Osiagi

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego
jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Osiagi

Post autor: jarkowy » 23 sty 2009 12:47 pm

Zanim zaczniemy tuningować może warto wiedzieć jakie ta szafa ma osiągi?...

Powiemszczeże nie znalazłem wielu informacji na ten temat ale to wiem.

3,5 AWD do 100km/h powinna dochodzić w 10,5 sek
Szczeże powiedziawszy to bez szału Mercedes R - wagowo i ocowo podobny robi to w 8,5 sek
Voyager którego posiadam CRD2,5 w 11 sek....
Jeśli to prawie taki sam napęd jak w 300C to mozna przyjąć ze w najlepszej opcj uda sie w 10sek (300C ma w książce 9,2)
Ale 300C ma skrzynie automatyczną 5 biegową.

Jak sie przedstawiają wyniki 3,8l i 4,0l?

Jak z V max?
słyszłem ze pacifice mają ogranicznik na 180km/h
Czy wszystkie?
O ile pogarsza sie dynamika na gazie?

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 29 sty 2009 09:05 am

Pacifica to czołg bez osiągów...
Naprawde spodziewałem sie czegoś więcej.
Mam teraz na podwórku i pacifice i grandvoyagera 2,5CRD
One jadą RÓWNO. A vołek to 143KM tyle że moment ma taki sam jak paca - ale zakres obrotów o ile mniejszy!. Wagi te same.
Zajmuje sie tunigiem dość poważnie (mam też nissana skylina gtr r32) i nie daje mi to spokoju.
Oglądałem wydech i widze 2,5 cala z 3 sondami lambda katalizatorem i 2 tłumikami. Wydech generalnie jest prosty ale mimo 8000km na gazie i 2005 roku podgnity.
Jak padnie całkiem to wjeżdzam z 3 calami nierdzewki i zobaczymy co to poprawi - daje mu ze 15KM +
Do do filtra powietrza to nie sądzę zeby to coś zmieniło ale postaram sie poprawić ssanie powietrza tak żeby był dolat zimnego w lepszym stopniu.
Poza tym 250KM z 3,5l to nie jest tragedia bo nissan 350Z z tej samej pojemności robi tylko o 30 więcej - a to już prawie sportowy wóz.

Co do gazu to przyspieszenie pogarsza sie o 0,5 sekdo 100km/h - tragedii nie ma.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 29 sty 2009 06:55 pm

Witam!Koledzy mówicie że Pacifica ma max prędkość 180.Ja jechałem 215 i jeszcze mogłem więcej ale pogoda była deszczowa.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 29 sty 2009 08:38 pm

Ja wiem że to nie wyścigówka tylko czasami musisz postawić wszystko na jedną kartę.Ja musiałem gonić z Lublina do Poznania i z powrotem w grę wchodziło życie.Musiałem i nie było innego wyjścia.Dzisiaj zrobiłbym to samo.A tak normalnie przy mojej jeżdzie to licznik wskazuje 95-130km i to wystarczy .Tym autem jazda to relaks.

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 14 lut 2009 03:13 pm

Ok, pojedzie i szybciej niż 215km/h ale na gazie, na benzynie max 180 bo ma odcie?cie zapłonu.

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 14 lut 2009 09:51 pm

Kledzy!mirgd i JH10 zmie?cie stacje paliwa ja przekroczyłem tą magiczną prędkość na benzynie a nie na gazie !!!Ja też byłem bez gazu!!!

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 14 lut 2009 10:32 pm

A co masz zdjęty ogranicznik prędkości :?: Ja tą Pacificą maksymalnie mogę osiągnąć 180km/h a potem odcina paliwo. W samochodach z Lpg ten ogranicznik nie działa (przynajmniej nie działało w moich poprzednich samochodach) więc można śmigać ile fabryka pozwoli. :D

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 15 lut 2009 08:33 am

Nie wiem ,nie ściągałem ale pod nogą był jeszcze zapas.

Kamilos
Posty: 51
Rejestracja: 08 sty 2009 11:17 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Kamilos » 19 lut 2009 10:26 pm

Witam szuakm kogos kto sciagnie blokade zaplonu to odciecie gazu przy 180 bo na autostradzie w niemczech jet to irytujace prosze o namiary

Kamilos
Posty: 51
Rejestracja: 08 sty 2009 11:17 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Kamilos » 19 lut 2009 10:37 pm

Jak jest z ta blokada zaplonu gdzie mozna ja sciagnac i ile max gnalismy swoja pacyfa??

Dodane po 1 minutach:

Ja z blokada 180 ale moj kumpel tyle ze na gazie 215 i mowi ze jeszcze szedl tylko nie mial miejca

Pacyfka
LUKSUS ZA NIEDUZE PIENIADZE


Mało wnosi do tematu - edytowałem i zostawiłem niech będzie. mod jarkowy

janol6
Posty: 242
Rejestracja: 01 lut 2009 07:46 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: janol6 » 23 lut 2009 10:30 pm

Pacyfka 4.0 rozpędza\się do setki w niecałe 8 sek.
Tak przynajmniej podają w danych techn.Ale ja jeszcze nie próbowałem,bo nie mam za bardzo gdzie.

Kamilos
Posty: 51
Rejestracja: 08 sty 2009 11:17 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Kamilos » 14 mar 2009 10:13 pm

Witam własnie dokladnie mierzyłem pacyfike nasza ze startu i na autostradzie wiec tak 0-100 8.9\9.3 max na benz to 180(zaplon) gaz(u kolegi) 228km\h ale dodam ze jechał sam na prawie zerowym baku a to przy spalaniu srednim gazu 22 litry(masakra) w trasie (140 150)komp pokazywał 14.8 ale jak sam sprytnie obliczyłem na telefonie wyszlo kolo 12.5 powodzenia w ruszaniu z pod swiateł i milego uzytkowania


P.S aha lepiej nie hamowac tym zbyt sportowo przy 228 na gazie na lotnisku w arłamowie(opuszczone) hamulec jakby reagował na pol gwizdka dopiero przy 140 130 czuc dynamiczne hamowanie

POZDROWIENIA

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Witam

Post autor: tedi » 14 mar 2009 11:30 pm

Mialem podobnie wracajac z nart sednia na autostradzie 150 reszta wiadomo tyle ile sie dalo.Komp pokazal mi 14,5 a jak obliczylem po zatankowaniu wyszlo mi 12,5 bardzo mnie to ucieszylo :)

JacekSTV
Posty: 30
Rejestracja: 08 lut 2009 09:31 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JacekSTV » 22 mar 2009 05:25 pm

JH10 pisze:Ok, pojedzie i szybciej niż 215km/h ale na gazie, na benzynie max 180 bo ma odcie?cie zapłonu.
Ja jechałem 115mil to chyba jakieś 186 a wiecej niedał rady bo sie droga sko?czyła( dwa pasy i tir przedemną)

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 31 mar 2009 09:41 pm

Panowie, ten samochód naprawde lepiej by jeździł ale jest strasznie ograniczony elektronicznie (wszystko w celu ochrony nieszęsnej skrzyni biegów).

U mnie są takie objawy:

Przy ruszaniu silnik wogóle nie ma mocy - poprostu rusza, dopiero jak się rozbuja do 20-25km/h coś się przestawia i zaczyna mocno przyśpieszać (przy tym zaczyna głośniej ryczeć) po chwili odczuwalny mocny spadek mocy, zmiana na dwójkę i znowu słabo, coś się przestawia i zaczyna ryczeć i przyśpieszać i tak na każdym biegu. Myślę że do tego dochodzi jeszcze EGR.

Jak by wyeliminować te wszystkie ograniczenia to do 100 przyśpieszał by w 8,5 sek bo w tyle powinien przyśpieszać dwu tonowy samochód z 250KM.

Kiedyś jechałem z kumplem jego 300M w jakieś specjalnej wersji - silnik ten sam ale całkiem inaczej to jechało - ciągnoł od samego dołu i nie było takich spadków mocy przed i po zmianie biegu.

Może tam trzeba zmienić soft - tylko kto by to zrobił i czy skrzynia biegów to wytrzyma???

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 01 kwie 2009 11:30 am

Dziwne moja ciągnie równo od samego dołu i bez żadnych przytka? po zmianie biegów. Dodatkowo przy 5500obr dostaje jeszcze lekkiego kopnika. Powiem więcej ona z dołu jedzie bardzo dobrze!

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 01 kwie 2009 11:43 am

potwierdzam to co napisał Jarkowy
a tak to wygląda z wykresu
nie patrzcie na czas bo był źle ustawiony, ale jak znajdę chwilę to zrobię nowe pomiary, z tego co mam to widać ze przymula między 40 a 50 km/h

Obrazek

a tak to idzie w miarę równo

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 01 kwie 2009 09:12 pm

Jarkowy!Specjalnie dzisiaj sprawdzałem przyspieszenie.Jeśli naciskam gaz równomiernie przyspieszenie wzrasta proporcjonalnie,a przy gwałtownym wciśnięciu pedału do oporu idzie jak pocisk. W przejściu z 40/50zachowuje się tak jakby go ktoś z tyłu przytrzymał. Ale i tak na światłach mnie nikt nie weżmie.Ostatnio ze świateł ścigałem się z miśkami dogonili mnie do 70 i jechali za mną ok.7km i dali spokój,może im się pamięć sko?czyła. :rotfl: :scratch:

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: nquest » 09 kwie 2009 12:53 am

koledzy, czym szprycyjecie swoje packi??
jakiś doping czy co?
160 to max co udało sie wyciągnąć z 3.5 awd 2006
przy czym silnik pracuje równo i cicho, co prawda chla do przesady i z tym najtrudniej się pogodzić
pozdrawiam

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

re re

Post autor: tedi » 09 kwie 2009 01:00 am

nquest pisze:koledzy, czym szprycyjecie swoje packi??
jakiś doping czy co?
160 to max co udało sie wyciągnąć z 3.5 awd 2006
przy czym silnik pracuje równo i cicho, co prawda chla do przesady i z tym najtrudniej się pogodzić
pozdrawiam
Ja karmie moja bestie PB 95 i daje rade :) pozdro Tedi

szunaj60
Posty: 596
Rejestracja: 26 lis 2008 02:29 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: szunaj60 » 09 kwie 2009 02:02 pm

Nie radzę Ci podkręcać to wiąże się z przegrzaniem silnika ,wyciekami oleju itd.

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 13 lip 2009 10:56 pm

Panowie totalna załamka, byłem dzisiaj na hamowni sprawdzić różnicę osiągów między PB a LPG i mnie panowie z V-Teca zdołowali :| 173KM i 260NM/5700obr na benie :S O co tu biega :?:

Nie można było wprawdzie dokręcić do ko?ca obrotów bo mamy genialne odcięcie przy 180km/h ale i tak momet obrotowy leci od 4500 obr w dół a moc leży niemal w poziomie.

Czy ktoś z was hamował już Packę? Co tu może być powodem tak mizernych osiągów?

Za to wiem że mam ładnie ustawiony gaz, no prawie bo tylko do 4500 - krzywa mocy i nm prawie się pokrywają a potem to się trochę rozjeżdza - wygląda na to że brakuje gazu.

Czy ktoś wie gdzie moje 80 kucy się zapodziało :?: Wygląda na to że poszły w las :D Albo ich fabryka niedorzywiła :lol:

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 14 lip 2009 10:12 am

Ja byłem na hamowni. Sprawdzanie do 4500obr bo odcinka jest na 180km/h to tak jak byś "prawie" sprawdził....to nie ma sensu. A 3ci bieg przełacza na autosticku czyli się nie da...W tej sytuacji dopuki nie mamy zdiętej odcinki prędkości nie ma sensu hamować. Moc maxymalna przypada napewno powyżej 4500obr a moment może już sobie spadać to normalne.
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 14 lip 2009 11:14 am

Moja Paca osiąga 180km/h na 3 biegu przy 5700obr tak więc jakiś tam sens hamowania był (hamowanie było od 1000 do 5700obr na 3 biegu (30-180km/h). Wiem że pełną moc silnik osiąga przy 6500obr/min, a moment obrotowy przy 4000obr/min - tak więc przy tej próbie powinien osiągnąć pełny moment obr. a moc powiecmy w 80% (nie mam krzywej silnika który osiąga pełną moc). Tak więc chyba będę musiał zachęcić kogoś z trójmiasta aby poddał swoją Packę próbie mocy :D Jacyś chętni?

jarkowy
Posty: 113
Rejestracja: 23 sty 2009 11:56 am
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: jarkowy » 15 lip 2009 08:13 am

Jak mówiłem byłem na hamowni i hamowałem na 3cim biegu...
NIestety autostick przełaczył na 4ty bieg i całe hamowanie poszło w pineche...- kilkukrotnie.
Poza tym na automacie nie mozna zrobić krzywej wybiegu bo jak puścisz gaz to prawie jak byś wcisnoł sprzegło (na autostick niby nie a jednak) i jeśli nie masz oporów napędu to nie masz mocy na silniku i cały pomiar to wrózenie z fusów...
Jestem z 3m i często odwiedzam rózne hamownie i uważam że hamowanie pacyfy to wyżucanie kasy w błoto chyba że mamy zdięte odcięcie prędkości i robimy to na 4tym biegu...Bądź SZTYWNO zapiętym 3cim
pensjonat nad morzem we Władysławowwie
www.impresja.co

pacek03
Posty: 101
Rejestracja: 24 lis 2008 03:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pacek03 » 15 lip 2009 08:19 pm

ja mam gaz w moim aucie a i tak przy 180 odcina zaplon

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 15 lip 2009 08:32 pm

Brak odcie?cia zapłonu a dokładnie paliwa był w starszych instalacjach gazowych, w Packach chyba wszyscy mamy na wtrysku, tak więc ogranicznik będzie działał tak samo na gazie jak i na benzynie.

pacek03
Posty: 101
Rejestracja: 24 lis 2008 03:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pacek03 » 15 lip 2009 09:00 pm

a czy zna ktos opcje jak odblokowac nasze auta

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 15 lip 2009 09:12 pm

Z tego co się orientowałem to się nie da :/ Jak wiele innych rzeczy.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 15 lip 2009 10:48 pm

Da się ściągnąć to ograniczenie nawet na forum ktoś pisał, że ma ściągnięte a zrobił z tego co pamiętam w niemieckim ASO na boku. Nie da się w naszym krajowym ASO przynajmniej we Wrocławiu. Jak chcecie kombinerkować przy pacificu to radzę zacząć od kupna DBR wtedy już wszystko staje się możliwe :)
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

pacek03
Posty: 101
Rejestracja: 24 lis 2008 03:01 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pacek03 » 16 lip 2009 07:18 am

a co to dbr?

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 16 lip 2009 09:05 am

interfejs diagnostyczny, o którego oparte są wszystkie procedury naprawy w instrukcjach do pacyfki, sprzęt używany w ASO do wszystkiego

http://www.etoolcart.com/browseproducts ... 0A-AM.html

używane są trochę ta?sze
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

Luk.
Posty: 60
Rejestracja: 29 mar 2009 09:11 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Luk. » 16 lip 2009 02:54 pm

O ile wiem to moc na kołach jest zawsze dużo mniejsza niż na hamowni sam silnik..
A producent podaje raczej moc czystego silnika tzn. silnik na hamowni podpiety bez przekładni i mostów....
Luk.

pawel78
Posty: 180
Rejestracja: 14 cze 2009 02:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: pawel78 » 03 wrz 2009 08:02 pm

Panowie dostałem od kumpla namiary na warsztat zajmujący się zdejmowaniem blokady 180km w Gdyni dzwoniłem do kolesia mówi że żaden problem godzinka roboty i 400zł sam przymierzam się do tematu. firma nazywa się J&M service ul. Morska 308 Gdynia tel. 668 17 26 94 jak któryś z szanownych kolegów zdejmie blokadę to proszę o informację ;)

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 09 wrz 2009 10:01 pm

ostatnie kilka postów trafiło na hyde
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

rolcio
Posty: 10
Rejestracja: 03 sty 2010 06:17 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: rolcio » 10 sty 2010 09:12 am

