Brak ogrzewania
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 07 gru 2009 01:09 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
no jak to się pogubiłeś opornik siadł kondensatora tam nigdzie nie ma krótko mówiąc podłączam wiatrak kabelkami pomijając rezystor zapierdziela aż miło bo nie ma oporu a jak podłączam do opornika mimo ze jak zmieniam sile nadmuchu to zmienia się napięcie w rezystorze to wiatrak ani drgnie ot cały problem
A to że nadmuch mi szwankuje z tyłu to druga sprawa
A to że nadmuch mi szwankuje z tyłu to druga sprawa
daf74 napisał
--------------------------------------------------------------------------------
miałem to w lecie. W nawiewie jest kondensator z radiatorem. koszt naprawy - 2zł plus lutowanie:) przegrzał się kondensator
[ Dodano: Sob Sty 16, 2010 22:35 ]
Jak masz walnięty rezystor to metodo prób i błędów wymień go . Może tam jest jakiś czujnik temperatury, który podaje impulsy na scalak i on zmienia napięcie przez to wentylator szybciej lub wolniej pracuje.Nie mam schematu to trudno cos doradzić.
--------------------------------------------------------------------------------
miałem to w lecie. W nawiewie jest kondensator z radiatorem. koszt naprawy - 2zł plus lutowanie:) przegrzał się kondensator
[ Dodano: Sob Sty 16, 2010 22:35 ]
Jak masz walnięty rezystor to metodo prób i błędów wymień go . Może tam jest jakiś czujnik temperatury, który podaje impulsy na scalak i on zmienia napięcie przez to wentylator szybciej lub wolniej pracuje.Nie mam schematu to trudno cos doradzić.
Sorki , za nie fachową wypowiedź.
Przegrzał się jeden element- chyba ten srebrny z 3 zdjęcia.
Miałem włączonę klime. Zapomniałem i otworzyłem szyberdach i padło w lecie.
nie działało w ogóle, po wymianie ok.
element kupiłen w lublinie na kunickiego za przystanią po drugiej stronie- sklep półprzewodnik czy jakoś tak. Koszt tak jak pisałem kilka zł.
Przegrzał się jeden element- chyba ten srebrny z 3 zdjęcia.
Miałem włączonę klime. Zapomniałem i otworzyłem szyberdach i padło w lecie.
nie działało w ogóle, po wymianie ok.
element kupiłen w lublinie na kunickiego za przystanią po drugiej stronie- sklep półprzewodnik czy jakoś tak. Koszt tak jak pisałem kilka zł.
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 07 gru 2009 01:09 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
kurde ale o czym wy gadacie u mnie nie ma żadnego kondensatora między rezystorem a silnikiem nie ma nic tylko rezystor przewody i silnik może jakieś zdjątko ktoś prześle
DF jak mówisz kilka złoty to weź kup jak możesz i mi prześlij podaj numer konta to zwrócę ci kaskę bo u mnie to dziura nic takiego nie ma może akurat to to samo bo wiem ze to na pewno rezystor może racja że coś małego tam padło.
Kiedyś bym kupił nowy i się nie zastanawiał ale doszedłem do wniosku ze po co kasę marnować jak można kopic se piwo za zaoszczędzone
DF jak mówisz kilka złoty to weź kup jak możesz i mi prześlij podaj numer konta to zwrócę ci kaskę bo u mnie to dziura nic takiego nie ma może akurat to to samo bo wiem ze to na pewno rezystor może racja że coś małego tam padło.
Kiedyś bym kupił nowy i się nie zastanawiał ale doszedłem do wniosku ze po co kasę marnować jak można kopic se piwo za zaoszczędzone
Więc tak otrzymalem od ciapka moduł "rezystora" czyli element z radiatorem nie jest to żaden rezystor tylko regulator obrotów PWM kluczowe elementy systemu to HUF 5343 czyli N- Chanel Power MOSFETs pracuje jako klucz zasilania wentylatora drugi element to wzmacniacz operacyjny LM 2902 Regulację obrotów uzyskuje się poprzez impulsowe zasilanie wentylatora obroty są proporcjonalne do częstotliwości kluczowania MOSFE-ta
Zaletą tego układu jest wysoka sprawność , unika się dużych spadków napięcia na regulatorze czyli wydziela się mało ciepła Ten srebrny szeroki element na obwodzie to rezystor 0,0 prawie nic ohm służy do pomiaru płynącego prądu przez wentylator i jet ostatnim elementem który może się uszkodzić w tym układzie . Tyle na wstępie badania w toku cdn.
Zaletą tego układu jest wysoka sprawność , unika się dużych spadków napięcia na regulatorze czyli wydziela się mało ciepła Ten srebrny szeroki element na obwodzie to rezystor 0,0 prawie nic ohm służy do pomiaru płynącego prądu przez wentylator i jet ostatnim elementem który może się uszkodzić w tym układzie . Tyle na wstępie badania w toku cdn.
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 07 gru 2009 01:09 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
o fajnie :) kurde dużo o tym wszystkim wiesz jakbyś doszedł do tego dlaczego wentylator się nie kręci po podpięciu do regulatora to by było super bo tak jak podpinam to wentylator zapiernicza aż huczy :P będę czekał z niecierpliwością co z tego wyniknie pozdrawiam i dzięki za pomoc :)
Zaznaczam ze u mnie jest klima-tronik :P
Zaznaczam ze u mnie jest klima-tronik :P
Ostatnio zmieniony 21 sty 2010 02:07 pm przez ciapek1114, łącznie zmieniany 1 raz.
a ja marzne
czytając to co piszecie to chyba jedynym rozwiązaniem dla mnie jest wizyta u elektryka ;(
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
Re: a ja marzne
* załóż konto albo się zaloguj, żeby Cię ważne info nie uciekłobernadettka pisze:czytając to co piszecie to chyba jedynym rozwiązaniem dla mnie jest wizyta u elektryka ;(
* zapytaj Ciepka jak zblokować na stałe wentylator
* poczekaj na rozwój wydarzeń
regulatorem Ciapka zajmuje się pół polski, wiec coś musi się z tego urodzić
p.s.
Ciapek do rachunku dopisz sobie dwa plastry bo sonda zamiast w kabel trafiła w palucha ....
Moduł ciapka chula w miejsce LM 2902 dałem LM 324 Różnica wg katalogu w zakresie temperatur pracy , do prób może być .
Niemniej nie jestem przekonany czy uszkodzeniu nie uległ moduł sterujący czyli zadajnik PWM w bloku klimatronika / może być wyjście uwalone ./
Schemacik do badań modułu wentylatora w załączeniu
PS Zyga podejmie dalszą część badań moduł Ciapka wysyłam do Zygi w celu sprawdzenia z klimatronikiem
Niemniej nie jestem przekonany czy uszkodzeniu nie uległ moduł sterujący czyli zadajnik PWM w bloku klimatronika / może być wyjście uwalone ./
Schemacik do badań modułu wentylatora w załączeniu
PS Zyga podejmie dalszą część badań moduł Ciapka wysyłam do Zygi w celu sprawdzenia z klimatronikiem
Ostatnio zmieniony 21 sty 2010 09:03 pm przez artvox, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 07 gru 2009 01:09 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 07 gru 2009 01:09 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Artvox Mam i ja coś do przekazania.
Mój szwagier wczorajszego dnia naprawiał mi właśnie to ustrojstwo co opisujesz. Ten element co jest przyczepiony do radiatora, był według niego spalony. Po wymianie hula świetnie. Według szwagra to ustrojstwo (mówił coś o terystorze) oryginał ma 75W a wsadził mi 45W czyli mniejsze.
Pojeżdżę na tym i dam znać jak to się spisuje.
Mój szwagier wczorajszego dnia naprawiał mi właśnie to ustrojstwo co opisujesz. Ten element co jest przyczepiony do radiatora, był według niego spalony. Po wymianie hula świetnie. Według szwagra to ustrojstwo (mówił coś o terystorze) oryginał ma 75W a wsadził mi 45W czyli mniejsze.
Pojeżdżę na tym i dam znać jak to się spisuje.
Podłącze się jeszcze pod tego posta z krótkim pytaniem. Czy dużo problemów jest z wyjęciem silnika od nawiewów z przodu ? Z tego co chrysler zaleca w serwisówce to demontaż całego modułu klimy, aby następnie wyjąć ten silnik ... z tego co ja zanurkowałem pod schowek to widzę że srubki od obudowy pod którą znajduje się silnik są widoczne dostęp jest kiepski ale pewnie by się dało odkręcić. Kwestia czy po odkręceniu będzie się dało bez problemu zdjąć tą obudowę... lub czy o czymś jeszcze powinienem wiedzieć przed rozbieraniem tego.
A tak w ogóle to przyczepił mi się chyba tam jakiś liść czy coś podobnego i ociera jak się kręci co nie jest miłe dla ucha.
A tak w ogóle to przyczepił mi się chyba tam jakiś liść czy coś podobnego i ociera jak się kręci co nie jest miłe dla ucha.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
źle doczytałeś instrukcje
silnik demontuje się tak jak mówisz
4 śrubki największy problem to śrubka w głębi i trzeba trochę z kluczami pokombinować
ale wykręcasz je i opuszczasz w dół
do samego wyciągnięcia liścia wystarczy
to o czym pisałeś to czyszczenie całego wymiennika w packach, które nie mają filtra pyłkowego, wtedy faktycznie jest to zabieg czasochłonny i kłopotliwy
silnik demontuje się tak jak mówisz
4 śrubki największy problem to śrubka w głębi i trzeba trochę z kluczami pokombinować
ale wykręcasz je i opuszczasz w dół
do samego wyciągnięcia liścia wystarczy
to o czym pisałeś to czyszczenie całego wymiennika w packach, które nie mają filtra pyłkowego, wtedy faktycznie jest to zabieg czasochłonny i kłopotliwy
No jak się da bez rozbierania wszystkiego to fajno, może uda się go jakoś wydłubać w weekend i przeczyścić
A co do instrukcji to zajżałem właśnie jeszcze raz... i tam jak mi się wydaje jednak każą wymontować wszystko, a dopiero potem silniczek...
W instrukcji demontażu tego silniczka (24-34 Blower Motor - Removal) są kolejne punkty.
Zaczynając od pierwszego jest napisane:
(1) Remove the heater-A/C unit housing (Refer to
24 - HEATING & AIR CONDITIONING/DISTRIBUTION/
HVAC HOUSING - REMOVAL).
No to patrzę dalej do rozdziału 24 (HVAC HOUSING - REMOVAL)
a tam zaczynają od:
(1) Recover the refrigerant from the refrigerant
system (Refer to 24 - HEATING & AIR CONDITIONING/
PLUMBING - FRONT/REFRIGERANT - STANDARD
PROCEDURE - REFRIGERANT
RECOVERY).
(2) Drain the engine cooling system (Refer to 7 -
COOLING - STANDARD PROCEDURE - COOLING
SYSTEM DRAIN).
Tu już się zniechęciłem do samodzielnej roboty
A co do instrukcji to zajżałem właśnie jeszcze raz... i tam jak mi się wydaje jednak każą wymontować wszystko, a dopiero potem silniczek...
W instrukcji demontażu tego silniczka (24-34 Blower Motor - Removal) są kolejne punkty.
Zaczynając od pierwszego jest napisane:
(1) Remove the heater-A/C unit housing (Refer to
24 - HEATING & AIR CONDITIONING/DISTRIBUTION/
HVAC HOUSING - REMOVAL).
No to patrzę dalej do rozdziału 24 (HVAC HOUSING - REMOVAL)
a tam zaczynają od:
(1) Recover the refrigerant from the refrigerant
system (Refer to 24 - HEATING & AIR CONDITIONING/
PLUMBING - FRONT/REFRIGERANT - STANDARD
PROCEDURE - REFRIGERANT
RECOVERY).
(2) Drain the engine cooling system (Refer to 7 -
COOLING - STANDARD PROCEDURE - COOLING
SYSTEM DRAIN).
