Skrzynia, szarpanie
Skrzynia, szarpanie
Witam.
Mam taki problem w swojej pacifice ze skrzynią 6 biegową.
Sytuacja wygląda następująco, jak się jedzie na jakimkolwiek biegu z niewielkim obciążeniem skrzyni (jednostajnie) bardzo często zaczyna się szarpanie odczuwalne jak by się jechało po tarce na drodze.
Nie wiem co to może być a dość martwi mnie taki stan.
Żadnych niepokojących dźwięków nie słyszałem i nadal nie słychać tylko ten dziwny obiaw.
Czyżby ślizgające się sprzęgło w konwerterze??
POMÓŻCIE
Mam taki problem w swojej pacifice ze skrzynią 6 biegową.
Sytuacja wygląda następująco, jak się jedzie na jakimkolwiek biegu z niewielkim obciążeniem skrzyni (jednostajnie) bardzo często zaczyna się szarpanie odczuwalne jak by się jechało po tarce na drodze.
Nie wiem co to może być a dość martwi mnie taki stan.
Żadnych niepokojących dźwięków nie słyszałem i nadal nie słychać tylko ten dziwny obiaw.
Czyżby ślizgające się sprzęgło w konwerterze??
POMÓŻCIE
Krzych
Ja sie nieupieram ale aby wyeliminowac gaz odłacz aku na noc rano podłacz odpal niech pochodzi na benzynce do właczenoa wentylatorow tylko powyłaczaj wszystko rdio klime nawiew i niech tak chodzi potem polataj na benzynce troche i zobaczysz czy objawy wystepuja nadal oczywiscie gazu nie właczamy
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
no tak rozumiem
Jak wyłączę akumulator to się zresetuje ustawienie skrzynia
Co do gazu to jeżdżę na gazie już ok 8 lat i odłączanie akumulatora niewiele zmienia ale jeżeli mówisz że jest choć cień szans to postaram się odłączyć akumulator jutro i zostawię go do poniedziałku do popołudnia i zobaczymy czy coś się zmieni
Jak wyłączę akumulator to się zresetuje ustawienie skrzynia
Co do gazu to jeżdżę na gazie już ok 8 lat i odłączanie akumulatora niewiele zmienia ale jeżeli mówisz że jest choć cień szans to postaram się odłączyć akumulator jutro i zostawię go do poniedziałku do popołudnia i zobaczymy czy coś się zmieni
Krzych
W tej sprawie jadę do dwóch warsztatów
Jeden to
http://www.ediparts.pl/kontakt.php
drugi
http://www.midparts.pl
Jak myślicie warto czy może to jacyś partacze??
Jeden to
http://www.ediparts.pl/kontakt.php
drugi
http://www.midparts.pl
Jak myślicie warto czy może to jacyś partacze??
Krzych
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Krzych,
Jak widzę koledzy z forum swoje a Ty swoje.
Zrób jak uważasz, choć pomysł z resetem ECU, flashem SB wydaje mi się najbardziej rozsądny. Skoro masz wersję 4,0 a więc 2007+ (rocznik nie wynika z profilu więc muszę się domyślać) to powiem, że w mojej 2007 rzecz jasna po lifcie, zaraz jak sprowadziłem i trafiła do ASO Skaczkowski, pierwszą rzeczą jaką zrobili to był właśnie flash skrzyni. Do tej pory jeżdżę (zrobiłem w ciągu półtora roku ca' 80.000km i obecnie mam ok 140.000) i żadnych szarpnięć żadnych wątpliwych sytuacji - jeździ jak powinna.
Skoro chcesz się wybrać do nieznanych mi (wszystkich znać nie muszę i nie zamierzam) magików od skrzyń to stawiam na następujący scenariusz:
Ty im powiesz jakie są objawy, co o tym sądzisz, jaka jest Twoja diagnoza, zrobicie krótką jazdę techniczną, w czasie której potwierdzą Twoją najczarniejszą wersję, a jak będziesz zostawiał samochód w celu naprawy jeszcze dodadzą, że co faktycznie jest to się okaże jak rozbiorą. A wówczas choćby z racji rozsądku pójdą zestawy tarczek, łożysk, jakiś kosz, może zawory i przy odbiorze zrobisz duże oczy widząc rachunek - duże - bo mały nie będzie. Remont automatycznej skrzyni biegów nie należy do tanich.
I tak na koniec mojej wypowiedzi. Jak będziesz się z nimi kontaktował zadaj pytanie jakim olejem zalewają skrzynie biegów po remoncie. To powie bardzo dużo o samym warsztacie. Jestem prawie pewien że nie wspomną o oleju ATF +4 Mopara choć chciałbym się mylić. Znam renomowany żeby nie powiedzieć słynny na rynku zakład w tej branży co każdą skrzynię po remoncie zalewa bodaj LOTOSEM z beczki. Tak jest w praktyce niezależnie od tego czego dowie się klient. Ciut psychologii może ostudzi Twoje zapędy remontowe i skłoni Cię do pójścia prostszą, krótszą, tańszą i prawdopodobnie bardziej skuteczną drogą. Jak nie ma potwierdzonej potrzeby grzebania w skrzyni to zwyczajnie jej się nie rusza.
Ale jak zawsze wybór jest Twój - co zdecydujesz - za to zapłacisz.
Powodzenia
Jak widzę koledzy z forum swoje a Ty swoje.
Zrób jak uważasz, choć pomysł z resetem ECU, flashem SB wydaje mi się najbardziej rozsądny. Skoro masz wersję 4,0 a więc 2007+ (rocznik nie wynika z profilu więc muszę się domyślać) to powiem, że w mojej 2007 rzecz jasna po lifcie, zaraz jak sprowadziłem i trafiła do ASO Skaczkowski, pierwszą rzeczą jaką zrobili to był właśnie flash skrzyni. Do tej pory jeżdżę (zrobiłem w ciągu półtora roku ca' 80.000km i obecnie mam ok 140.000) i żadnych szarpnięć żadnych wątpliwych sytuacji - jeździ jak powinna.
Skoro chcesz się wybrać do nieznanych mi (wszystkich znać nie muszę i nie zamierzam) magików od skrzyń to stawiam na następujący scenariusz:
Ty im powiesz jakie są objawy, co o tym sądzisz, jaka jest Twoja diagnoza, zrobicie krótką jazdę techniczną, w czasie której potwierdzą Twoją najczarniejszą wersję, a jak będziesz zostawiał samochód w celu naprawy jeszcze dodadzą, że co faktycznie jest to się okaże jak rozbiorą. A wówczas choćby z racji rozsądku pójdą zestawy tarczek, łożysk, jakiś kosz, może zawory i przy odbiorze zrobisz duże oczy widząc rachunek - duże - bo mały nie będzie. Remont automatycznej skrzyni biegów nie należy do tanich.
I tak na koniec mojej wypowiedzi. Jak będziesz się z nimi kontaktował zadaj pytanie jakim olejem zalewają skrzynie biegów po remoncie. To powie bardzo dużo o samym warsztacie. Jestem prawie pewien że nie wspomną o oleju ATF +4 Mopara choć chciałbym się mylić. Znam renomowany żeby nie powiedzieć słynny na rynku zakład w tej branży co każdą skrzynię po remoncie zalewa bodaj LOTOSEM z beczki. Tak jest w praktyce niezależnie od tego czego dowie się klient. Ciut psychologii może ostudzi Twoje zapędy remontowe i skłoni Cię do pójścia prostszą, krótszą, tańszą i prawdopodobnie bardziej skuteczną drogą. Jak nie ma potwierdzonej potrzeby grzebania w skrzyni to zwyczajnie jej się nie rusza.
Ale jak zawsze wybór jest Twój - co zdecydujesz - za to zapłacisz.
Powodzenia
-
- Posty: 359
- Rejestracja: 19 sie 2010 01:19 pm
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Touring 3,5 AWD 2005
Vojciu a po co robiłeś flasha skrzyni? co się działo?Vojciu pisze:tak często wystarczy zrobić flasha, w moim przypadku skutek był natychmiastowy, do tego jeszcze sporo roboty z lpg. Jednak flash skrzyni wiele zmienił na plus. Wtedy koszt w ASO ok. 360pln.Krzych pisze:....wystarczy nowy soft do skrzyn.....i
Ano objawy były takie, jak opisywane tu w tym poście.
Odsyłam wszystkich do lektury: http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=954
Odsyłam wszystkich do lektury: http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=954
Lubię te kanapy na kółkach :). Coraz bardziej....
Finał naprawy
Witam.
Skrzynia została ogarnięta osobiście przez zemnie i mojego kolegę.
Kolega robi od razu manuala jak się wyjmuje skrzynię krok po kroku w pacifice z silnikiem 4.0 (nie jest to całkiem proste, bo jest sporo śrub które są nieźle zakamuflowane i ciężko się do nich dobrać). Jak manual będzie gotowy to dam znać.
Cała zabawa ze skrzynią wyglądała następująco.
Odwiedziłem kilka warsztatów zajmujących się naprawą skrzyń biegów takich jak ediparts, midparts i kilka mniej znanych.
We wszystkich warsztatach uzyskałem odpowiedź, że trzeba rozebrać i się dopiero zobaczy, po prostu super profesjonalizm. Ceny naprawy były określane w dość dużej rozpiętości cenowej, powiedzmy od 3000 do 7000zł. W końcu udało mi się znaleźć warsztat (w Nadarzynie, nie pamiętam nazwy) w którym gościu nie ukrywał tego co pokazuje komputer, wręcz wszystko dokładnie mówił co tam widzi i wyszło że konwerter ma problemy z zapięciem się na sztywno, a w momencie próby zapięcia sprzęgła mechanicznego zaczynało szarpać samochodem. Koszt diagnozy 100zł. Więc diagnoza postawiona wcześniej przez mojego kolegę się potwierdziła.
Skrzynie wyciągnęliśmy a konwerter zawiozłem do firmy SAMKO, która go zregenerowała za 680 zł. Skrzynia została założona do samochodu i wszystko śmiga aż miło.
Koszt całej zabawy, czyli odwiedzenie kilku warsztatów w których byłem na diagnozach, olej, regeneracja konwertera i 2 dni roboty (wynajęcie podnośnika) wyniosła 1400 zł.
Co do warsztatów, które się zajmują skrzyniami są nastawione na naciąganie klientów na sporą kasę.
Jak ktoś będzie miał jakieś pytania piszcie, jak będę umiał to pomogę
Skrzynia została ogarnięta osobiście przez zemnie i mojego kolegę.
Kolega robi od razu manuala jak się wyjmuje skrzynię krok po kroku w pacifice z silnikiem 4.0 (nie jest to całkiem proste, bo jest sporo śrub które są nieźle zakamuflowane i ciężko się do nich dobrać). Jak manual będzie gotowy to dam znać.
Cała zabawa ze skrzynią wyglądała następująco.
Odwiedziłem kilka warsztatów zajmujących się naprawą skrzyń biegów takich jak ediparts, midparts i kilka mniej znanych.
We wszystkich warsztatach uzyskałem odpowiedź, że trzeba rozebrać i się dopiero zobaczy, po prostu super profesjonalizm. Ceny naprawy były określane w dość dużej rozpiętości cenowej, powiedzmy od 3000 do 7000zł. W końcu udało mi się znaleźć warsztat (w Nadarzynie, nie pamiętam nazwy) w którym gościu nie ukrywał tego co pokazuje komputer, wręcz wszystko dokładnie mówił co tam widzi i wyszło że konwerter ma problemy z zapięciem się na sztywno, a w momencie próby zapięcia sprzęgła mechanicznego zaczynało szarpać samochodem. Koszt diagnozy 100zł. Więc diagnoza postawiona wcześniej przez mojego kolegę się potwierdziła.
Skrzynie wyciągnęliśmy a konwerter zawiozłem do firmy SAMKO, która go zregenerowała za 680 zł. Skrzynia została założona do samochodu i wszystko śmiga aż miło.
Koszt całej zabawy, czyli odwiedzenie kilku warsztatów w których byłem na diagnozach, olej, regeneracja konwertera i 2 dni roboty (wynajęcie podnośnika) wyniosła 1400 zł.
Co do warsztatów, które się zajmują skrzyniami są nastawione na naciąganie klientów na sporą kasę.
Jak ktoś będzie miał jakieś pytania piszcie, jak będę umiał to pomogę
Krzych
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Krzych,
Potwierdziłeś tezy wcześniej stawiane na forum w odniesieniu do ASB.
Gratulacje z osiągnięcia celu. Twoje doświadczenie jest bezcenne - za wszystko inne zapłacisz wiesz czym
Jak się pokaże manual z przyjemnościa stawiam flaszkę. Niech służy wszystkim potrzebowskim. mam na myśli rzecz jasna manual, choć podobnie można podejść i do flaszki
Pozdrawiam
Mariusz
Potwierdziłeś tezy wcześniej stawiane na forum w odniesieniu do ASB.
Gratulacje z osiągnięcia celu. Twoje doświadczenie jest bezcenne - za wszystko inne zapłacisz wiesz czym
Jak się pokaże manual z przyjemnościa stawiam flaszkę. Niech służy wszystkim potrzebowskim. mam na myśli rzecz jasna manual, choć podobnie można podejść i do flaszki
Pozdrawiam
Mariusz
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Manual
Poniżej znajduje się link do zrobionego prze mojego kolegę manuala na temat wyjmowania skrzyni biegów w Chrysler Pacifica 4.0 AWD
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=286347921
Pozdrawiam
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=286347921
Pozdrawiam
Krzych
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Krzych,
Gratuluję profesjonalnego podejścia i rzetelnej roboty.
Nie tylko dlatego że obiecałem ale szczególnie z takiego powodu że zasłużyłeś stawiam flaszkę.
Przepraszam, że nie jako pierwszy, ale Krzysztof wyprzedził mnie w postawieniu tej flaszki Krzysztofowi.
Gratuluję profesjonalnego podejścia i rzetelnej roboty.
Nie tylko dlatego że obiecałem ale szczególnie z takiego powodu że zasłużyłeś stawiam flaszkę.
Przepraszam, że nie jako pierwszy, ale Krzysztof wyprzedził mnie w postawieniu tej flaszki Krzysztofowi.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 412
- Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
- Lokalizacja: Czchów
- Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 2
Panowie, jest gdzieś jeszcze dostępny ten manual?
Dopadła mnie identyczna przypadłość (a raczej po wyeliminowaniu wszystkich innych możliwości, się potwierdziła).
Pytanie laika, jak wymienię konwerter (zregeneruję) to muszę wymieniać olej w ASB jak był wymieniony jakieś 300km temu. Olej był czysty i brak opiłków.
I kolejne pytanie, polecacie jakiś zakład w małopolsce który zajął by się regeneracją konwertera? Znalazłem firmę w Krakowie http://www.auto-mat.com.pl/kontakt , ktoś ją zna?
Dopadła mnie identyczna przypadłość (a raczej po wyeliminowaniu wszystkich innych możliwości, się potwierdziła).
Pytanie laika, jak wymienię konwerter (zregeneruję) to muszę wymieniać olej w ASB jak był wymieniony jakieś 300km temu. Olej był czysty i brak opiłków.
I kolejne pytanie, polecacie jakiś zakład w małopolsce który zajął by się regeneracją konwertera? Znalazłem firmę w Krakowie http://www.auto-mat.com.pl/kontakt , ktoś ją zna?
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
ja u nich regenerowałem konwerter do swojej pacy jak wymieniałem skrzynię. 450zł i zrobione w 4h.dexus pisze:Znalazłem firmę w Krakowie http://www.auto-mat.com.pl/kontakt , ktoś ją zna?
a jakie dokładnie masz objawy?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
-
- Posty: 412
- Rejestracja: 08 sty 2015 02:00 pm
- Lokalizacja: Czchów
- Samochód: 300C 5,7 HEMI LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 2
W momencie zapięcia Lock-Up auto dostaje drgawek
Czasami przy zapinaniu Lock-Up nie może się zdecydować jakie obroty. Dodatkowo przy jeździe z niskimi obrotami czasami wpada w takie wibracje jakbym jechał po tych malowanych pasach "antyśpiochach"
Problem nie występuje przy dynamicznym przyspieszaniu oraz jeździe z prędkościami pow 100km/h.
Skrzynia zmienia biegi płynnie i bez szarpnięć.
Poduszki wszystkie nowe, olej wymieniony, wg wszystkich opinii konwektor
Czasami przy zapinaniu Lock-Up nie może się zdecydować jakie obroty. Dodatkowo przy jeździe z niskimi obrotami czasami wpada w takie wibracje jakbym jechał po tych malowanych pasach "antyśpiochach"
Problem nie występuje przy dynamicznym przyspieszaniu oraz jeździe z prędkościami pow 100km/h.
Skrzynia zmienia biegi płynnie i bez szarpnięć.
Poduszki wszystkie nowe, olej wymieniony, wg wszystkich opinii konwektor
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
No daje, uszczelnia układ i olej nie wycieka na zewnątrz, ale jeśli pytasz czy coś pomoże w kwestii poszarpywania konwertera to nic.koneffka pisze:Czy taki uszczelniacz coś daje? POzdr
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Witam, niestety nie ma forum, na którym opisywane są sprawnie i wyczerpująco przypadki i wypadki mojego auta, więc pozwolę sobie zapytać tu, gdyż silnik i skrzynia są te same. (IMO)
W moim Dodge Grand Caravanie 4,0 z 2008 roku mam taki efekt. Skrzynia przy bardzo małym obciążeniu załącza 6 bieg już przy prędkości 70km/h, obroty silnika spadają do 1100-1200. Wtedy odczuwalne bywają delikatne szarpnięcia. Wymieniany był teraz rozrząd i akumulator został odłączony na jeden dzień. Czy tzw. Quick learn coś da? Czy jest coś takiego jak podniesienie progu załączania 6 biegu z poziomu oprogramowania?
Pozdrowienia dla właścicieli Pacyfik
W moim Dodge Grand Caravanie 4,0 z 2008 roku mam taki efekt. Skrzynia przy bardzo małym obciążeniu załącza 6 bieg już przy prędkości 70km/h, obroty silnika spadają do 1100-1200. Wtedy odczuwalne bywają delikatne szarpnięcia. Wymieniany był teraz rozrząd i akumulator został odłączony na jeden dzień. Czy tzw. Quick learn coś da? Czy jest coś takiego jak podniesienie progu załączania 6 biegu z poziomu oprogramowania?
Pozdrowienia dla właścicieli Pacyfik
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Instalacja LPG jest? Jeśli tak to czy dzieje się to tylko na LPG?kiniol pisze:obroty silnika spadają do 1100-1200. Wtedy odczuwalne bywają delikatne szarpnięcia
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
Nie, nie ma instalacji. Z przebiegiem jest też dość dziwna sprawa. Auto przyjechało z Danii i w tamtejszym "Cepiku" widnieje z przebiegiem 153.000km. Mam pełną dokumentacje serwisową gdzie wszystkie naprawy wykonywane są wg. "km". Serwisowany był w jednej firmie przez całe swe życie. Jadąc na początku lipca A4 liczyłem słupki i wychodziło 10 słupków na jedno przeskoczenie drogomierza... Potem wykonałem wymianę rozrządu i takie tam... W tym czasie akumulator był odłączony. Wczoraj jechałem do Piły i znów liczyłem słupki... i tu szok, wychodzi 16 słupków na jeden przeskok drogomierza . czy coś jest ze mną nie tak?
Wychodzi na to, że drogomierz pokazuje w milach... a przez cały czas był serwisowany przez autoryzowany serwis z Danii wg. kilometrów!!! Czyli nie wiem czy ma przejechane 150.000mil czy 150.000km...
Wychodzi na to, że drogomierz pokazuje w milach... a przez cały czas był serwisowany przez autoryzowany serwis z Danii wg. kilometrów!!! Czyli nie wiem czy ma przejechane 150.000mil czy 150.000km...
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
kiniol, kliknij na przycisk US/M koło zegarka i przełączy ci wyświetlanie z mil na km a będziesz to wiedział po tym że na szybkościomierzu zmieni się jednostka z MPH na km/h
W pacach włączenie lock up na 6 biegu następuje przy osiągnięciu 85km/h i około 1700-1800RPM. Na początek do sprawdzenia świece i cewki.
W pacach włączenie lock up na 6 biegu następuje przy osiągnięciu 85km/h i około 1700-1800RPM. Na początek do sprawdzenia świece i cewki.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Nie myl lock up z overdrive ;-)kiniol pisze:W skrzyni 62te w Dodgu biegiem bezpośrednim jest 5 bieg.
The 62TEâÂÂs second gear was a considerable distance from first, and all other gears were fairly close together. The fifth gear was a 1:1 ratio; the overdrive gear was similar to the 41TE.
First Second Third Fourth Fourth Prime Fifth Sixth Reverse
4.127 2.842 2.284 1.452 1.570 1.000 0.690 3.214
Zapomniałem że piszesz od Dodge GC, ale tam jest stały licznik, jak masz duże cyfry oznaczone MPH to przebieg masz zliczany w milach, tak jak na poniższym zdjęciu. Przebiegiem się nie martw, większość z nas ma przebieg powyżej 200tyś km, dla niektórych sprzedawca dla lepszego samopoczucia nabywcy lekko go zmodyfikował i dodał legende że samochód był kupiony od staruszki która tylko poruszała się tym samochodem na niedzielne msze ;-). Ja szukając swoją Pacę w USA oglądałem kilkanaście Pac i GC w rocznikach 07-10 i żaden samochód z clean title nie miał przebiegu mniejszego jak 140tyś mil.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 mar 2016 09:32 am
- Lokalizacja:
- Samochód:
Witam serdecznie. Mam również pytanie w temacie skrzyni. Mam pacyfe 4.0 z 6 biegową skrzynią. Problem pojawił się po wymianie rozrządu. Mianowicie objawy są następujące do prędkości 85 km/h wszystko elegancko natomiast po przekroczeniu tej prędkości i przejściu na 6 bieg czuć delikatne szarpanie i przy próbie delikatnego dodania gazu skrzynia nie podnosi obrotów i z poszarpywaniem powoli się rozpędza dopiero jak mocno wduszę gaz to redukuje podnosi obroty na 2700-3000 i płynnie przyspiesza. Nie bardzo wiem od czego zacząć wydae mi się że to skrzynia ale sam już nie wiem, może pomożecie bo odbiera to przyjemność z jazdy. Dodam tylko, że przed wymianą pracował bez zarzutu. Czytałem tutaj o adaptacji skrzyni i pomyślałem, że może jak wymieniali rozrząd to był odłączony akumulator i coś się pochromoliło. Czy tak zwany flash o którym tutaj piszecie mógł zostać skasowany ? Pozdrawiam
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
dodam swoje 3 grosze... skoro przed wymianą paska bylo ok to czemu. twoje piersze mysli to skrzynia?
takie szarpanie jak opisujesz moze byc przez silnik ...tzn szarpie przy obciazeniu na malych obrotach...
ja np tak mialem jak kupilem pace... powod...to mala przerwa na świecy... także moze lepiej posprawdzac czy z silnikiem po tej wymianie ok ...czyli wszystko zalozone i podlaczone tak jak powinno byc ....
takie szarpanie jak opisujesz moze byc przez silnik ...tzn szarpie przy obciazeniu na malych obrotach...
ja np tak mialem jak kupilem pace... powod...to mala przerwa na świecy... także moze lepiej posprawdzac czy z silnikiem po tej wymianie ok ...czyli wszystko zalozone i podlaczone tak jak powinno byc ....
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 24 mar 2016 09:32 am
- Lokalizacja:
- Samochód:
Wolałbym aby nie była to skrzynia. Ale nie bardzo wiem za co się najpierw zabrać. A na serwis który uczciwie mógłby się za to zabrać jak na razie nie trafiłem a w takim przypadku to mogą wymyślać cuda i pół samochodu wymienić. Myślałem o tym, że źle założyli rozrząd. Świece przy okazji założyli nowe NGK platynowe i też się zastanawiam czy to dobrze były tutaj wspominane że mogą być ale czytałem też o irydowych. Co do przerwy w świecach to nie pomyślałem, zakładałem że jak nowe to montują i jest OK. Dziekuję za podpowiedzi.
- głodźillaryki
- Posty: 1072
- Rejestracja: 29 paź 2015 06:35 pm
- Lokalizacja: Ryki
- Samochód: Pacifica 3.5 awd / dodge grand caravan 3.8
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 18
platynowe ... irydiwe czy zupelnie najtansze. to nie ma. wielkiego znaczenia... jak sprawne bedzie dzialac. takie obiawy po prostu zwykle daje uklad zaplonowy.... moze byc cewka np ... komp moze wykryc wypadanie zaplonu ale niekoniecznie...
a na wolnych obrotach moze wszystko wydawac sie ok.
to tyle co wiem z praktyki....
a na wolnych obrotach moze wszystko wydawac sie ok.
to tyle co wiem z praktyki....