Demontaż tunelu, dostęp do radia

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Demontaż tunelu, dostęp do radia

Post autor: zyga » 15 maja 2009 06:31 am

demontaż tunelu, dostęp do radia zdjęcia z demontażu plastyków wnętrza
poniżej zdjęcia jakie przesłał Golden z prac przy Pacifica, można zobaczyć jak przykręcone jest radio, jak wygląda tunel pod podłokietnikiem, oraz kaseta zmiany biegów. Proszę brać przykład z Golden'a i jak coś robicie to klikajcie fotki, zawsze mogą się przydać : )

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 20 paź 2011 04:18 pm

Krótkie pytanko, zabieram się za d-ż konsoli skrzyni biegów :8 i nie wiem jak zdemontować gałkę a nie chcę diabła narobić. Mam gałkę nowego typu a więc nie widać TORX'a tak jak to jest w wersji z 2004 (opisane w instrukcji). Pewnie spuszcza się "srebrną" tulejkę i ukazuje się TORX tylko jak to zrobić odkręcając czy po prostu ciągnąć (od przodu widać mały wpust?)?
Prośba o pomoc w temacie ;)

[ Dodano: Czw Paź 20, 2011 19:19 ]
Ale się zbłaźniłem, wstyd przed rysiem...
:S
Gałka jest wkręcana i tyle
:O
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

Łuki
Posty: 625
Rejestracja: 07 kwie 2011 09:52 pm
Lokalizacja:
Samochód:

demontaż tunelu, dostęp do radia

Post autor: Łuki » 20 paź 2011 10:06 pm

kolego @di do zmiany mieszka na nowy typ potrzebujesz jeszcze zmienić wspornik metalowy do którego przykrecany jest cały miesz,inaczej bedzie za wysoko i nie zamkniesz maskownicy...Aha zapomniał bym,przełączniki do sticka się różnią stary jest magnetyczny a nowy mechaniczny (albo na odwrót) nie pamiętam,ale idzie to opanować :)

@di
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2011 08:39 am
Lokalizacja: Gdynia
Samochód:

Post autor: @di » 20 paź 2011 10:14 pm

kolego @di do zmiany mieszka na nowy typ potrzebujesz jeszcze zmienić wspornik metalowy do którego przykrecany jest cały miesz,inaczej bedzie za wysoko i nie zamkniesz maskownicy...Aha zapomniał bym,przełączniki do sticka się różnią stary jest magnetyczny a nowy mechaniczny (albo na odwrót) nie pamiętam,ale idzie to opanować :)
:8 Dziekiluki009, ale pytałem gdyż chce się tylko dostać do radia.
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]

Awatar użytkownika
Szymon
Posty: 201
Rejestracja: 23 lip 2016 08:31 pm
Lokalizacja: Reszel
Samochód: Pacifica 2007 4.0L + Stag 300-6 QMAX PLUS
Postawił flaszek: 1

Post autor: Szymon » 16 gru 2016 11:41 am

Szybkie pytanie Panowie, piszczy mi wiatrak w tunelu środkowym między siedzeniami kierowcy i pasażera, czy muszę wymontować maskownicę przy biegach, żeby dostać się do wiatraczka i zobaczyć czy coś tam wpadło? Dodam, że jest to systematyczne stałe "pyrkanie", tak jakby coś ocierało o łopatki. Nie ma znaczenia czy siłę nadmuchu dam mocniej czy lżej. Wyłączenie REAR dopiero daje ciszę.
Aktualnie szukam zderzaka przedniego do polifta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze / fotele / audio / navigacja itd”