Warsztat Warszawa i okolice - co polecacie?
Warsztat Warszawa i okolice - co polecacie?
Witam!
Poszukuje warsztatu jak w temacie.
Czy ktos moze cos polecic?
Co myslicie o http://usacars.auto.pl/index.html ?
Pozdrawiam!
Poszukuje warsztatu jak w temacie.
Czy ktos moze cos polecic?
Co myslicie o http://usacars.auto.pl/index.html ?
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez Sufler, łącznie zmieniany 2 razy.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Sufler,
Ja nie mazur a maur
A dla jasności i dla otrzymania przez Ciebie szybciej i pewniej potrzebnych Tobie informacji, miałem na myśli dane dotyczące auta. Zatem domyslam się (bo tego nie powiedziałeś) że to Pacifica, ale czy 3,5 czy 3,8 nie będę zgadywał. Wersję SPORT zamieniłbym raczej na Base, Touring lub Limited a przy okazji powiedziałbym coś o napędzie czy FWD czy AWD. To pozwoli na uniknięcie dodatkowych pytań do Ciebiea co ważniejsze odpowiedzi będą bardziej jednoznaczne.
Ja nie mazur a maur
A dla jasności i dla otrzymania przez Ciebie szybciej i pewniej potrzebnych Tobie informacji, miałem na myśli dane dotyczące auta. Zatem domyslam się (bo tego nie powiedziałeś) że to Pacifica, ale czy 3,5 czy 3,8 nie będę zgadywał. Wersję SPORT zamieniłbym raczej na Base, Touring lub Limited a przy okazji powiedziałbym coś o napędzie czy FWD czy AWD. To pozwoli na uniknięcie dodatkowych pytań do Ciebiea co ważniejsze odpowiedzi będą bardziej jednoznaczne.
Sufler,
ile masz miejsc w aucie 5 czy 6 ? W BASE było 5 miejsc, 6 osobowe to TOURING lub LIMITED.
Wersje TOURING też się różnili wyposażeniem.
a więcej znajdziesz tu: http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... a+fwd++awd
ile masz miejsc w aucie 5 czy 6 ? W BASE było 5 miejsc, 6 osobowe to TOURING lub LIMITED.
Wersje TOURING też się różnili wyposażeniem.
a więcej znajdziesz tu: http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.p ... a+fwd++awd
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
AdaM,
To zależy po co. Co innego blacha, co innego mechanika ogólna, co innego mechanika szczególna, co innego elektronika
To zależy po co. Co innego blacha, co innego mechanika ogólna, co innego mechanika szczególna, co innego elektronika
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Trochę odkopię temat, ale potrzebuję pilnie namiaru na elektryka który ma pojęcie o Pacificach.
Mam kłopot z Packą, w skrócie coś niedobrego dzieje się z elektryką, wypada zapłon na 4 cylindrze i wyskakuje też błąd wtryskiwacza. Packa w zależności od humoru a właściwie wilgotności powietrza raz działa dobrze, raz źle, niezależnie czy jadę na LPG czy Pb. Świece zmienione, wtryskiwacz w porządku, cewka też ok. Czyli pewnie diabeł siedzi w instalacji.
Do wigilii potrzebuje by była sprawna.
Warszawa i okolice. Ktoś coś?
Mam kłopot z Packą, w skrócie coś niedobrego dzieje się z elektryką, wypada zapłon na 4 cylindrze i wyskakuje też błąd wtryskiwacza. Packa w zależności od humoru a właściwie wilgotności powietrza raz działa dobrze, raz źle, niezależnie czy jadę na LPG czy Pb. Świece zmienione, wtryskiwacz w porządku, cewka też ok. Czyli pewnie diabeł siedzi w instalacji.
Do wigilii potrzebuje by była sprawna.
Warszawa i okolice. Ktoś coś?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Eshealon,
Żeby wpiąć się w instalację elektryczną auta z wiązką LPG chciał czy nie chciał trzeba ciąć jeden z przewodów każdego wtryskiwacza benzynowego. Później zwykle lutuje się przewody między sobą i powinno hulać.
Hulać będzie jeśli polutowane i zaizolowane solidnie.
W zależności od miejsca gdzie przewody były cięte klimat dla takiego lutu i/lub izolacji miłe mogą nie być i to co było kiedyś ok i działało dziś może raz kontaktować, innym razem nie, albo czasami przewodzić jak trzeba, czasami łapać zwarcie. W takich sytuacjach wypadanie zapłonu jest więcej niż prawdopodobne, a jak coś zaburza przepływ prądu przez wtryskiwacz (przerwa lub zwarcie) to i błąd wtryskiwacza może pokazać.
Na mojego czuja obstawiam takie klocki.
Żeby wpiąć się w instalację elektryczną auta z wiązką LPG chciał czy nie chciał trzeba ciąć jeden z przewodów każdego wtryskiwacza benzynowego. Później zwykle lutuje się przewody między sobą i powinno hulać.
Hulać będzie jeśli polutowane i zaizolowane solidnie.
W zależności od miejsca gdzie przewody były cięte klimat dla takiego lutu i/lub izolacji miłe mogą nie być i to co było kiedyś ok i działało dziś może raz kontaktować, innym razem nie, albo czasami przewodzić jak trzeba, czasami łapać zwarcie. W takich sytuacjach wypadanie zapłonu jest więcej niż prawdopodobne, a jak coś zaburza przepływ prądu przez wtryskiwacz (przerwa lub zwarcie) to i błąd wtryskiwacza może pokazać.
Na mojego czuja obstawiam takie klocki.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
- Lokalizacja: Radzymin
- Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED