Jak uzyskać niski bulgot ;)
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 gru 2018 07:42 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: 300C
- Postawił flaszek: 4
Jak uzyskać niski bulgot ;)
Cześć,
chciałbym poprawić dźwięk wydechu w Chryslerze 300C Touring z 2006 r., 3.5L V6 250HP; proszę o pomoc w dobraniu produktu (tłumik?).
Zależy mi przede wszystkim na niskim, głębokim, ciepłym "bulgocie", najchętniej bez wielkiego zwiększenia "hałasu", żeby dźwięk nie był uciążliwy przy dłuższych podróżach - czy jest to w ogóle możliwe?
Jak wygląda wpływ na osiągi?
Czy poza magnaflow / flowmaster są inne sensowne alternatywy?
Czy jakieś zakłady oferują "odsłuch" przed instalacją?
Dzięki wielkie!
chciałbym poprawić dźwięk wydechu w Chryslerze 300C Touring z 2006 r., 3.5L V6 250HP; proszę o pomoc w dobraniu produktu (tłumik?).
Zależy mi przede wszystkim na niskim, głębokim, ciepłym "bulgocie", najchętniej bez wielkiego zwiększenia "hałasu", żeby dźwięk nie był uciążliwy przy dłuższych podróżach - czy jest to w ogóle możliwe?
Jak wygląda wpływ na osiągi?
Czy poza magnaflow / flowmaster są inne sensowne alternatywy?
Czy jakieś zakłady oferują "odsłuch" przed instalacją?
Dzięki wielkie!
-
- Posty: 951
- Rejestracja: 19 lip 2015 12:06 am
- Lokalizacja: Milicz
- Samochód: Hyundai Santa Fe 2.7 AWD aut.
- Postawił flaszek: 15
- Dostał flaszek: 16
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
A może zastosować przepustnicę wydechu np. taką jakie oferuje mtuning.pl.
Nie każdy facet z widłami to Posejdon : )
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 gru 2018 07:42 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: 300C
- Postawił flaszek: 4
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
Dzięki za odpowiedź. Zdecydowałem się na tłumik Magnaflow 12256. Pan ze sklepu napisał mi:
"jeśli chodzi o wielkość i średnicę to dobry wybór (czyli puszka 46cm), natomiast on ma konfigurację center/offset a na aucie u Pana jest raczej offset/offset (czyli przesunięte wejście i wyjście). Idealnie jakby zerknąc pod auto i zobaczyć jak jest wejście i wyjście - w razie czego mamy obie konfiguracje. I jeszcze warto też zmierzyć fabryczny tłumik, jego długość - jeśli okaże się krótszy niż te 46cm (a patrząc na schematy tak może być) wtedy poszedłbym w stronę tego krótszego, 36cm."
Wiecie może, czy w tym 300C Touring 3.5 RWD z 2006 r. jest rzeczywiście ten offset/offset i na czym to w ogóle polega? I ile cm ma tłumik (jak rozumiem, środkowy?)?
Btw., jaki wpływ ma usunięcie rezonatora?
Dziękuję bardzo.
"jeśli chodzi o wielkość i średnicę to dobry wybór (czyli puszka 46cm), natomiast on ma konfigurację center/offset a na aucie u Pana jest raczej offset/offset (czyli przesunięte wejście i wyjście). Idealnie jakby zerknąc pod auto i zobaczyć jak jest wejście i wyjście - w razie czego mamy obie konfiguracje. I jeszcze warto też zmierzyć fabryczny tłumik, jego długość - jeśli okaże się krótszy niż te 46cm (a patrząc na schematy tak może być) wtedy poszedłbym w stronę tego krótszego, 36cm."
Wiecie może, czy w tym 300C Touring 3.5 RWD z 2006 r. jest rzeczywiście ten offset/offset i na czym to w ogóle polega? I ile cm ma tłumik (jak rozumiem, środkowy?)?
Btw., jaki wpływ ma usunięcie rezonatora?
Dziękuję bardzo.
-
- Posty: 490
- Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 21
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
Jak masz w 300C, to zobaczyć możesz sam na stosownym schemacie lub wykładając głowę pod samochód. A czym się róznią - usytuowaniem wlotu i wylotu względem osi tłumika
Piotr
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 gru 2018 07:42 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: 300C
- Postawił flaszek: 4
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
Dzięki za odpowiedź. Nie mam teraz samochodu przy sobie i nie będę miał dostępu przez jakiś czas (padł...), a chciałem zamówić tłumik, myślałem, że ktoś z Was wie jaki jest fabryczny o ile w różnych modelach jest taki sam.
-
- Posty: 490
- Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 21
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
300C nie mam, ale obstawiam na offset/offset
https://www.drive2.ru/l/477862872790073636/
https://srotas24.co.uk/car-parts/exhaus ... 27060.html
https://www.drive2.ru/l/477862872790073636/
https://srotas24.co.uk/car-parts/exhaus ... 27060.html
Piotr
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 gru 2018 07:42 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: 300C
- Postawił flaszek: 4
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
Dzięki wielkie!
To jeszcze jedno male pytanie, zeby nie zakladac nowego tematu: jak sprawdzić w jakim dokladnie lakierze mam auto i znaleźć takowy (taniej niz drozej;)?
To jeszcze jedno male pytanie, zeby nie zakladac nowego tematu: jak sprawdzić w jakim dokladnie lakierze mam auto i znaleźć takowy (taniej niz drozej;)?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
Sorry ale nie chodź tą drogą. Nie ma mieszania tematów w wątku.
W przyszłości dostaniesz po łapkach jak się powtórzy pozorna "oszczędność" dziś powiem że na lewych drzwiach (kierowcy) masz lub powinieneś mieć) naklejkę a po środku w najniższym wierszu masz kod lakieru. Podasz go lakiernikowi i będzie wiedział co dalej. Warto by wziął korektę na okres eksploatacji auta, bo to już nie jakość i odcień fabryczny.
W przyszłości dostaniesz po łapkach jak się powtórzy pozorna "oszczędność" dziś powiem że na lewych drzwiach (kierowcy) masz lub powinieneś mieć) naklejkę a po środku w najniższym wierszu masz kod lakieru. Podasz go lakiernikowi i będzie wiedział co dalej. Warto by wziął korektę na okres eksploatacji auta, bo to już nie jakość i odcień fabryczny.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 gru 2018 07:42 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: 300C
- Postawił flaszek: 4
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
okej, rozumiem, nastepnym razem zrobie nowy wątek skoro tak lepiej
dzięki za doksztalcenie
dzięki za doksztalcenie
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 29 mar 2018 05:49 pm
- Lokalizacja: Siedlce
- Samochód: Chrysler Pacifica
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 8
Re: Jak uzyskać niski bulgot ;)
Kod kodem,ale chcąc dorobić lakier mają na uwadze okres wyblaknięcia i tak trzeba jechać do zakładu który te lakiery dorabia.Gość wychodzi do auta ze wzornikiem koloru i dotąd przykłada je aż znajdzie ten właściwy.Potem jeszcze korekta np. na klapce wlewu paliwa.
Chrysler Pacifica 4,0 AWD,2007 r
LPG Stag 300 ISA II
LPG Stag 300 ISA II