyby oba były takie same ....

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 03 lis 2009 02:56 pm

Mam dobrą nowinę dla wszystkich którzy jeszcze nie bawili się z przyciskami i pilotami do własnych bram a nie mają do tego cierpliwości. Dziś miałem fachowców od ostaniej bramy która jeszcze nie miała napędu , zakładali wszystko jak należy i podzieliłem się z gościem moim doświadczeniem w Pacifice , a on na to że w ubiegłym tygodniu robił to samo w Audi z USA , otóż natrafił na radio które reaguje na piloty i częstotliwości USA. Mając takie radio można je dołożyć do napędu i zgrać z pilotami w samochodzie i po sprawie , koszt takiego radio to chyba około 130-150 zł. Dla zainteresowanych podaję tel. do gościa, 609 829 369, facet ma firmę w Czechowicach Dziedzicach , sam nie wiem jak się nazywa , ale to nie istotne, można się powołać na mnie (montował napęd do bramy w Chybiu )
Pozdrawiam

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 03 lis 2009 03:54 pm

Jutro dzwonie i zaryzykuje kupno , strasznie pomogłes bo juz miałem lutować.

Jakie bęą efekty opisze

Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto

xmax
Posty: 190
Rejestracja: 31 mar 2009 12:34 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: xmax » 03 lis 2009 03:56 pm

... ja lutowałem jakies 10 min 2 piloty.

teraz trzeba przekalkulować czy opłaca się wydawać 150zł na coś co można zrobić samemu.. (( no i do tego jaka satysfakcja -... gdy zadziała )

:)
XmaX

ferencsc
Posty: 1093
Rejestracja: 07 paź 2009 06:48 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: ferencsc » 03 lis 2009 04:05 pm

Racja 100% ale pilot też kosztuje no i ta ingerencja w moje cacko , noc nieprzespana czy wszystko dobrze zrobiłem . Lubie czasami pojść na łatwizne .
Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 03 lis 2009 08:45 pm

Kwinto_HK pisze:piloty i częstotliwości USA.

a to nie jest tak że tam jest kod stały a europejskie maja kod zmienny ?
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Kwinto_HK
Posty: 97
Rejestracja: 03 sty 2009 08:14 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: Kwinto_HK » 04 lis 2009 06:19 am

Prawdopodobnie tak Zyga , ale na 100 % to będę wiedział w przyszłym tygodniu , facet ma jeszcze raz do mnie przyjechać to zapytam.

Robert
Posty: 56
Rejestracja: 04 lut 2010 12:23 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Robert » 13 kwie 2010 10:46 pm

System Home Link w naszych samochodach jest "skanerem" i można do niego, wg instrukcji, zaprogramować pilota europejskiego z kodem zmiennym ale mamy zaprogramowany tylko jeden kod a ten za każdym otwieraniem/zamykaniem się zmienia. Karty radiowe stosowane w Europie oparte są na standardzie kodowania dynamicznego zmiennego. W moim przypadku, mam napędy firmy CAME, trzeba by wymienić kartę radiową i piloty - jest taka możliwość, ale czy się opłaca? ja myślę, że nie ze względów finansowych i bezpieczeństwa.

zdrówka

laguna
Posty: 91
Rejestracja: 21 maja 2010 12:55 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: laguna » 23 maja 2010 10:45 pm

Ja tylko zapytam, bo mam model 2007 bez szybra.
Czy piny 5,6i 7 tez odpowiadają za kolejne przyciski do ram?
Bardzo spodobał mi się ten pomysł, choć zakup dodatkowego pilota CAME to ok 100zł, ale cóż, potem za to jaka frajda

[ Dodano: Pon Maj 24, 2010 21:47 ]
no i zrobione, ale poprawka dla osób posiadających modele 2007 bez szybra
mała różnica, ale jednak, zamienione są przewody 6 i 7
czyli:
* 7 brama **
* 6 brama ***
* 5 brama *

wojwes
Posty: 194
Rejestracja: 26 kwie 2010 07:46 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: wojwes » 01 cze 2010 08:42 am

Witajcie, zrobiłem to - podpiąłem bramę i jej opcję "furtka" do dwóch przycisków - działa i diody świecą - polecam bo zrobić to bułka z masłem.

Dzięki dla Zygi za opis.
https://zapunkty.blogspot.com

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 06 paź 2012 05:10 pm

również zakończyłem prace nad pilotem w pacyfice.
podłączyłem trzy przyciski brama garaż i oświetlenie w ogrodzie .

Dodatkowo : Naprawiłem oswietlenie przycisków od bramy i szyberdachu.
dla zainteresowanych podpowiadam, że oświetlenie jest małymi żaróweczkami które połaczone są szeregowo po 3 sztuki. Jak spali się jedna to nie świecą trzy .
Wymieniłem na diody led ( zwykły pasek led w kolorze zielonym ) .
Wiąże się to niestety z drobnymi przeróbkami tego paska bo nie mieści się między przyciskami .Trzeba go trochę obciąć i ostatnią diode przylutować wzdłuż paska .
Acha jeszcze jedno jak chcecie dłubać przy oświetleniu to trzeba rozwiercić wiertarką biały plastik 6 sztuk zatopionych mocowań. Później klei się to na klej na gorąco z pistoletu.

Ale za to efekt jest super .Znacznie lepiej widac podświetlenia o oczywiście kolor diód jest dużo lepszy jak żaróweczki.

pytanie do Zygi : czy u ciebie nie było podświetlania w środku "domku" na czerono ?

ja u siebie mam to w standardzie i u kogoś też widziałem że domek świeci się na czeerwono

czy to znaczy że jest różnie w różnych pacyficach ?

dodałem zdjecie ale nie wiem czy sie udało

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 06 paź 2012 07:54 pm

pytanie do Zygi : czy u ciebie nie było podświetlania w środku "domku" na czerono ?
to było w 2009 sorry nie pamiętam
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 26 lut 2013 11:16 pm

co prawda pilot działa już długo u mnie ale widzę ,że muszę wymienić baterię .

Chcąc unikną tego kolejnym razem mam pytanie :

czy ktoś próbował jeszcze dodatkowo zasilić pilota z napięcia instalacji 12V ?
( pilot jest zasilany baterią 12V) ale wiem, że w instalacji bywa czasem większe napięcie


może to pozwoliłoby wyeliminować wymianę baterii...

Nie wiem czy pilot wytrzymałby większe napięcie podczas ładowania z alternatora

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 27 lut 2013 06:39 am

czarny góra,
lepiej kupić baterię np.: do aparatu foto, albo jakąś przemysłową ale o większej pojemności niż masz teraz
i będzie Ci służyć długo, a 14V pilot może nie przeżyć

http://www.tme.eu/pl/details/bat-23a_eg ... e23a-bulk/#
albo bardziej pro ekllogicznie
http://allegro.pl/bateria-sloneczna-12v ... 87148.html
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 27 lut 2013 04:12 pm

myślałem jeszcze o małym stabilizatorze napięcia na 12V
wlutować na stałe i z głowy z bateriami...


A DLACZEGO NIE WIDAĆ TEGO TEMATU NA GŁÓWNEJ STRONIE ?


chyba ,że ja coś przegapiłem

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 28 lut 2013 05:29 am

bo to jest tary temat
a tam pokazują sie
"Ostatnie tematy"

a jak by co to tu:
viewtopic.php?t=2523
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Damian
Posty: 157
Rejestracja: 01 lis 2011 04:44 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Damian » 28 lut 2013 03:16 pm

czarny góra pisze:a u siebie mam to w standardzie i u kogoś też widziałem że domek świeci się na czeerwono
domek świeci jako sygnalizator naciśniętego przycisku, ale jak obciąłeś kabelki od guzików i podłączyłeś pod pilota to już nie będzie świecił. Można ew wydłubać diodę od domku i podpiąć pod diodę do pilota
Serwis Elektroniki Przemysłowej

cino111
Posty: 44
Rejestracja: 18 lip 2013 09:54 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: cino111 » 23 sie 2014 10:25 pm

czarny góra pisze:co prawda pilot działa już długo u mnie ale widzę ,że muszę wymienić baterię .

