Starczyło Piotrze i to z nawiązką . Tym bardziej , że wykombinowałem , biorąc pod uwage kształt lamp i moje skromne w tym temacie umiejętności , "nowatorski" z dwóch części składający się sposób na oklejanie lamp . . O co chodzi - pokażę Ci na Zlocie , oczywiście jeśli będziesz zainteresowany .mpspycha pisze:folii starczyło jak widzę
PACIFICA - NASZE MODYFIKACJE
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
W trakcie samodzielnej wymiany oleju w silniku zauważyłem taką dziwną wytłoczoną kształtkę aluminiową (fotka nr.1) . Zastanawiałem się do czego to może służyć i jedynym sensownym wytłumaczeniem , moim zdaniem , jest to , że powyższe cudo na zasłaniać złącze kolektora wydechowego przed szprycami wody (potencjalny skurcz termiczny) . Jako że Packa już kilka lat śmiga po drogach to stan tej blaszki był mocno niezadowalający . W związku z tym usunąłem ją a na jej miejsce założyłem ciut obszerniejszą zasłonkę z nierdzewki (fot. 2) .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Wysoki Sądzie , nakaz wydany przez Sąd , jak widać na poniższym zdjęciu , został wykonany . W związku z powyższym skazany prosi o wykreślenie z rejestru skazanych .M. pisze:Jędrek,
Jednoosobowy sąd widzi pewne okoliczności łagodzące. Dlatego rozważa zmniejszenie wymiaru sankcji do tzw zawiasów. Pełne uwolnienie od odpowiedzialności możliwe jest po uzupełnieniu ramek.
Celem ułatwienia obwinionemu realizacji nakazu sądowego, tutejszy sąd nakaże dystrybutorowi ramek wysłanie jednego kompletu na wskazany przez obwinionego adres bez sankcji finansowych.
Od powyższego nie przysługuje stronie żaden środek odwoławczy.
Tutejszy sąd nakazuje bezzwłoczne wykonanie orzeczenia.
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Marek założył temat : NASZE MODYFIKACJE . Ja póki co , przy walnej pomocy Marka (to dzięki niemu mam chromowane nakładki na klamki , lusterka i uchwyt do otwierania bagażnika ) , swoje modyfikacje skończyłem . Sumaryczny efekt - na zdjęciach poniżej . Nie planuje ingerować w mechanikę pojazdu - co dała fabryka dla mnie wystarczy . Teraz pozostaje eksploatować pojazd i dbać o jego stan techniczny .
Natomiast do Marka : Czy już Mareczku skończyłeś prace nad wkładem LED do lamp przednich ? Światła Twoje z LED widziałem w Miliczu - palce lizać . Jednak mówiłeś , że to wersja wstępna . Kiedy na forum pochwalisz się wersją ostateczną ?????
Natomiast do Marka : Czy już Mareczku skończyłeś prace nad wkładem LED do lamp przednich ? Światła Twoje z LED widziałem w Miliczu - palce lizać . Jednak mówiłeś , że to wersja wstępna . Kiedy na forum pochwalisz się wersją ostateczną ?????
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
-
- Posty: 951
- Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
- Lokalizacja: Milicz
- Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
- Postawił flaszek: 15
- Dostał flaszek: 16
Piękna Pacunia i czarna zarazem . Fakt, lampy jak u Marka dopełniły by całości. Ale już teraz jest lalunia , że hoho. Dobrze ,że nie masz nakładek na ramki drzwi w chromie tylko czarne. Myślę ,że mogło by to popsuć widok ogólny. A teraz wygląda bardzo elegancko i bez kiczu. Flaszeczka poszła. Pozdrowionka.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
LED
Jędruś , Sebek ,
Jak wrócę z nad morza
To obiecuję porobić fotki i wstawić na forum, a będą malutkie zmiany ...
Jak wrócę z nad morza
To obiecuję porobić fotki i wstawić na forum, a będą malutkie zmiany ...
Ostatnio zmieniony 09 lip 2016 04:51 pm przez marecki1999, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?p=59759#59759west26 pisze:Marek, czekam na fotki ,a najlepiej filmik. Pozdrawiam
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Cały pojazd jest w lakierze tylko grill nie . Czas robi swoje i plastyk z czarnego powoli robi się siwy . Więc zdemontowałem grill , zdemontowałem nakładki chromowane. '
Pomalowałem podkładem do plastyku a potem lakierem w kolorze pojazdu . Tu dygresja ; o tym nie wiedziałem a okazało się , że na fabrycznej naklejce na drzwiach kierowcy oprócz numeru VIN i innych danych jest też umieszczony kod lakieru - zaczyna się na literę "P".
