Koledzy POMOCY !!!

Posty czekające do przeniesiania itp.
maniekck
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2016 08:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Koledzy POMOCY !!!

Post autor: maniekck » 24 lut 2016 09:06 pm

Koledzy może ktoś mi powiedzieć który to jest 3 cylinder w Pacifice 3,5 2005r.
Wyskakuje mi błąd p0300 i p0303 mechanik niby wymienił cewke na 3 cylindrze było dobrze przez jakieś 100km i znów te same błedy. nie jestem pewien czy wymienił dabrą cewkę. a nie moge nigdzie znaleśc układu cylindrów Pomoże ktoś

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Re: Koledzy POMOCY !!!

Post autor: pach » 24 lut 2016 09:43 pm

maniekck pisze: Koledzy POMOCY !!!
Chętnie, ale może najpierw chociaż warto: dzień dobry?
a wcześniej zapoznać się z regulaminem
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2331
i poszukać tej kilkakrotnei podawanej już na F informacji :evil:
i w końcu... sformułować czytelny tytuł w
odpowiednim dziale jeśli takowej nie ma.
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 24 lut 2016 09:46 pm

maniekck pisze:oledzy może ktoś mi powiedzieć który to jest 3 cylinder w Pacifice 3,5 2005r.
Kolego Moderator ma rację.

Mimo wszystko przeczytaj ten temat http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=3094
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

pawel1980
Posty: 206
Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
Lokalizacja: Siewierz
Samochód: Opel Insignia

Post autor: pawel1980 » 24 lut 2016 11:13 pm

maniekck, tu masz układ
Załączniki
20160224_231149.jpg

macias920
Posty: 250
Rejestracja: 16 lip 2013 05:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: macias920 » 24 lut 2016 11:13 pm

Wszystko fajnie ale rozmieszczenie cylindroe jest dedykowane do silnika 4.0l a kolega pyta o silnik 3.5
Pacyfica piękne auto!

pawel1980
Posty: 206
Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
Lokalizacja: Siewierz
Samochód: Opel Insignia

Post autor: pawel1980 » 24 lut 2016 11:21 pm

macias920 pisze:Wszystko fajnie ale rozmieszczenie cylindroe jest dedykowane do silnika 4.0l a kolega pyta o silnik 3.5
Sprawdź dokładnie bo ja widzę 3,5l

macias920
Posty: 250
Rejestracja: 16 lip 2013 05:16 pm
Lokalizacja:
Samochód:
Dostał flaszek: 1

Post autor: macias920 » 24 lut 2016 11:24 pm

Przepraszam mój błąd
Pacyfica piękne auto!

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 24 lut 2016 11:51 pm

patrząc od przodu samochodu od lewej z tyłu 1 3 5 a od przodu z lewej 2 4 6

3 trzeci cylinder jest z tyłu w środku ( miałem podobnie - po wymianie świec wszystko gra na 102 .Była pęknięta izolacja świecy .) a jeden z cudownych mechaników z Piaseczna chciał mi robić remont za 3-4 tys zł bo nie chciało mu się wykręcić świecy !!!! a wcześniej wymienił cewkę naq nową i to niepotrzebnie jak się okazało .
Powodzenia

maniekck
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2016 08:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maniekck » 25 lut 2016 08:03 am

Wymieniłem świece na nowe NGK irydowe cewkę na 3 cylindrze też z NGK. Bład nadal wyskakuje p0300 p0303 i przy jeździe ze stałą prędkością np 50km/h po prostu się dławi. jak chodzi na wolnych obrotach wydaje się wszystko ok. nie zależnie czy jest to BP czy LPG zachowuje się tak samo.
Widziałem że było już pisane coś na Forum ale do niektórych nie mogę wejść z powodu małej liczby napisanych postów.

pawel1980
Posty: 206
Rejestracja: 08 cze 2011 11:40 pm
Lokalizacja: Siewierz
Samochód: Opel Insignia

Post autor: pawel1980 » 25 lut 2016 07:01 pm

maniekck, miałem to samo sprawdź kable które idą do kompa, u mnie jeden był przetarty robił zwarcie i odcinało 3 cewkę, auto dławiło się, w ASO popłynąłem 2 tyś, a dobry elektryk naprawił za 150 zł.

maniekck
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2016 08:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maniekck » 25 lut 2016 09:26 pm