Zdjęcie ogranicznika prędkości.Myślę że oni sobie z tym poradzą'
http://www.efiparts.de/html/chiptuning.html
Pozdro

mariusz77
Posty: 9
Rejestracja: 26 paź 2016 09:38 pm
Lokalizacja: Siekierki Wielkie
Samochód: Pacyfica 4.0
Postawił flaszek: 1

Post autor: mariusz77 » 13 cze 2017 01:57 pm

Moja tylko 160 na pb i lpg a naautosticku tylko 145😟😟😟😟😟😟

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 1009
Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
Lokalizacja: Dęblin
Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 5

Post autor: Jędrek » 13 cze 2017 05:21 pm

mariusz77 pisze:Moja tylko 160 na pb

Można ale ja śpiewał "Perferct" - "tak , ale po co ?"
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 13 cze 2017 06:54 pm

"tak , ale po co ?"
Just for fun :mrgreen: :lol:

Moja Packa potrafiła 185 bez problemu
Aspen ok 200 ( nie mam pewności bo się licznik skończył) :D
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 13 cze 2017 07:27 pm

Pany,
A później płacz i zgrzytanie zębów w dziale technicznym.
Bo temu panewka się obróciła, tamtemu coś się pokrzywiło i zgrzyta, innemu skrzynia się gotuje, albo klima nie działa, żarówki szybko przestają świecić, jakie by tu opony (do driftu?), jak naprawić Pacę bom miał rolkę etc. Oj będzie nas w takim układzie coraz mniej. Choć czy może być mniej?
A ja sobie patrzę czasami na kto jest na forum i widzę:
zero zarejestrowanych,
jeden ukryty (to niby ja :P)
i od kilkunastu do kilkudziesięciu gości.
Szczerze to witam wszystkich gości co się nie ścigają Pacą.
Na wyścigi kupta sobie bolid F1 i choćby na tor Imola w Bolonii.
Jakem tam onegdaj jeździł (bez obaw - z trenerem) to tenże uprzedził mnie: A na tym zakręcie (po angielsku curve) zabił się Ayrton Senna - ty jedź jak chcesz. Uwierzcie mi - noga sama odpuszczała gaz. Choć na prostej rzeczone 150 czy 200 to zwyczajnie jak splunąć.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 13 cze 2017 07:51 pm

M. Nic dodac.... nic ująć :mrgreen:
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 14 cze 2017 07:13 am

Ja do zabawy mam Stilo Abartha, jednak nie negujmy chęci posiadania wiedzy na temat osiągów Pac. W żadnym z moich aut nie sprawdzałem prędkości maksymalnej, jednak nie przeczę że byłem zmuszony pomykać ponad 200km/h (nie, nie paca)
Odnośnie osiągów wiem że wg Android Torqe przyspiesza mi od 0-60mph w 8,5sek (najlepszy odnotowany wynik, sprawdzałem raptem 4 razy)
Prędkości max nie znam, licznik mi się kończy na 160 km/h i tyle max pomykam ;) nigdy nie doprowadziłem do sytuacji żeby jakaś blokada elektroniczna zadziałała.
M.
Tak swoją drogą to ja najwięcej kłopotów ze swoją miałem przy prędkościach 80-90kmh i obrotach rzędu 1500-2000. Więc może nie demonizujmy tych większych prędkości i obrotów ;)
że o żarówkach nie wspomnę które to potrafiły się spalić na nieodpalonym silniku.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 14 cze 2017 08:43 am

dexus pisze:nie negujmy chęci posiadania wiedzy na temat osiągów Pac
Co do wiedzy pełna zgoda. Co do rżnięcia auta na maxa podtrzymuję swoje zdanie.
dexus pisze: byłem zmuszony pomykać ponad 200km/h (nie, nie paca)
A czemu nie Pacą? można tym to można i innym autem. Dlaczego? Odpowiedź zainteresowanego: "Bo musiałem"
dexus pisze:nie doprowadziłem do sytuacji żeby jakaś blokada elektroniczna zadziałała
Może jej zwyczajnie nie masz więc co miałoby zadziałać
dexus pisze:najwięcej kłopotów ze swoją miałem przy prędkościach 80-90kmh i obrotach rzędu 1500-2000
?
Mówimy o przyczynach czy skutkach? Na temat obrotów silnika nie było. Bo moim zdaniem kłopot jest skutkiem czegoś. Jeśli zaś ma być przyczyną to raczej opróżniania konta bankowego.
dexus pisze:nie demonizujmy tych większych prędkości
Jeżeli mówimy o bezpiecznej prędkości to OK. Nie demonizuję ale staram się zwracać uwagę na irracjonalne postawy, pomysły, działania, które mogą (choć oczywiście nie muszą) skutkować w sposób przykry.
Czxekam tylko na ogłoszenie konkursu "Przy jakiej prędkości Paca odrywa się od ziemi?"
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 14 cze 2017 09:52 am

M. pisze:Co do rżnięcia auta na maxa podtrzymuję swoje zdanie.
Pełna zgoda
M. pisze:A czemu nie Pacą? można tym to można i innym autem. Dlaczego? Odpowiedź zainteresowanego: "Bo musiałem"
Bo musiałem ;) (pęknięty wyrostek tak dla zainteresowanych). Dlaczego nie Pacą? Bo jej jeszcze nie posiadałem. Pewnie w takim wypadku bym sprawdził prędkość max, na chwilę obecną mam nadzieję się nie dowiedzieć.
M. pisze:Może jej zwyczajnie nie masz więc co miałoby zadziałać
Nie wiem, nie sprawdzałem
M. pisze:Mówimy o przyczynach czy skutkach? Na temat obrotów silnika nie było. Bo moim zdaniem kłopot jest skutkiem czegoś.
Skutek, przyczyna jak zwykle złożona. Chodzi mi tylko o to że nie trzeba katować auta aby były problemy
M. pisze:Czxekam tylko na ogłoszenie konkursu "Przy jakiej prędkości Paca odrywa się od ziemi?"
Myślę że wystarczy dobry zakręt a wtedy prędkość wcale znaczna być nie musi ;)

Jeśli o mnie chodzi kieruję się w większości działań (nie tylko jeśli idzie o samochody) zasadą iż wszystko jest dla ludzi, byle z "głową"
Pozdrawiam
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 14 cze 2017 10:50 am

dexus,

A tak w ogóle to o czym dyskutujemy?
Bo sprzeczności w zakresie pryncypiów nie widzę.
Różnice są i owszem przy podejściu do poszczególnych zagadnień - i niech tak zostanie. Każdy ma swoje poglądy - co szanuję.

A tak dla rozluźnienia atmosfery - jaki jest wpływ prędkości jazdy na np wspomniane przez Ciebie żarówki. Jeśli chcesz, to przy odrobinie weny twórczej mogę popełnić wpis w charakterze choćby TUTAJ
Udowodnić można absolutnie wszystko.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 14 cze 2017 11:23 am

M. pisze:A tak w ogóle to o czym dyskutujemy?
Bo sprzeczności w zakresie pryncypiów nie widzę.
A czy każda dyskusja musi się opierać na negacji?
M. pisze:A tak dla rozluźnienia atmosfery - jaki jest wpływ prędkości jazdy na np wspomniane przez Ciebie żarówki. Jeśli chcesz, to przy odrobinie weny twórczej mogę popełnić wpis
Jestem zaintrygowany. Poproszę :mrgreen:
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 14 cze 2017 11:37 am

dexus pisze:czy każda dyskusja musi się opierać na negacji?
Pisałem o sprzeczności a nie o negacji.
Co to jest dyskusja czytaj choćby TUTAJ
Różnica zdań adwersarzy jest cechą występującą przy każdej dyskusji.
dexus pisze:Jestem zaintrygowany. Poproszę
Warunkiem koniecznym (choć nie wystarczającym) jest wspomniana przeze mnie wena twórcza

PS:
Oddalamy się od wątku głównego i za chwilę przekroczymy rubikon :!: :light: :light:
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

dexus
Posty: 412
Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
Lokalizacja: Czchów
Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 2

