PRZEGLĄD

Co gdzie za ile
nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

PRZEGLĄD

Post autor: nquest » 07 lip 2009 12:23 pm

nieuchronnie zbliża się 60 000 km i przegląd.
W serwisie taka przyjemność to grubo ponad 3500 zł

Mam zamiar sam nabyć potrzebne materiały i znależć w wawie+okolicy Magika który ma ludzkie ceny za robociznę. Gorzej że co serwis to inny zakres przeglądu, zależy kto odbierze telefon.
z grubsza uznałem że bezpiecznie będzie wymienić olej w silniku i skrzyni +filtry,, wymienić filtry powietrza i przeciwpyłkowy ,, wymienić swiece + przewody,, wymienic klocki przód i tył., wymienić pasek rozrządu z napinaczem ( bez pompy wody) i to chyba wszystko. ( zusamendokupen w usaolkusa = ok 1350 zł) gdybym o czymś zapomiał to koledzy przypomnijcie
pozdrawiam

JH10
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2009 02:22 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: JH10 » 07 lip 2009 01:05 pm

Jeśli jesteś pewien przebiegu to poczekaj z wymianą paska i wymie? wówczas cały kmp. z pompą wody włącznie - więcej jest rozbierania niż to wszystko warte. Wymie? olej w silniku, skrzyni biegów wraz z filtrami, olej w moście i przystawce (jeśli masz AWD), warto wymienić filtr powietrza i przeciwpyłkowy.

Klocki wymienia się jak się ko?czą a nie jak mija przebieg 60.000km :D
A kto ci to wymieni (po za paskiem) to już bez różnicy - w każdym warsztacie ci to zrobią.

zyga
Posty: 3159
Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
Lokalizacja: DWR
Samochód: chevy / cadillac
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 8

Post autor: zyga » 07 lip 2009 01:06 pm

płyn w chłodnicy
płyn we wspomaganiu
sprawdzić osłonki na amortyzatorach
uzupełnić gaz w klimie i ją odgrzybić
doładować akumulator

Przy wymianie filtra powietrza warto zaglądnąć na łapę trzymającą silnik oraz na przewody od evap, to jest pod obudową filtra powietrza

przed zakupami warto by zobaczyć w jakim stanie masz klocki
czasami na dwie wymiany przodu przypada jedna wymiana tyłu

w usa olkusz mamy rabat dla WNF tak, że warto przemyśleć :)

jaki masz silnik ? w 3,5 nie ma przewodów z tego co pamiętam, są tylko cewki
--
zyga
DWR - Dolnośląskie Wioski Różne

http://zygadlo.pl
http://mr-zy.ga/kont-akt

Obrazek on board

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: nquest » 07 lip 2009 01:54 pm

:devil: Admin zrób COŚ( albo co mam zrobić w swoim kompie ,, ciasteczka czyszczę na bieżąco)) a kolejny post piszę powtórnie ;(
Miałem m vilagera i pompa padła po 300 tys a przecież to ten sam silnik. tutaj fachowcy mówią o wymianie po 70 tys. W omedze problem pompy nie istniał. tak że jesteem dość pogubiony.. Natomiast wymiany oleju w moście i przystawce to dla mnie nowość. Moze coś więcej?? Mam awd 3,5 tzn że przewody odpadną a co do klocków to z przodu jakieś 3 mm ,, z tyłu nie bardzo widać choć może warto sie pochylić ,, zawsze parę złociszy zostanie w kieszeni
dzię ki panowie
pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lip 07, 2009 14:56 ]
o teraz weszło bez nikakom

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 07 lip 2009 02:39 pm

nquest pisze: W omedze problem pompy nie istniał. tak że jesteem dość pogubiony.. Natomiast wymiany oleju w moście i przystawce to dla mnie nowość. Moze coś więcej??
Bo w omedze był łatwy dostęp i pompa w silnikach 2,5 2,6 3,0 3,2 nie były na pasku rozrządu tylko na pasku klinowym ( nie wiem jak jest u nas) czyli wymiana rozrządu nie wiązała się z wymianą pompy

co do wymiany oleju w przystawce to poczytaj tu
viewtopic.php?f=40&t=993
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

nquest
Posty: 52
Rejestracja: 31 gru 2008 09:06 am
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: nquest » 13 lip 2009 04:13 pm

poczytałem
kurcze , jednak wymienie bez zadnych dodatkowych dyskusji
pzdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „SKLEPY”