Tarcze - oryginalne? toczenie ? inne - jakie?

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 18 paź 2014 10:01 am

W ASO-Ch w Kr za "tańsze oryginały" (?) Mopar-a
zaśpiewali 291 zł/szt. Chyba trochę duzo.

A przy okazji - jaką grubość mają nowe tarcze przód?
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
M.
Posty: 4979
Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
Postawił flaszek: 39
Dostał flaszek: 60

Post autor: M. » 18 paź 2014 11:51 pm

pach,
A ile dla Ciebie byłoby OK?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 19 paź 2014 01:12 am

pach pisze: 291 zł/szt. Chyba trochę duzo.
Jacku z postu marekhansa w pokrewnym temacie wynika że oryginały w serwisie można dostać nawet za 230 PLN czyli komplet kosztuje tyle co pełen bak paliwa, biorąc pod uwagę konsekwencje nieudanego awaryjnego hamowania, nie tylko finansowe to chyba nie jest zbyt wygórowana cena... a nasze auta trochę waża ;)
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 06 lis 2014 07:32 pm

Panowie przetoczenie tarcz u mnie na długo się nie zdało, przejechane około 600km i znów zaczynam wyczuwać bicie podczas hamowania. Tak więc będe musiał kupić coś nowego, na rockauto po $20 sprzedają przednie tarcze ULTRA ROTOR Part # 780175
Obrazek

a może takie
Obrazek

lub takie
Obrazek

Czy nie ma co kombinować i kupić zwykłe tarcze z Reybestos, Bendix lub Centric?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
widlak
Posty: 1408
Rejestracja: 11 lis 2008 04:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Mazda CX9

Post autor: widlak » 06 lis 2014 09:29 pm

lutek34, zawsze możesz kombinować a nuż coś znajdziesz (co dłużej wytrzyma niż to co wytrzymują tarcze za wyższą kwotę) z tego co było dostępne na Polskim rynku chyba już wszystko zostało sprawdzone i jednak co by nie mówić zawsze taniej jest i na to samo wychodzi zakup tarczy zwykłych i klocków bez jakichś tam ceramik sam ostatnio kupiłem bendixa i jak na razie po 4 dniach nadal jest spokój :)

można spróbować np. takie SP PERFORMANCE DRILLED SLOTTED tego jeszcze nikt na forum chyba nie testował Panowie od subaru się nimi zachwycają podobno i co niektórzy do Tribec zakładają ale efektów jakoś nie miałem siły wyszukać.
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 06 lis 2014 09:43 pm

Odnośnie tarcz hamulcowych ostatnio dość dużo montuję Tarcze hamulcowe Hella Pagid . Ich jakość wykonania jest idealna za dość rozsądną cenę. Klocki hamulcowe również są dobre moi klienci chwalą sobie ten produkt. Co prawda nie wiem czy katalog producenta przewiduje w ofercie do Pacificy postaram się jutro sprawdzić u mojego bezpośredniego dostawcy.


No jak obiecałem tak też uczyniłem dziś kontaktowałem się z mim dostawcą i niestety brak produktu dla Pacifica. A szkoda bo troszkę tych autek śmiga po drogach.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2014 09:38 am przez tedi, łącznie zmieniany 2 razy.
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 06 lis 2014 10:49 pm

Dzięki Panowie za odpowiedz, Tedi wątpie żeby europejski wytwórca robił cos do Pacy, ale jak możesz to sprawdz.
Chyba zaryzykuje i kupie te tarcze Ultra Rotor, na rockauto chały raczej nie sprzedają, więc może trochę wytrzymają.
Moje tarcze które są na samochodzie, na pewno były wymieniane już w PL, bo jak je mierzyłem przed toczeniem to miały coś około 28mm, a to jest wymiar nominalny. Pewno poprzednik założył coś co jest ogólnie dostępne w PL, a na tym nie pojeździ :x .
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 06 lis 2014 10:53 pm

lutek34 pisze:Tedi wątpie żeby europejski wytwórca robił cos do Pacy

Skoro produkują do VOYAGER IV do dlaczego nie sprawdzić czy nie maja do Pacificy

http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamul ... 07901.html
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 06 lis 2014 11:03 pm

tedi pisze:
lutek34 pisze:Tedi wątpie żeby europejski wytwórca robił cos do Pacy

Skoro produkują do VOYAGER IV do dlaczego nie sprawdzić czy nie maja do Pacificy

http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamul ... 07901.html
No bo akuratnie Voyager był produkowany na europe i z częściami do Voyków nie ma najmniejszych problemów w sklepach stacjonarnych.
Ja do swojego ostatniego GV kupowałem tarcze TRW i przejechałem 10kkm zanim go sprzedałem i nie było żadnych problemów, chętnie tez bym tarcze TRW kupił do Pacy, ale nie są dostępne.
Ale tak jak pisałem wyżej, jak możesz sprawdzić to sprawdź w katalogu.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

m4ni3k
Posty: 104
Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
Samochód:

Post autor: m4ni3k » 07 lis 2014 12:36 am

lutek34 pisze: na rockauto chały raczej nie sprzedają
tym bym się nie sugerował, sprzedają wszystko jak każdy inny sklep/hurtownia.
niestety co do konkretnych tarcz nie pomogę...
wiem jedno, jak lubisz ostrzejszą jazdę to kup tarcze tylko nacinane, a nie nacinane i nawiercane, bo takie lubią pękać. z tym, że takie akcje to raczej nie w pacyfice :)
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 07 gru 2014 02:31 pm

lutek34, i jakie tarcze w końcu kupiłeś?
Ja się zastanawiam nad Bendix'ami Global + klocki BendixTitanu Metallic II
Obrazek
Używa ktoś takich?

Dobra, już kupiłem zestaw jak wyżej i używał będę teraz ja :)

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 17 sty 2015 05:37 pm

Po 5 tygodniach dotarły do mnie tarcze Ultra Rotor kupione na rockauto.com, dziś bawiłem się z moja Pacą i przy okazji wymiany tarcz wymieniłem jej też jedno mocowanie przedniego amora z łożyskiem i gumy stabilizatora.
Tyle co skończyłem, przejechałem zaledwie 5km, skuteczność nieco lepsza, ale najważniejsze dla mnie że nie ma bicia przy hamowaniu, bo to mnie najbardziej wk........

Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

sq9jkt
Posty: 11
Rejestracja: 17 lut 2015 12:42 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: sq9jkt » 26 lut 2015 07:09 pm

Witam
Koledzy teraz jako tarcze MOPAR czyli oryginał produkuje tylko jedna firma. Oczywiście z logo MOPAR. Ale również dla innych firm i koncernów ta sama firma produkuje tarcze więc jak piszecie że ta a ta firma lepsza a ta gorsza to tak naprawdę piszecie o jednej firmie.

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 26 lut 2015 08:18 pm

Up;
Czyli według ciebie tarcze o nazwie Atlas produkuje ta sama odlewnia co tarcze Mopar :O
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 02 kwie 2015 07:12 pm

Taki mały update odnośnie tarcz które zamontowałem do swojej Pacy. Przejechałem dokładnie 5kkm, jak narazie zero bić, tylko cholernie głośne szumienie przy hamowaniu a jak hamulce się rozgrzeją to niemalże chrobotanie jakby się klocki kończyły. Mam nadzieje że jak zamienię klocki na ceramiczne to te dźwięki miną. Jedyny plus tych tarcz to hamulce są skuteczniejsze jak na poprzednich tarczach.

Tak wygląda felga bez mycia około 500km
Obrazek

a tak wyglądają tarcze
Obrazek
Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
tedi
Posty: 2951
Rejestracja: 18 lis 2008 09:55 pm
Lokalizacja: .
Samochód:
Postawił flaszek: 7
Dostał flaszek: 4

Post autor: tedi » 03 kwie 2015 04:56 pm

lutek34 pisze: Mam nadzieje że jak zamienię klocki na ceramiczne to te dźwięki miną
Te dźwięki będą cię prześladowały do końca bo to te nacięcia je powodują. Klocki tu nie mają znaczenia, ceramicznymi klockami jedynie szybciej dobijesz tarcze :D
pozdrawiam. tedi

Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy.
Od dużego silnika lepszy jest.......większy silnik :))))))))))))
www.autopiekuta.pl

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 03 kwie 2015 05:02 pm

Całkiem możliwe że masz racje, ale spróbować muszę, bo te klocki pylą jak cholera. Chyba kształt tego frezowania w kształcie V jest winowajcą, bo przeważnie tarcze są frezowane promieniście i raczej ludzie nie narzekają na odgłosy podczas hamowania.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

sq9jkt
Posty: 11
Rejestracja: 17 lut 2015 12:42 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: sq9jkt » 04 kwie 2015 01:06 am

Witam
Atlas tarcze to jest lipa w porownaniu z Moparem! i nie produkuje tego ta sama firma. Mopara produkuje Brembo. A to frezowanie jest najgorsze jakie może być, jak kolega powiedział frezy muszą być promieniście PLUS nawierty wtedy to ma sens. A przy tarczach pracuje 15lat i wiem co mówię :)

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 04 kwie 2015 08:44 am

To już dla potomnych, żeby nie kupować tarcz z frezowaniem w kształcie U, V bo dość głośne są odgłosy podczas hamowania.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

gienio607
Posty: 147
Rejestracja: 24 gru 2014 08:18 am
Lokalizacja: Osiedle Niewiadów
Samochód: Chrysler Pacifica 4.0 AWD Touring

Post autor: gienio607 » 04 kwie 2015 11:11 am

Ja jestem świeżo po wymianie. Wpakowałem niefrezowane Bendix. Nie mam ciężkiej nogi, nie lubię jeździć gaz .... hamulec, jedyne co w wakacje z przyczepą trochę jeżdżę ale w przyczepie hamulec sprawny.
Mam nadzieje że troche tarcze posłużą.
Gienek

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 28 lip 2015 09:27 pm

tedi pisze:
lutek34 pisze: Mam nadzieje że jak zamienię klocki na ceramiczne to te dźwięki miną
Te dźwięki będą cię prześladowały do końca bo to te nacięcia je powodują. Klocki tu nie mają znaczenia, ceramicznymi klockami jedynie szybciej dobijesz tarcze :D
Zapomiałem wcześniej napisać, wymieniłem zwykłe klocki na ceramiczne Monroe i jest znacznie lepiej, po przejechaniu około 500km na tych klockach szum podczas hamowania stał się ledwo słyszalny. Ogólnie zrobiłem na tych klockach przeszło 3kkm i po tarczach widać że te klocki stykają się z tarczami o 2-3 mm bliżej zewnętrznej krawędzi, praktycznie do samej krawędzi.
Hamulce oczywiście są bardzo skuteczne, kilka razy na autostradzie musiałem je ostrzej testować.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

wili
Posty: 340
Rejestracja: 23 wrz 2014 10:58 am
Lokalizacja: Kraków
Samochód:
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 9

Post autor: wili » 09 sie 2015 08:16 am

co do frezowanych tarcz i dodatkowo dziurkowanych to na pewno mają większe zalety jak zwykłe tylko nie wszyscy wiedzą że zakłada się je tak jak opony kierunkowe i w tedy nie będą piszczeć główna przyczyna piszczenia pochodzi od klocków ich twardość i skład dobrze jest wybierać komplet od jednego producenta a najlepiej w zestawie bo w tedy producent dopasowuje twardość stali i twardość klocków chodzi proporcjonalne zużywanie się
CONCORDE 3.2 LPG TOWN&CONTRY 3.8 LPG
tel. 669422757 REMONTY SILNIKÓW CHRYSLERA 2.7,3.2,3.3,3.5,3.7,4.7,3.8,4.0,5.7

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 09 sie 2015 10:36 am

Wiecie co u mnie podczas ostatniego przeglądu Michał z Morskiej w Gdyni stwierdził że już czas na wymianę tarcz. Więc wymienił. Jakie mi tam zamontował tarcze i klocki? nie mam pojęcia.
Ale jestem pewien że takie jakie powinny być. ;)
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 09 sie 2015 01:49 pm

UV pisze:... Jakie mi tam zamontował tarcze i klocki? nie mam pojęcia...
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz


Sorry za OT-wą uszczypliwość,
ale nie mogłem się powstrzymać :lol:
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

Awatar użytkownika
UV
Posty: 565
Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
Samochód: AVD 2007 LPG
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Post autor: UV » 09 sie 2015 04:15 pm

Nie ma sprawy pach, sam czasem jestem uszczypliwy.
Jestem pewien że mam odpowiedniejsze niż nie jeden co tu drążył temat. :lol:
Ponieważ mam dobrego mechanika do htórego mam pełne zaufanie. :mrgreen:
******************************************

Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.

******************************************

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 20 sty 2016 08:08 am

Panowie niestety ale w nowej Pacy muszę wymienić tarcze, mimo toczenia mają lekkie bicie co mnie drażni. Nie chcę czekać miesiąca na sprowadzenie tarcz z USA, na allegro znalazłem za 195zł sztuka tarcze Delphi, miał ktoś takie zamontowane? Jakość powinna być chyba porównywalna z Reybestos czy Wagner?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

orzeł
Posty: 482
Rejestracja: 30 mar 2009 11:36 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: orzeł » 20 sty 2016 11:01 am

Przeczytaj mój stary wpis o frezowaniu tarcz.Po frezowaniu tarcze przejechały 45tys i wraz z autem zmieniły właściciela
są samochody i była pacifica

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 20 sty 2016 12:04 pm

Ile to frezowanie cię kosztowało? Wątpię żeby tarczą które po toczeniu nadal mają bicie, to już nic nie pomoże. Najwidoczniej mają punktowe przegrzania. Poza tym po toczeniu mają już praktycznie minimalną grubość.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 20 sty 2016 04:03 pm

polecam tarcze SP Performance - duża poprawa skuteczności hamowania

opisałem w wątku

http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?p=52812#52812
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 20 sty 2016 08:52 pm

Ok mnie nie trzeba dwa razy namawiać ;-)

zamówiłem sobie takie oto
Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 20 sty 2016 10:41 pm

to chyba nie do końca to samo ale idea podobna
moje to takie :

http://www.sp-performance.com/drilled_slotted.htm
Załączniki
a tak wyglądają po pół roku i ok 8000km
a tak wyglądają po pół roku i ok 8000km
sp-performance.jpg
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

Awatar użytkownika
pach
Posty: 1570
Rejestracja: 13 maja 2014 06:15 pm
Lokalizacja: KS m.KR
Samochód: 4.0 AWD Ltd 2007
Postawił flaszek: 10
Dostał flaszek: 11

Post autor: pach » 21 sty 2016 12:13 pm

Jeśli dobrze widzę z Twojego zdjęcia,
to nie masz praktycznie randów na tarczach.
Czy te klocki są (nieco) większe
czy tarcze mają mniejszą fi?
Pozdrawiam.
Race fast, safe caR

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 21 sty 2016 07:51 pm

pach pisze:Jeśli dobrze widzę z Twojego zdjęcia,
to nie masz praktycznie randów na tarczach.
rant się powoli pojawia, ale jest faktycznie niewielki
klocki dedykowane do Pacificy, EBC BRAKES - greenstuff
w sumie to nie porównywałem ze starymi
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

gienio607
Posty: 147
Rejestracja: 24 gru 2014 08:18 am
Lokalizacja: Osiedle Niewiadów
Samochód: Chrysler Pacifica 4.0 AWD Touring

Post autor: gienio607 » 21 sty 2016 09:15 pm

Ja nie szalałem .... kupiłem Bendix. przejechałem 12 tyś, rantów jeszcze nie ma.... fakt że nie jestem zwolennikiem jazdy typu GAZ - Hamulec
Gienek

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 21 sty 2016 10:00 pm

klocki dedykowane do Pacificy, EBC BRAKES - greenstuff
A to inne klocki nie są dedykowane?

Ale są różnice pomiędzy klockami różnych firm, pierwsze klocki jakie założyłem na te nowe tarcze których zdjęcia znajdują się powyżej widać było że nie stykają się z tarczą na całej powierzchni, wymieniłem klocki na ceramiczne Monroe i stykały się praktycznie po całej powierzchni nie zostawiając żadnego rantu.
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

Awatar użytkownika
lutek34
Posty: 1317
Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
Lokalizacja: Krosno
Samochód:
Dostał flaszek: 7

Post autor: lutek34 » 13 mar 2016 09:39 pm

No i dotarły nowe heble :D niestety ale usiadły na cle i parę zł trze było dopłacić :(

Obrazek

i tarcze wymienione, teraz wreszcie można się delektować jazdą bez drżenia podczas hamowania.

Obrazek

Obrazek
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816

m4ni3k
Posty: 104
Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
Samochód:

Post autor: m4ni3k » 25 wrz 2016 09:17 pm

Cześć. Doradźcie jakie tarcze kupić aby spokojnie hamować packa?
Szukać nacinanych ? Nawierconych ? Czy zwykle dadzą radę?
Jakie firmy polecacie? Cbk? Wegner? Astec? Inne?
Chce wydać 400-600zl
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2016 10:23 pm przez m4ni3k, łącznie zmieniany 1 raz.
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 25 wrz 2016 10:18 pm

pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

m4ni3k
Posty: 104
Rejestracja: 03 lut 2011 08:14 pm
Lokalizacja: Optimal Сasual Dating Real-life Females
Samochód:

Post autor: m4ni3k » 25 wrz 2016 10:26 pm

Piotr tak widziałem czytałem, tylko to nie ten budżet.
Miałem takie w 300c, bardzo dobre, ale do packi chyba aż takie nie są potrzebne.
[URL=https://datesnow.life]No strings attached dating[/URL]

Patrycy
Posty: 767
Rejestracja: 23 maja 2013 11:54 pm
Lokalizacja: Rybnik
Samochód: Chrysler 300C

Post autor: Patrycy » 25 wrz 2016 10:50 pm

Ja kupiłem Bendix'y...czy jakoś tak, nie polecam - jest bicie na kierownicy przy hamowaniu...w sumie i tak ich pewnie nie bierzesz pod uwagę, bo nie wymieniłeś ;)

Podobno EBC dobrze dają radę i nie krzywią się...

dolphin123
Posty: 30
Rejestracja: 12 kwie 2017 04:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: dolphin123 » 12 kwie 2017 05:39 pm

Witam.
Czy coś aktualnie na rynku się zmieniło jeśli chodzi o klocki i tarcze?
Co najkorzystniej dzisiaj wygląda jeśli chodzi o zakup?

Pozdrawiam

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 12 kwie 2017 06:57 pm

dolphin123 pisze:Co najkorzystniej dzisiaj wygląda jeśli chodzi o zakup?
zależy na czym bardziej Ci zależy na cenie czy na jakości ;)

ja z czystym sumieniem polecam jak kilka postów wyżej, za chwile zakładam do Aspena tarcze
i chciałem założyć takie same, ale nie mają w tym rozmiarze więc biorę EBC i klocki HAWK
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2017 12:25 am przez mpspycha, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

dolphin123
Posty: 30
Rejestracja: 12 kwie 2017 04:12 pm
Lokalizacja:
Samochód:

Post autor: dolphin123 » 12 kwie 2017 07:01 pm

Wrzucisz link najkorzystniejszej oferty?

mpspycha
Posty: 2534
Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
Lokalizacja: Poznań-okolica
Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
Postawił flaszek: 14
Dostał flaszek: 16

Post autor: mpspycha » 12 kwie 2017 07:20 pm

dolphin123 pisze:Wrzucisz link najkorzystniejszej oferty?
nie znalazłem wystawionych do Pacyfiki, ale można zadzwonić i spytać czy mają dostępne
bo takie właśnie miałem, + klocki EBC GreenStuf, choć "marekhans" miał w zestawie z Hawkami i też bardzo chwalił sobie

tu link do aukcji ale do mazdy cx7

http://allegro.pl/tarcze-p-sp-performan ... 94155.html
pozdrawiam Piotr

http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty

przemy_slav
Posty: 449
Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
Lokalizacja: Pruszków
Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 6

Re: Tarcze - oryginalne? toczenie ? inne - jakie?

Post autor: przemy_slav » 10 lip 2019 10:42 am

Odgrzeję kotleta.

Czy ktoś z szanownych kolegów miał do czynienia z kompletem tarcz i klocków proponowanych przez Olkusz? Tym droższym lub tańszym, bo są dwa. Dla przykładu daję linka do droższego:
https://sklepjeep.redcart.pl/p/689/1356 ... ysler.html
Moja Pacifica http://forum.chryslerforum.pl/viewtopic.php?f=123&t=4808

abes2162
Posty: 210
Rejestracja: 15 maja 2017 02:52 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Samochód: Pacifica 2007 AWD
Postawił flaszek: 4
Dostał flaszek: 10

Re: Tarcze - oryginalne? toczenie ? inne - jakie?

Post autor: abes2162 » 10 lip 2019 04:20 pm

Nie, ale polecam Raybestos, przejechałem na nich 30 tys. nie widzę znaczącego zużycia i klocki nie pylą.
tarcze - RAYBESTOS 780175R
klocki - RAYBESTOS EHT997H
Szukaj w sklepie z Jeleniej Góry

przemy_slav
Posty: 449
Rejestracja: 14 maja 2014 12:46 pm
Lokalizacja: Pruszków
Samochód: 2007 Pacifica 4.0 FWD LPG, 2008 Sebring 2.4
Postawił flaszek: 2
Dostał flaszek: 6

Re: Tarcze - oryginalne? toczenie ? inne - jakie?

Post autor: przemy_slav » 10 lip 2019 05:00 pm

Dzięki abes2162! Niestety, w Jeleniej klocki są, natomiast tarcz nie widzę...
Moja Pacifica http://forum.chryslerforum.pl/viewtopic.php?f=123&t=4808

Awatar użytkownika
domin22
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwie 2013 08:18 pm
Lokalizacja: Rębiechowo
Samochód: Pacyfica 4.0 Pb+Lpg
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Re: Tarcze - oryginalne? toczenie ? inne - jakie?

Post autor: domin22 » 11 lut 2020 08:50 pm

Siema,
zapytam się też o te tarcze i klocki- jak się jeździ i hamuje z tym zestawem?

Awatar użytkownika
domin22
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwie 2013 08:18 pm
Lokalizacja: Rębiechowo
Samochód: Pacyfica 4.0 Pb+Lpg
Postawił flaszek: 1
Dostał flaszek: 1

Re: Tarcze - oryginalne? toczenie ? inne - jakie?

Post autor: domin22 » 10 sie 2021 12:03 pm

Ostatecznie kupiłem zestaw SP Performance z klockami Hawk i co do jakości hamowania nie mam zastrzeżeń jednak pozostaje pytanie do poprzedników którzy taki zestaw zakładali czy też tak słychać je podczas hamowania tzn są dość głośne nie mylić z piszczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tarcze”