Koledzy POMOCY !!!
Koledzy POMOCY !!!
Koledzy może ktoś mi powiedzieć który to jest 3 cylinder w Pacifice 3,5 2005r.
Wyskakuje mi błąd p0300 i p0303 mechanik niby wymienił cewke na 3 cylindrze było dobrze przez jakieś 100km i znów te same błedy. nie jestem pewien czy wymienił dabrą cewkę. a nie moge nigdzie znaleśc układu cylindrów Pomoże ktoś
Wyskakuje mi błąd p0300 i p0303 mechanik niby wymienił cewke na 3 cylindrze było dobrze przez jakieś 100km i znów te same błedy. nie jestem pewien czy wymienił dabrą cewkę. a nie moge nigdzie znaleśc układu cylindrów Pomoże ktoś
- pach
- Posty: 1570
- Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
- Lokalizacja: KS m.KR
- Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
- Postawił flaszek: 10
- Dostał flaszek: 11
Re: Koledzy POMOCY !!!
Chętnie, ale może najpierw chociaż warto: dzień dobry?maniekck pisze: Koledzy POMOCY !!!
a wcześniej zapoznać się z regulaminem
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2331
i poszukać tej kilkakrotnei podawanej już na F informacji :evil:
i w końcu... sformułować czytelny tytuł w
odpowiednim dziale jeśli takowej nie ma.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR
Race fast, safe caR
- tedi
- Posty: 2951
- Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
- Lokalizacja: .
- Samochód:
- Postawił flaszek: 7
- Dostał flaszek: 4
Kolego Moderator ma rację.maniekck pisze:oledzy może ktoś mi powiedzieć który to jest 3 cylinder w Pacifice 3,5 2005r.
Mimo wszystko przeczytaj ten temat http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=3094
pozdrawiam. tedi
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
patrząc od przodu samochodu od lewej z tyłu 1 3 5 a od przodu z lewej 2 4 6
3 trzeci cylinder jest z tyłu w środku ( miałem podobnie - po wymianie świec wszystko gra na 102 .Była pęknięta izolacja świecy .) a jeden z cudownych mechaników z Piaseczna chciał mi robić remont za 3-4 tys zł bo nie chciało mu się wykręcić świecy !!!! a wcześniej wymienił cewkę naq nową i to niepotrzebnie jak się okazało .
Powodzenia
3 trzeci cylinder jest z tyłu w środku ( miałem podobnie - po wymianie świec wszystko gra na 102 .Była pęknięta izolacja świecy .) a jeden z cudownych mechaników z Piaseczna chciał mi robić remont za 3-4 tys zł bo nie chciało mu się wykręcić świecy !!!! a wcześniej wymienił cewkę naq nową i to niepotrzebnie jak się okazało .
Powodzenia
Wymieniłem świece na nowe NGK irydowe cewkę na 3 cylindrze też z NGK. Bład nadal wyskakuje p0300 p0303 i przy jeździe ze stałą prędkością np 50km/h po prostu się dławi. jak chodzi na wolnych obrotach wydaje się wszystko ok. nie zależnie czy jest to BP czy LPG zachowuje się tak samo.
Widziałem że było już pisane coś na Forum ale do niektórych nie mogę wejść z powodu małej liczby napisanych postów.
Widziałem że było już pisane coś na Forum ale do niektórych nie mogę wejść z powodu małej liczby napisanych postów.
-
- Posty: 595
- Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Sorry, że tu ale najmłodszy z tych wszystkich podobnych temat.
Mam p0300 i p0305. Dokładnie opisałem w "Smarowaniu" przy okazji. Powiem w skrócie. Wymieniłem świeczki i cewkę na 5 cylindrze. Odłączyłem gaz - wyjąłem bezpiecznik i sprawdzam czy będzie tak nadal na samym Pb. Ale nurtuje mnie jedna rzecz. Otóż przy cewce na piątym cylindrze zauważyłem 3 kable. 2 duże dochodzące do cewki i między nimi 3 mniejszy o małym przekroju. Dodatkowo jest pęknięty, a dokładnie jego osłona, w środku żyła cała. Leci gdzieś w stronę komputera LPG(komputer leży wciśnięty koło AKU) i leży na tej patelni nie osłonięty niczym. Tak mnie tylko zastanawia co to może być ? Gdzieś kiedyś na tym forum wyczytałem o zwarciu które powoduje zakłócenie pracy cewki. Czy ktoś mi podpowie o jakie kable i dokładnie o co chodziło? Mam wrażenie, że jest to drobnostka, a wymiana cewki była nie potrzebna. Od takie dziwne wrażenie
Mam p0300 i p0305. Dokładnie opisałem w "Smarowaniu" przy okazji. Powiem w skrócie. Wymieniłem świeczki i cewkę na 5 cylindrze. Odłączyłem gaz - wyjąłem bezpiecznik i sprawdzam czy będzie tak nadal na samym Pb. Ale nurtuje mnie jedna rzecz. Otóż przy cewce na piątym cylindrze zauważyłem 3 kable. 2 duże dochodzące do cewki i między nimi 3 mniejszy o małym przekroju. Dodatkowo jest pęknięty, a dokładnie jego osłona, w środku żyła cała. Leci gdzieś w stronę komputera LPG(komputer leży wciśnięty koło AKU) i leży na tej patelni nie osłonięty niczym. Tak mnie tylko zastanawia co to może być ? Gdzieś kiedyś na tym forum wyczytałem o zwarciu które powoduje zakłócenie pracy cewki. Czy ktoś mi podpowie o jakie kable i dokładnie o co chodziło? Mam wrażenie, że jest to drobnostka, a wymiana cewki była nie potrzebna. Od takie dziwne wrażenie
Pozdrawiam
Krzysiek
Krzysiek
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Freeman,
A ten urwany przewód to nie jest przypadkiem coś "obcego" dla auta? stawiam na przewód podłączony do cewki i czytający obroty na potrzeby sterownika LPG. Ciekawe jak się włączyli w stały samochodowy obwód cewki i czy przypadkiem miejsce wcinki się nie rozseparowało. A jeśli tak, to cewka nie pracuje bo nie dochodzi prąd.
A ten urwany przewód to nie jest przypadkiem coś "obcego" dla auta? stawiam na przewód podłączony do cewki i czytający obroty na potrzeby sterownika LPG. Ciekawe jak się włączyli w stały samochodowy obwód cewki i czy przypadkiem miejsce wcinki się nie rozseparowało. A jeśli tak, to cewka nie pracuje bo nie dochodzi prąd.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Tak, kolego to na pewno coś obcego. W ogóle tam nie pasuje i widać po reszcie przewodów, że to sprawka tych od gazu. Wczoraj był u gazownika cały dzień ale niestety się dowiedziałem ze wybrałem najgorszego w regionie nic prawie nie zrobili a gazem śmierdzi jak śmierdziało. Po weekendzie wybiorę się do lepszego... Pokaże mu ten kabelek i niech coś poradzi. dzięki za rady bo właśnie coś takiego mi przychodziło do głowy. Przytoczę Twoje słowa i niech sprawdza. Wiem, że coś na tym forum wyczytałem o włączeniu się gazowników do przewodów samochodu, a to zaś powoduje złą pracę cewki...
Pozdrawiam
Krzysiek
Krzysiek
No cóż wymieniłem wszystkie cewki, elektryk sprawdził cała instalację i nadal nic. Jak go dlawilo tak Sławiński dalej . Już nie mam pomysłu co może być przyczyną. Byłem już u kilku mechaników i wszyscy rozkładają ręce. Ktoś powiedział że może sterownik od skrzyni biegów wysyła dziwne sygnały i może od tego go dlawi.
Maniekck tu masz możliwe przyczyny. Ja bym nie szukał po żadnych sterownikach od skrzyni
http://www.aa1car.com/library/misfire_chrysler.htm
http://www.aa1car.com/library/misfire_chrysler.htm
Pozdrawiam
Krzysiek
Krzysiek