Chcąc unikną tego kolejnym razem mam pytanie :

czy ktoś próbował jeszcze dodatkowo zasilić pilota z napięcia instalacji 12V ?
( pilot jest zasilany baterią 12V) ale wiem, że w instalacji bywa czasem większe napięcie


może to pozwoliłoby wyeliminować wymianę baterii...

Nie wiem czy pilot wytrzymałby większe napięcie podczas ładowania z alternatora
Podpiął ktoś pilota pod instalację samochodu? Trochę to śmieszne, żeby wymieniać baterię 12V, gdzie mamy instalację 12V.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 23 sie 2014 11:03 pm

cino111 pisze:Trochę to śmieszne, żeby wymieniać baterię 12V, gdzie mamy instalację 12V.
A jak często wymieniasz tą baterię w pilocie do bramy ?
Na moje nie częściej niż akumulator w samochodzie albo rzadziej :P na moje to żaden problem.
Ale możesz być pierwszym i podpiąć pod 12V instalacji samochodowej a ogół będzie wdzięczny za złożenie relacji :mrgreen:
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 24 sie 2014 12:03 am

Jak można raz zrobić (zasilanie) i zapomnieć - to też może być wygodne ;)

Jakiś prosty układ stabilizujący (np. z diodą Zenera) i ew. obniżający napięcie
gdy sterownik jest zasilany nap. < 12V, powinien chyba załatwić sprawe
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

jarek
Posty: 126
Rejestracja: 11 lis 2014 06:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarek » 12 gru 2014 01:15 pm

A co z tym kanadyjskim sposobem uczenia pisze tu bo stary temat zamkniety
http://hodowlagoldenow.jimdo.com/

jarek
Posty: 126
Rejestracja: 11 lis 2014 06:39 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarek » 21 gru 2014 02:50 pm

dobra to i ja się podpiełem pod pilota i sprawa wygląda tak otwieranie bramy ok działa ale w momencie gdy pod ** podpinam oświetlenie podjazdu pilot zaczyna mrugać i otwierać bramę myślę że jest to spowodowane wspólna masa od kabelka centrali nr 9 z 10 też były próby i to samo,gdy rozłączam masę całkowicie przestaje nadawać i działa tylko otwieranie. jak będę mieć więcej czasu to po prostu rozkręcę te trzy przyciski i podepnę bezpośrednio pod nóżki właśnie od tych przycisków.
http://hodowlagoldenow.jimdo.com/

Awatar użytkownika
Konrad
Posty: 148
Rejestracja: 26 paź 2016 08:59 pm
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Chrysler Pacifica touring FWD 3.5 V6 Pb 2005
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 13

Re: HomeLink przyciski do bramy

Post autor: Konrad » 29 lis 2019 03:44 pm

Witam Panowie. Czy ktoś może posiada fotki montażu pilota do przycisków HomeLink z postu Zygi. Te które tu są nie działają. Z góry dziękuję za pomoc.
Konrad

fog
Posty: 86
Rejestracja: 26 sie 2017 03:55 pm
Lokalizacja: Trójmiasto
Samochód: Chrysler Pacyfika 2007 4.0 L AWD LPG
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 1

Re: HomeLink przyciski do bramy

Post autor: fog » 08 gru 2019 06:53 pm

Czy istnieje katalog //files/homelink/homelink8.jpg ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze / fotele / audio / navigacja itd”