Potem całość lakierem bezbarwnym z utwardzaczem . Jak już się rozpędziłem się z tym malowaniem to wziąłem na "warsztat" pokrywę silnika . Pod maską , jak się ją otworzy to też ma ładnie wyglądać . Jak wyszło - na fotkach poniżej .
Cookie , zamiast dwóch wkrętaków zastosowałem nożyk(do odchylania zastawek plastykowych) a wkrętak do wypychania listwy) .cookie pisze:Odrobine cierpliwosci dwa male plaskie wkretaki i dasz rade.
Pomalowałem podkładem do plastyku a potem lakierem w kolorze pojazdu . Tu dygresja ; o tym nie wiedziałem a okazało się , że na fabrycznej naklejce na drzwiach kierowcy oprócz numeru VIN i innych danych jest też umieszczony kod lakieru - zaczyna się na literę "P".
Potem całość lakierem bezbarwnym z utwardzaczem . Jak już się rozpędziłem się z tym malowaniem to wziąłem na "warsztat" pokrywę silnika . Pod maską , jak się ją otworzy to też ma ładnie wyglądać . Jak wyszło - na fotkach poniżej .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Panowie , dzięki za uznanie . Jak ktoś napisał "czarne jest piękne" - fabrycznie nie wszystko było tak jak bym chciał , więc tu i tam poprawiam . Mam garaż , czas , chęci i elektryczny pistolet do malowania . Swoja drogą to w zeszłym tygodniu bawiłem się w naprawę czerwonego Dodge ; usunięcie 3 ognisk korozji na tylnym lewym błotniku , szpachlowanie , docieranie i malowanie . Zupełnie nieźle wyszło . Satysfakcja - zrobiłem sam .M. pisze:Ja pitolę...
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 06 gru 2011 11:26 am
- Lokalizacja: Szczecin
- Samochód: Pacifica Limited 2017
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 1
Jędrek pisze: Cały pojazd jest w lakierze tylko grill nie . Czas robi swoje i plastyk z czarnego powoli robi się siwy . Więc zdemontowałem grill , zdemontowałem nakładki chromowane. Pomalowałem podkładem do plastyku a potem lakierem w kolorze pojazdu .
Potem całość lakierem bezbarwnym z utwardzaczem . Jak już się rozpędziłem się z tym malowaniem to wziąłem na "warsztat" pokrywę silnika . Pod maską , jak się ją otworzy to też ma ładnie wyglądać . Jak wyszło - na fotkach poniżej.
hmmm...
Jędruś, a nie pomyślałeś o chromowanej siatce ???
czarna może za bardzo się zlewa a chromowa bardziej by się odznaczała ???
ale i tak, wygląda bardzo ładnie
ps. ktoś mi depcze po piętach widzę
_________________
Ostatnio zmieniony 05 sie 2016 07:38 pm przez marecki1999, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie jedź szybciej, niż twój Anioł Stróż potrafi latać ;)
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Mareczku , myślałem o tym i to długo ( nawet przygotowałem farbę chrom w sprayu - poszła ostatecznie na pokrywę silnika ) ale doszedłem do wniosku , że pozostanie czarna . Po pierwsze to na dole zderzaka mam siatkę tez w kolorze czarnym , więc ją też musiałbym pomalować a z tym zbyt dużo zachodu ; po drugie to , według mnie , siatka w kolorze chromu byłaby zbyt ostentacyjna (nawet pomalowałem kawałek siatki z resztek i przymierzyłem do grilla - to nie to ) . Czarna , ja tak uważam , bardziej mieści się w kanonie , jak to wcześniej z Piotrem ustaliliśmy , "dyskretnej elegancji" . Wiem - szumne określenie ale ja wolę czarną .marecki1999 pisze:Jędruś, a nie pomyślałeś o chromowanej siatce ???
czarna może za bardzo się zlewa a chromowa bardziej by się odznaczała ???
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
-
- Posty: 951
- Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
- Lokalizacja: Milicz
- Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
- Postawił flaszek: 15
- Dostał flaszek: 16
Andrzeju , ja też wolę czarny. Dlatego dodam coś od siebie.Jędrek pisze:Czarna , ja tak uważam , bardziej mieści się w kanonie , jak to wcześniej z Piotrem ustaliliśmy , "dyskretnej elegancji" . Wiem - szumne określenie ale ja wolę czarną .
Moje chromowane felgi są już troszeczkę zmęczone kilometrami. Na początku miałem zamiar je wypiaskować i pomalować ale...
Moim zamiarem było pomalowanie na czarny mat co w moim przypadku myślę byłoby dobrym rozwiązaniem przy srebrnym aucie. Felgi są bez żadnych ubytków, nie wymagają naprawy. Więc kupiłem profesjonalną folię w sprayu i tym mam zamiar zmienić kolor felg. Kolor mi się nie spodoba to po prostu folię zrywam. Uszkodzenia powłoki także można naprawić bez problemu. Koszty nieporównywalnie mniejsze niż piaskowanie i malowanie metodą natryskową ( nie wspominając o proszkowej ). Kilka stówek w kieszeni zostało bo koszt dwóch firmowych puszek to 100 zł.
Fotki prześlę wkrótce ( muszę mieć więcej czasu w pracy ). Sam jestem ciekawy efektu .
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Temat przycichł . Ja ostatecznie zakończyłem zmiany wizualne w swojej Pacy . Co i jak na fotkach poniżej . W mechanikę nie ingeruję , od 2 lat jak ją kupiłem 0 problemów ( wymiana klocków hamulcowych , sworznia zwrotnicy prawy dół traktuję jako czynności eksploatacyjne a nie awarie).
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
Nooo... widzę efekt bardzo pozytywny
podobają mi się te listwy chrom po obrysie w dolnej części i na drzwiach, optycznie obniżają sylwetkę
no i bardzo mi się podobają te czarne lampy
przydały by się jeszcze światła przednie z ringami i czarnym wnętrzem
natomiast mniej mi się podobają te czarne zamalowania w felgach, ale to rzecz gustu, jakbym miał już miał je malować to poszedł bym w grafit, - czarne z chromem pasuje, ale felgi nie są chromowe tylko srebrne i dlatego widziałbym bardziej grafit (choć wolę bez )
viewtopic.php?f=123&t=5511
podobają mi się te listwy chrom po obrysie w dolnej części i na drzwiach, optycznie obniżają sylwetkę
no i bardzo mi się podobają te czarne lampy
przydały by się jeszcze światła przednie z ringami i czarnym wnętrzem
natomiast mniej mi się podobają te czarne zamalowania w felgach, ale to rzecz gustu, jakbym miał już miał je malować to poszedł bym w grafit, - czarne z chromem pasuje, ale felgi nie są chromowe tylko srebrne i dlatego widziałbym bardziej grafit (choć wolę bez )
viewtopic.php?f=123&t=5511
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Piotrze , "rzecz gustu" - święta racja . Ja zdecydowanie wolę czerń na srebrnych felgach . Naprawdę świetnie to wygląda w naturze . Jeszcze jedno ; to nie są czarne zamalowania a naklejona wysokiej klasy folia w kolorze "czarny diament" . Przypominam Ci też , że pomysł na ozdobną "ramkę" na wlocie powietrza w przednim zderzaku to Ty mi podrzuciłeś !!mpspycha pisze:mniej mi się podobają te czarne zamalowania w felgach, ale to rzecz gustu
Ostatnio zmieniony 07 sie 2017 09:10 pm przez Jędrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
o ile pamiętam widziałem w naturzeJędrek pisze:Naprawdę świetnie to wygląda w naturze
bardziej chodziło mi o kolor a nie technologięJędrek pisze: to nie są czarne zamalowania a naklejona wysokiej klasy folia w kolorze "czarny diament"
oj tam oj tam..Jędrek pisze:Przypominam Ci też , że pomysł na ozdobną "ramkę" na wlocie powietrza w przednim zderzaku to Ty mi podrzuciłeś !!
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Zrobiłem podobnie jak na zdjęciu Jacka .Z tym ,że u mnie zamiast 2 założyłem tylko 1 siłownik ( długość - 480 mm , siła wyrzutu 250 N + 2 sworznie kulowe z gwintem o średnicy 6 mm ) . Co prawda nabyłem 2 w/w komplety ale z powodu niezbyt dobrego trzymania śruby spajającej błotnik z fartuchem musiałem zrezygnować z siłownika z prawej strony . Jednak 1 siłownik całkowicie wystarcza . Koszt : 2 siłowniki po 35 PLN + 4 sworznie po 5 PLN sztuka .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Jednak zawziąłem się . Kupiłem 2 siłowniki więc oba powinny być założone . Zdemontowałem lampę i po kilkunastominutowych kombinacjach ( strasznie ciasno a dłonie mam spore )udało mi się do obluzowanej śruby na błotniku od strony kierowcy , od środka założyć nakrętkę a po jej solidnym dokręceniu punkt trzymania siłownika OK . Jeszcze jedna uwaga ; gdyby ktoś chciał założyć podobne siłowniki to zalecam ( fot . 2 ) zamontowanie sworznia kulistego tak jak na fotce . Odwrotnie - siłownik ociera się o błotnik i blokuje możliwość prawidłowego zamknięcia maski silnika .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Jędrek,
Zacna robota - mam na myśli stronę techniczną i śrubkową.