Post autor: dexus » 14 cze 2017 12:05 pm

M. pisze:Co to jest dyskusja czytaj choćby TUTAJ
Wolę http://sjp.pwn.pl/sjp/dyskusja;2455364.html

M. pisze:Oddalamy się od wątku głównego i za chwilę przekroczymy rubikon
Ok. Kończę, no i czekam na wenę.
Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 14 cze 2017 11:16 pm

widzę że mój post wywołał trochę zamieszania, więc może gwoli wyjaśnienia;
w pryncypiach w pełni zgadzam się z przedmówcami, ani Packa, ani Aspen nie zostały stworzone do wyścigów i do zbyt szybkiej jazdy się nie nadają. Pytanie tylko gdzie jest ta granica?..
Ja chcąc bezpiecznie i pewnie użytkować auto, staram się dogłębnie poznać jego możliwości, trakcję i zachowanie na drodze, sprawdzając gdzie są granice jego możliwości, aby w sytuacji ekstremalnej nie być zaskoczonym i wiedzieć na ile mogę sobie pozwolić by mimo "nagłej potrzeby" dotrzeć szybko do celu, ale przede wszystkim dotrzeć. To że jechałem Packą 185 a Aspenem ok 200 nie znaczy że robię tak na co dzień, a jedynie dla poznania granic, których mam nadzieję nie musieć osiągać...
wiem że takie postępowanie wzbudza u wielu negatywne emocje, bo popełniłem kiedyś post "Packa na torze" gdzie opisywałem swoje wrażenia z pobytu na "szkole doskonalenia jazdy" na torze w Bednarach pod Poznaniem, co spotkało się z dużym niezrozumieniem. Miałem tam możliwość sprawdzenia zachowania Packi w różnych warunkach, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa (na miarę możliwości)
co moim zdaniem bardzo przyczynia się do poznania samochodu i jego dalszego bezpiecznego użytkowania. Podsumowując , krytykowanie kogoś tylko i wyłącznie z powodu iż chce wiedzieć co jego auto może i jak się zachowuje w sytuacjach granicznych, bez poznania genezy tych wyników (osiągów)
uważam za " lekką przesadę " ;) :P :mrgreen:
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
głodźillaryki
Posty: 1072
Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
Lokalizacja: Ryki
Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
Postawił flaszek: 12
Dostał flaszek: 18

Post autor: głodźillaryki » 15 cze 2017 08:00 am

Ja uważam ,że doszlo do .... pewnego nieporozumienia :mrgreen:
Moim zdaniem wiedzieć jakie są mozliwosci samochodu jest wrecz wskazanym... biorąc pod uwage dość marny vmax i takie sobie przyspieszenie....
Sam doswiadczylem kiedys niewiedzy jadąc Pacificą podjąłem złą decyzję co do wyprzedzania... myslalem ,że będzie redukcia i dluga ,a tu zaskoczenie ,bo za szybko było i trzeba było na czwórce manewr dokonczyc :lol: co nie bylo już wcale bezpieczne .
Także wiedziec co mozna jest moim zdaniem ok... ale używać tego samochodu w stylu sportowym i jeszcze myslec o likwidacji odcinki żeby kręcił wiecej .... jechał szybciej... jest proszeniem sie o rychłe kłopoty... nie tylko z silnikiem, którego konstrukcja nie jest szałem niezawodnosci i wytrzymalosci, ale tez ze skrzynią i wrescie z calym autem ,które nie zostało stworzone do szybkiej jazdy... co zresztą czuć na zakrętach i widac na liczniku ;)
Myślę, że kierowca Packi w przeciwienstwie do jakiegos młodzika w BMW Swojego ojca lub w jakims bardziej lub mniej sportowym cupe. nie powinien miec ciśnienia by odskoczyc. innym spod świateł, lub wszystkich i wszystko wyprzedzac...
Tym się raczej jezdzi bardzej... dostojnie niz szybko :P
Usilnie staram się pisać poprawnie , i nie robić błędów ortograficznych ( czasami się to udaje...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: TUNING :.”