Tu już się zniechęciłem do samodzielnej roboty
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 07 gru 2009 01:09 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Witam po kilku miesiącach działania znowu mi padł ten lm artvox zamontował mi KA3240 oryginalnie mówiłeś że idzie LM2902 kupiłem takiego lma tylko z literką N na końcu i nie pasuje bo jest 3 razy większy dowiedziałem się ze chodzi o rodzaj smd zna ktoś może całkowity symbol tego Lma bo muszę zamówić a chcę teraz już zamówić taki jak musi iść dzięki z góry za pomoc pozdrawiam
ZNALAZŁEM DWA I NIE WIEM KTÓRY TO DOBRY BĘDZIE
1. LM2902D Układ scalony wzm.operacyjny Quad Low-Power SO14 | RoHS
2.LM2902M/NOPB Układ scalony wzmacniacz operacyjny Quad SOP14 | RoHS
OBA SĄ POKAZANE NA TEJ STRONIE :
http://www.tme.eu/pl/katalog/uklady-sca ... _szukaj%3D+
ZNALAZŁEM DWA I NIE WIEM KTÓRY TO DOBRY BĘDZIE
1. LM2902D Układ scalony wzm.operacyjny Quad Low-Power SO14 | RoHS
2.LM2902M/NOPB Układ scalony wzmacniacz operacyjny Quad SOP14 | RoHS
OBA SĄ POKAZANE NA TEJ STRONIE :
http://www.tme.eu/pl/katalog/uklady-sca ... _szukaj%3D+
Ja mam tak:
z przodu ustawiam na np 23oC i grzeje aż miło, za to z tyłu wentylatory działają leci powietrze, ale jakieś takie chłodne, jak podwyższę temperaturę to i z tyłu się podnosi - ale kto ustawia na 26oC żeby z tyłu było ciepłe powietrze? Pytanie brzmi - też tak macie, czy to normalne? a jeśli nie to co z tym zrobić.
Dodam tylko że - wymieniłem filtr i zrobiłem kalibrację
z przodu ustawiam na np 23oC i grzeje aż miło, za to z tyłu wentylatory działają leci powietrze, ale jakieś takie chłodne, jak podwyższę temperaturę to i z tyłu się podnosi - ale kto ustawia na 26oC żeby z tyłu było ciepłe powietrze? Pytanie brzmi - też tak macie, czy to normalne? a jeśli nie to co z tym zrobić.
Dodam tylko że - wymieniłem filtr i zrobiłem kalibrację
https://zapunkty.blogspot.com
To albo sobie pokrętełko sam ustaw na większy nawiew albo przełączna panelu klimatronika na rear auto i po sprawiewojwes pisze:rear, pokrętło z tyłu na wiatrak min.prędkość. Dodam, że ustawienie dual u mnie 19oC a u żonki (jako przedni pasażer) 23oC
Jak kolega wyżej napisał rear auto steruje nawiewami samo z tyłu tak aby utrzymać temperaturę taką jaką ustawisz ty z przodu, natomiast jeżeli masz samo rear to nawiewami z tyłu steruje się tym pokrętłem z tyłu. Ty masz swoją temperaturę oni swoją
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
wojwes, tak wszystko się zgadza ale nawiewając więcej powietrza temperatura się podniesie czy nie owszem ty sterujesz z przodu jaka ma być temperatura to powiedz mi po co to pokrętło z tyłu żeby sobie fryzurę poprawić czy komfort jazdy (regulacja nawiewem pomaga na lepszy komfort jazdy)
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Moim zdaniem z tyłu jest tylko ustawienie siły nadmuchu. Nawet na maksa będzie wiało tylko ta temperaturą co ustawiona jest z przodu. Więc z przodu ustawimy 20 stopni i nawiew z tyłu na mini czy na maxa to też będzie dawał tylko 20 stopni. Temperatury powietrza wyrzucanego z tylnych nawiewów nie zmienisz tylnym pokrętłem, a szkoda.
Ok panowie wszystko się zgadza to co piszecie, więc aby z tyłu pasażerowie szybciej mieli ciepło lub zimno to nastawiają na większy nawiew i po problemie osiągają ciepło nawet wcześniej niż ci z przodu (przetestowane dzisiaj).
A jeżeli kolego wojwes masz nadal problem ze słabym nawiewem to zaczynaj jazdę z tyłu regulując sobie nawie żeby lepiej wiało na funkcji rear, a jak chcesz prowadzić i mieć problem z głowy przestaw na auto rear i będzie po problemie będzie podobnie wiało jak z przodu.
co do:
Temat odnośnie możliwości klimatronika był już rozpatrywany i opisywany co jaka funkcja robi i jak to ustawić
A jeżeli kolego wojwes masz nadal problem ze słabym nawiewem to zaczynaj jazdę z tyłu regulując sobie nawie żeby lepiej wiało na funkcji rear, a jak chcesz prowadzić i mieć problem z głowy przestaw na auto rear i będzie po problemie będzie podobnie wiało jak z przodu.
co do:
To aby klimatronik działał poprawnie to różnica temperatur po lewej i prawej nie powinna przekraczać 2oC wtedy klimatronik działa poprawnie ustawiając większą różnicę to tak jakby nie było klimatronika.wojwes pisze:Dodam, że ustawienie dual u mnie 19oC a u żonki (jako przedni pasażer) 23oC
Temat odnośnie możliwości klimatronika był już rozpatrywany i opisywany co jaka funkcja robi i jak to ustawić
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Szukałem już chyba na wszystkich postach i nigdzie nie moglem znaleźć informacji jakie płyn mogę wlać do zbiorniczka od chłodzenia, czy obojętnie jakie to będzie borygo ??? mam bardzo mało płynu chłodniczego poniżej minimum. Będę wdzięczny za informację.
Od razu pozwolę sobie poprosić was o pomoc w trochę innej sprawie. Świeci mi się kontrolka engine już tak przyjechał z USA po podłączeniu pod komputer w serwisie powiedzieli ze to zawór MTV - nie znam kodu błędu kręciłem kluczykiem 3 razy ale u mnie to nie działa. Czy wiecie co to może być za zawór ? człowiek który pomagał mi ściągnąć Packę już mi ten zawór zamówił. Ale czy spotkaliście się z takim problemem i czym to może grozić ?? Auto jak na razie chodzi bez zarzutu.
będę wdzięczny za pomoc
Od razu pozwolę sobie poprosić was o pomoc w trochę innej sprawie. Świeci mi się kontrolka engine już tak przyjechał z USA po podłączeniu pod komputer w serwisie powiedzieli ze to zawór MTV - nie znam kodu błędu kręciłem kluczykiem 3 razy ale u mnie to nie działa. Czy wiecie co to może być za zawór ? człowiek który pomagał mi ściągnąć Packę już mi ten zawór zamówił. Ale czy spotkaliście się z takim problemem i czym to może grozić ?? Auto jak na razie chodzi bez zarzutu.
będę wdzięczny za pomoc
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
płyny generalnie są nie mieszalneBoczek140 pisze:Świeci mi się kontrolka engine już tak przyjechał z USA po podłączeniu pod komputer w serwisie powiedzieli ze to zawór MTV
jeżeli masz czerwony płyn to można dolać awaryjnie jakiegoś borygo do aluminium, ale bardziej zalecana jest wymiana na nowy płyn polecam płyn schela sprawdza się w wyższych temperaturach jakie są w silnikach V
MANIFOLD TUNING VALVE
zawór a bardziej klapa zmieniająca geometrię kolektora ssącego w zależności od obrotów silnika dobrze zasterowany zwiększa o 15Nm moment obrotowy
tak, że teraz masz słabsze auto albo na wysokich albo na niskich obrotach
ściągnij kolektor i zobacz czy ta klapa nie zablokowała się mechanicznie
poszukaj na forum "kolektor" są gdzieś foty tych klap
[ Dodano: Wto Gru 28, 2010 07:22 ]
znalazłem za Ciebie ostatni post w tym linku
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=691
lewy górny narożnik
kolektor jest z 3,5 ale w 4.0 wygląda podobnie
ok dzięki wielkie ... na pewno sprawdzę. Jeszcze raz dzięki za pomoc
[ Dodano: Wto Gru 28, 2010 17:06 ]
[ Dodano: Wto Gru 28, 2010 17:06 ]
Zyga a mógłbyś napisać dokładniej jaki to płyn który polecasz ?? Mój nie jest czerwony tylko delikatnie różowy, a chce go wymienić jakoś na dniach.zyga pisze: płyny generalnie są nie mieszalne
jeżeli masz czerwony płyn to można dolać awaryjnie jakiegoś borygo do aluminium, ale bardziej zalecana jest wymiana na nowy płyn polecam płyn schela sprawdza się w wyższych temperaturach jakie są w silnikach V
No, a mi właśnie wczoraj coś padło mianowicie:
Podjechałem na stację zatankować paliwo. Nawiew w klimatroniku miałem ustawiony na 2 kreski szyba i nogi. Wracam do samochodu, a tu nawiew na maksa, a na wyświetlaczu 2 kreski. Myślę oszalał zmniejszam nic, zwiększam nic napierdziela na maksa. Wróciłem do domu odłączyłem aku. Wracam po 30 minutach podłączam aku przekręcam kluczyk, a tu dmuchawa na maksa wyłączam panel klimy, a dmuchawa dalej na maksa (w sensie silnik dmuchawy. Na tył wszystko działa okey, a na przód dmuchawa wali na maksa. Wyjąłem to ustrojstwo co w tym poście Zyga fotki wstawił popatrzyłem, ale wizualnie nie widać spaleń czy uszkodzeń. Ewidentnie padło sterowanie silnika dmuchawy, ale co wymienić, naprawić, przelutować, przeczyścić, zresetować żeby zaczęlo działać ...
jakieś pomysły ?
Podjechałem na stację zatankować paliwo. Nawiew w klimatroniku miałem ustawiony na 2 kreski szyba i nogi. Wracam do samochodu, a tu nawiew na maksa, a na wyświetlaczu 2 kreski. Myślę oszalał zmniejszam nic, zwiększam nic napierdziela na maksa. Wróciłem do domu odłączyłem aku. Wracam po 30 minutach podłączam aku przekręcam kluczyk, a tu dmuchawa na maksa wyłączam panel klimy, a dmuchawa dalej na maksa (w sensie silnik dmuchawy. Na tył wszystko działa okey, a na przód dmuchawa wali na maksa. Wyjąłem to ustrojstwo co w tym poście Zyga fotki wstawił popatrzyłem, ale wizualnie nie widać spaleń czy uszkodzeń. Ewidentnie padło sterowanie silnika dmuchawy, ale co wymienić, naprawić, przelutować, przeczyścić, zresetować żeby zaczęlo działać ...
jakieś pomysły ?
----------------
winczek
----------------
winczek
----------------
Ogrzewanie źle działa :(
Witam,
Otóż mam następujący problem:
Odpalam samochód i przez parę kilometrów jest wszystko ok dmucha ciepłe powietrze, ale po kilkunastu kilometrach zaczyna się szopka.
Na pasażera dmucha ciepłe (nastawione na klimatroniku 22 stopnie) a na kierowcę zimne (pomimo ustawionych 22 stopni na klimatroniku).
I tak dmucha zimne, aż cały drętwieję :devil:
Cholery można dostać, a kataru to już na bank
Kalibracje robiłem, płyn chłodniczy jest tylko pomysłu brak skąd taka usterka ?
Jakieś pomysły, rady ? (koc zaczynam ze sobą wozić, ale idiotycznie to wygląda)
Otóż mam następujący problem:
Odpalam samochód i przez parę kilometrów jest wszystko ok dmucha ciepłe powietrze, ale po kilkunastu kilometrach zaczyna się szopka.
Na pasażera dmucha ciepłe (nastawione na klimatroniku 22 stopnie) a na kierowcę zimne (pomimo ustawionych 22 stopni na klimatroniku).
I tak dmucha zimne, aż cały drętwieję :devil:
Cholery można dostać, a kataru to już na bank
Kalibracje robiłem, płyn chłodniczy jest tylko pomysłu brak skąd taka usterka ?
Jakieś pomysły, rady ? (koc zaczynam ze sobą wozić, ale idiotycznie to wygląda)
----------------
winczek
----------------
winczek
----------------
Aku odłączane ba nawet wymienione na nowe
Po zmianie aku była kalibracja. Wsiadam nic nie ruszam wieje sobie ciepłe i wszystko fajnie, ale po około 10-15 km zaczyna wiać zimne i du** blada. Nic nie dotykam wieje zimne i tyle.
Poza tym zauważyłem, że na pasażera wieje jakby mocniej, a na kierowce słabiej pomimo ustawienia tej samej temperatury. Zresztą temperatura jest ustawiona na stałe i mam włączone auto lo.
Po zmianie aku była kalibracja. Wsiadam nic nie ruszam wieje sobie ciepłe i wszystko fajnie, ale po około 10-15 km zaczyna wiać zimne i du** blada. Nic nie dotykam wieje zimne i tyle.
Poza tym zauważyłem, że na pasażera wieje jakby mocniej, a na kierowce słabiej pomimo ustawienia tej samej temperatury. Zresztą temperatura jest ustawiona na stałe i mam włączone auto lo.
----------------
winczek
----------------
winczek
----------------
winniczek! napisz jak sie to skończyło. Mam taki sam problem, chociaż zimne wieje na pasażera a nie na mnie. Też resetowałem akumulator, robiłem test, płynu mam ile trzeba i nadal problem z temperaturą.
Muszę podkręcić pasażerowi na 26oC aby miał to samo co umnie przy 22.
Jeszcze raz. Dzisiaj zmierzyłem temperaturę na kratkach. Przy ustawieniu 22oC - taką temperaturę ma tył i pasażer z przodu (zarówno na górnej jak i dolnej kratce), natomiast na kierowcę dmucha nawet ok 28oC - stąd zawsze wydawało mi się, że to pasażer ma zimne powietrze, a to ja miałem zbyt ciepłe. Co to może być?
Muszę podkręcić pasażerowi na 26oC aby miał to samo co umnie przy 22.
Jeszcze raz. Dzisiaj zmierzyłem temperaturę na kratkach. Przy ustawieniu 22oC - taką temperaturę ma tył i pasażer z przodu (zarówno na górnej jak i dolnej kratce), natomiast na kierowcę dmucha nawet ok 28oC - stąd zawsze wydawało mi się, że to pasażer ma zimne powietrze, a to ja miałem zbyt ciepłe. Co to może być?
Zyga, to zawsze tak brzmi jak mówisz do mnie bo wiesz. Klapy silniczka - ok! zobaczę to przez wyloty na nogi przy pedałach czy gdzie indziej i na co mam zwracać uwagę? nie przekręcaja sie całkiem? a jak powinno być?
- osłona tunelu środkowego? dla mnie to od lewarka w tył...
Mów do mnie jeszcze....
pozdrawiam
- osłona tunelu środkowego? dla mnie to od lewarka w tył...
Mów do mnie jeszcze....
pozdrawiam
https://zapunkty.blogspot.com
Wojwes ,tak sie dzieje że klapy mogą sie blokowac,a temperaturą regulujesz aby silniczek pokonał miejsce blokowania i wtedy zaczyna inaczej dmuchać... Sprawdź jak pisze Zyga czy płynnie obracają sie od początku do końca.Od temperatury są te dwa obok siebie silniczki..zyga pisze: sprawdzasz czy klapy się nie blokują
Gas-guzzler
niby wszystko gra, ale jak ustawiana jest temp. pasażea?, kiedy ją zmieniam, coś tam słychać (jak odgłos silniczka) ale to nie te o których pisał Zyga. A z dugiej strony - czyli pod nogami pasażera nie ma żadnego...
Dalej wieje chłodem tylko na pasażera i tylko na górne kratki.
Dalej wieje chłodem tylko na pasażera i tylko na górne kratki.
https://zapunkty.blogspot.com