Paweł1980 Dzięki jutro będę sprawdzał przewody. Jeśli nic nie znajdę na poniedziałek jestem już umówiony z elektrykiem i zobaczymy co wymyśli

czarny góra
Posty: 595
Rejestracja: 28 sie 2010 03:57 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: czarny góra » 25 lut 2016 09:29 pm

świece irydowe wytrzymały u mnie dokładnie 40 tys km .

maniekck
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2016 08:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maniekck » 26 lut 2016 09:27 am

Poprzednio tez miałem irydowe dlatego zamontowałem takie same świece. i zrobiłem na nich ok. 100 tys. i nigdy nic mi sie z nimi nie działo.

Freeman
Posty: 45
Rejestracja: 14 lut 2016 01:51 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Freeman » 03 mar 2016 03:25 pm

Sorry, że tu ale najmłodszy z tych wszystkich podobnych temat.

Mam p0300 i p0305. Dokładnie opisałem w "Smarowaniu" przy okazji. Powiem w skrócie. Wymieniłem świeczki i cewkę na 5 cylindrze. Odłączyłem gaz - wyjąłem bezpiecznik i sprawdzam czy będzie tak nadal na samym Pb. Ale nurtuje mnie jedna rzecz. Otóż przy cewce na piątym cylindrze zauważyłem 3 kable. 2 duże dochodzące do cewki i między nimi 3 mniejszy o małym przekroju. Dodatkowo jest pęknięty, a dokładnie jego osłona, w środku żyła cała. Leci gdzieś w stronę komputera LPG(komputer leży wciśnięty koło AKU) i leży na tej patelni nie osłonięty niczym. Tak mnie tylko zastanawia co to może być ? Gdzieś kiedyś na tym forum wyczytałem o zwarciu które powoduje zakłócenie pracy cewki. Czy ktoś mi podpowie o jakie kable i dokładnie o co chodziło? Mam wrażenie, że jest to drobnostka, a wymiana cewki była nie potrzebna. Od takie dziwne wrażenie :)
Pozdrawiam
Krzysiek

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 03 mar 2016 04:49 pm

Freeman,
A ten urwany przewód to nie jest przypadkiem coś "obcego" dla auta? stawiam na przewód podłączony do cewki i czytający obroty na potrzeby sterownika LPG. Ciekawe jak się włączyli w stały samochodowy obwód cewki i czy przypadkiem miejsce wcinki się nie rozseparowało. A jeśli tak, to cewka nie pracuje bo nie dochodzi prąd.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

Freeman
Posty: 45
Rejestracja: 14 lut 2016 01:51 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Freeman » 03 mar 2016 08:37 pm

Tak, kolego to na pewno coś obcego. W ogóle tam nie pasuje i widać po reszcie przewodów, że to sprawka tych od gazu. Wczoraj był u gazownika cały dzień ale niestety się dowiedziałem ze wybrałem najgorszego w regionie :/ nic prawie nie zrobili a gazem śmierdzi jak śmierdziało. Po weekendzie wybiorę się do lepszego... Pokaże mu ten kabelek i niech coś poradzi. :) dzięki za rady bo właśnie coś takiego mi przychodziło do głowy. Przytoczę Twoje słowa i niech sprawdza. Wiem, że coś na tym forum wyczytałem o włączeniu się gazowników do przewodów samochodu, a to zaś powoduje złą pracę cewki...
Pozdrawiam
Krzysiek

maniekck
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2016 08:50 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: maniekck » 04 mar 2016 02:23 pm

No cóż wymieniłem wszystkie cewki, elektryk sprawdził cała instalację i nadal nic. Jak go dlawilo tak Sławiński dalej . Już nie mam pomysłu co może być przyczyną. Byłem już u kilku mechaników i wszyscy rozkładają ręce. Ktoś powiedział że może sterownik od skrzyni biegów wysyła dziwne sygnały i może od tego go dlawi.

Freeman
Posty: 45
Rejestracja: 14 lut 2016 01:51 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: Freeman » 04 mar 2016 08:43 pm

Maniekck tu masz możliwe przyczyny. Ja bym nie szukał po żadnych sterownikach od skrzyni :rolf: :O
http://www.aa1car.com/library/misfire_chrysler.htm
Pozdrawiam
Krzysiek

ODPOWIEDZ

Wróć do „.: Poczekalnia :.”