Wręcz przeciwnie jeśli idzie o forum.
Zacząłeś dyskutować sam ze sobą. Czemu nie użyłeś przycisku "Edytuj"? Mógłbyś dodać nowe treści jako rozszerzenie pierwotnej myśli i koncepcji.
Chciałem połączyć oba wpisy - ale z racji dołączenia zdjęć nie jest to zabawa na szybko.
Zacna robota - mam na myśli stronę techniczną i śrubkową.
Wręcz przeciwnie jeśli idzie o forum.
Zacząłeś dyskutować sam ze sobą. Czemu nie użyłeś przycisku "Edytuj"? Mógłbyś dodać nowe treści jako rozszerzenie pierwotnej myśli i koncepcji.
Chciałem połączyć oba wpisy - ale z racji dołączenia zdjęć nie jest to zabawa na szybko.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
No i piknie
Napisz Jedruś od jakiego auta te siłowniki
i ew. numery, to będzie ich (jeszcze) łatwiej szukać.
Rozumiem, że te przeguby kulowe wkręciłeś wprost w miejsce
ori śrub błotników mocujących je od wewnątrz komory silnika
(bez żadnych dodatkowych kątowników).
Bo np. na zdjęciu jakie złączyłem poprzednio - było inaczej
(i w dodatku były różne siłowniki z P i L
Napisz Jedruś od jakiego auta te siłowniki
i ew. numery, to będzie ich (jeszcze) łatwiej szukać.
Rozumiem, że te przeguby kulowe wkręciłeś wprost w miejsce
ori śrub błotników mocujących je od wewnątrz komory silnika
(bez żadnych dodatkowych kątowników).
Bo np. na zdjęciu jakie złączyłem poprzednio - było inaczej
(i w dodatku były różne siłowniki z P i L
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Jacku , nie dobierałem siłowników do konkretnego auta . Znalazłem na alledrogo tą firmę http://allegro.pl/silownik-teleskop-mas ... 96848.html i na ich adres e-mailowy zamówiłem 2 szt siłownika o długości 480 mm i sile wyrzutu 250 N plus dwa sworznie kulowe o średnicy gwintu 6mm (jak ulał pasują w miejsce oryginalnych śrub ) . Po co dodatkowe blaszki jeśli można wykorzystać mocowania fabryczne ? Trzeba tylko uważać gdzie wywiercić 6 mm otwór w zawiasie maski . Jak widać na fotce , pierwszy otwór to była pomyłka , gdyż nie da się założyć teleskopu "główką" na zewnątrz ( blokują , przy składaniu maski , śruby fabryczne i fabryczne pofałdowania wewnętrznego rantu błotnika ) . Aby założyć siłownik "główką" od środka trzeba w zawiasie maski wywiercić 6 mm otwór tak aby wspomniana "główka" nie kolidowała z górną śrubą która mocuje maskę do zawiasa ( idealnie w miejscu zaznaczonym strzałka na fotce nr. 2 ) . Tyle . . Sebek pod śruby maski dał dodatkowy kątownik (aby maska lepiej się uchlała ) i do niego dopiero zamocował siłownik . W moje wersji 2 w/w siłowniki świetnie otwierają maskę (nawet o jakieś 5 stopni wyżej niż przy oparciu maski fabrycznym "drutem" ) . I to na tyle silnie , że trzeba ją dłonią przytrzymywać w momencie maksymalnego otwierania . Siła wyrzutu spora a maska to kawał blachy . Przestrzegam przed zakładaniem siłowników o większej sile wyrzutu ( 250 N to aż za dużo), gdyż mogą , choć niekoniecznie , wyginać fartuch z błotnikiem , gdy tam już solidnie dobierze się "ruda" .pach pisze:Napisz Jedruś od jakiego auta te siłowniki
i ew. numery, to będzie ich (jeszcze) łatwiej szukać.
Rozumiem, że te przeguby kulowe wkręciłeś wprost w miejsce
ori śrub błotników mocujących je od wewnątrz komory silnika
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .