witam wszystkich
czy któryś z posiadaczy Packi miał taki przykry przypadek jak w temacie ? może ktoś podpowiedzieć jak można "w domu " otworzyć maskę ?
rok 2005
3,5 6 osobowa ,napęd na przednią oś .
Zerwana linka do pokrywy silnika
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lip 2018 03:57 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Pacifica 3,5 FWD
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Re: zerwana linka do pokrywy silnika
Przesyłam stosowne rysunki . Dalej kolego kombinuj . Pytanie , w którym miejscu linka uległa zerwaniu . Jeśli w kabinie to poszukaj zgodnie z rysunkiem i otwórz pociągając za to co zostało a jeśli pod maską to próbuj w okolicy tego miejsca w atrapie chłodnicy gdzie jest dźwignia do maski . Powodzenia .
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lip 2018 03:57 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Pacifica 3,5 FWD
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
Re: zerwana linka do pokrywy silnika
dziękuje bardzo ,za szczegółowe instrukcje... sprawdzałem w kabinie linka na swoim miejscu , zajrzę "od przodu"... może jakoś dosięgnę
jeszcze raz dziękuje
jeszcze raz dziękuje
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 21 lip 2018 03:57 pm
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Pacifica 3,5 FWD
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
Re: zerwana linka do pokrywy silnika
a więc tak , miałem czarne myśli typu wyłamana atrapa itp... okazało się że otwarcie maski bez użycia linki jest technicznie banalnie proste"
a mianowicie-potrzebne narzędzia :-D :
-drut 2-3mm długość ok350mm wygięty na końcu w kształt wytrycha (10mm) musi być sztywny
-ewentualnie latarka
sposób otwarcia:
należy uzbroić się w cierpliwość :-D
przy dźwigni (zabezpieczającej ) otwierającej klapę ,a właściwie za nią jest uszczelka (widać przez atrapę) do złudzenia przypominająca blachę , niestety nie da się zrobić wyraźnego zdjęcia. w tej uszczelce jest szczelina może 2-3 mm tam należy wsunąć "wytrych"zwracając uwagę aby wytrych zaraz po przejściu szczeliny skierowany był w lewo , następnie obracamy go do góry i lekko w lewo-minimalnie , ciągniemy do siebie do oporu (oparcie o zamek od strony komory silnika)
przekręcamy w prawo i już
życzę powodzenia
a mianowicie-potrzebne narzędzia :-D :
-drut 2-3mm długość ok350mm wygięty na końcu w kształt wytrycha (10mm) musi być sztywny
-ewentualnie latarka
sposób otwarcia:
należy uzbroić się w cierpliwość :-D
przy dźwigni (zabezpieczającej ) otwierającej klapę ,a właściwie za nią jest uszczelka (widać przez atrapę) do złudzenia przypominająca blachę , niestety nie da się zrobić wyraźnego zdjęcia. w tej uszczelce jest szczelina może 2-3 mm tam należy wsunąć "wytrych"zwracając uwagę aby wytrych zaraz po przejściu szczeliny skierowany był w lewo , następnie obracamy go do góry i lekko w lewo-minimalnie , ciągniemy do siebie do oporu (oparcie o zamek od strony komory silnika)
przekręcamy w prawo i już
życzę powodzenia