Montaż ksenonów
Montaż ksenonów
Łatwe proste przez banalne .
Zamiast żarówki H7 montuje się żarnik ksenonowy.
Przepina kabelki, podłącza przetwornicę, mocuje gdzieś do karoseri.
Wszystko fajnie tylko lampa musi być szczelna, bo ksenon nie grzeje lampy i przy minimalnych pęknięciach lampa się zaparuje. Niestety z tego powodu musiałem zrezygnować z ksenonu.
Dodatkowo pokazałem zdjęcie na którym widać że pozycja jest podłaczona do miejsca gdzie kiedyś był kierunkowskaz.
Małe foto story z przeróbki.
I cholera wszystko wzięła.
Zamiast żarówki H7 montuje się żarnik ksenonowy.
Przepina kabelki, podłącza przetwornicę, mocuje gdzieś do karoseri.
Wszystko fajnie tylko lampa musi być szczelna, bo ksenon nie grzeje lampy i przy minimalnych pęknięciach lampa się zaparuje. Niestety z tego powodu musiałem zrezygnować z ksenonu.
Dodatkowo pokazałem zdjęcie na którym widać że pozycja jest podłaczona do miejsca gdzie kiedyś był kierunkowskaz.
Małe foto story z przeróbki.
I cholera wszystko wzięła.
Założyłem HID Xenon Light SLIM w tej wersji przetwornica jest o wiele mniejsza
Jedyny problem jaki miałem to mrużenie świateł spowodowane wachaniami napięcia zasilającego przetwornicę
W paci przewody zasilające żarówki są cieniutkie i spadki napięcia podczas odpalania przetwornicy HID są znaczne ale pozbyłem się problemów dokładając kondensator
na złączu zasilania przetwornicy 6.800uF/35V jest OK wszystko chula bez problemów .
Poślę ci zdiątka daj emalię
Jedyny problem jaki miałem to mrużenie świateł spowodowane wachaniami napięcia zasilającego przetwornicę
W paci przewody zasilające żarówki są cieniutkie i spadki napięcia podczas odpalania przetwornicy HID są znaczne ale pozbyłem się problemów dokładając kondensator
na złączu zasilania przetwornicy 6.800uF/35V jest OK wszystko chula bez problemów .
Poślę ci zdiątka daj emalię
Witam i pozdrawiam
Ważne kwestia wody w reflektorze
Szkło z przodu reflektora jest wklejane na masie uszczelniającej do plastykowej puszki czyli obudowy . niestety niektóre egzemplarze reflektorów rozklejają się w i do reflektora dostaje się woda. Co zrobić ?? by uszła sprawa na sucho .
W miejscu połączenia szkła z plastykiem należy wcisnąć pistoletem masę zwaną SIKAFLEX broń panie przed zwykłym silikonem sanitarnym to tylko syf i zaraz odpadnie SIKAFLEX jest podobny do popularnego silikonu konsystencją ale ma nieporównywalnie lepsze własności do spajania z sobą różnych elementów zachowuje elastyczność nawet w niskich temperaturach.
Z doświadczenia podpowiem że doskonale klei również listwy boczne do drzwi i inne dodatki .
Wypróbowałem ten środek i działa nic nie przecieka i jest trwałe
Szkło z przodu reflektora jest wklejane na masie uszczelniającej do plastykowej puszki czyli obudowy . niestety niektóre egzemplarze reflektorów rozklejają się w i do reflektora dostaje się woda. Co zrobić ?? by uszła sprawa na sucho .
W miejscu połączenia szkła z plastykiem należy wcisnąć pistoletem masę zwaną SIKAFLEX broń panie przed zwykłym silikonem sanitarnym to tylko syf i zaraz odpadnie SIKAFLEX jest podobny do popularnego silikonu konsystencją ale ma nieporównywalnie lepsze własności do spajania z sobą różnych elementów zachowuje elastyczność nawet w niskich temperaturach.
Z doświadczenia podpowiem że doskonale klei również listwy boczne do drzwi i inne dodatki .
Wypróbowałem ten środek i działa nic nie przecieka i jest trwałe
Witam i pozdrawiam
odkręć 2 śruby M6 -kluczyk 10- i wyciągnij do siebie.Będzie stawiał opór bo jest w zatrzaskach. Miejsce usytuowania śrub jest pokazne na Video o wymianie żarówek ale jak podniesiesz maskę sam je zobaczysz-od góry na reflektorze...
http://www.youtube.com/watch?v=ZO8vbFlpQh8
trzeba troszkę poczytać-link do filmiku jest na forum w temacie wymiany żarówki
http://www.youtube.com/watch?v=ZO8vbFlpQh8
trzeba troszkę poczytać-link do filmiku jest na forum w temacie wymiany żarówki
Odkręcasz 2 górne śruby. Wkładasz palce pod reflektor (mniej więcej na środku) i ciągniesz najpierw dół potem góra i wychodzi.wojwes pisze:juz tak robiłem i prawie wychodzi, ale coś trzyma od dołu. Na filmiku prosta sprawa, ale u mnie jakby była jeszcze jedna śruba - też tak macie?
Tam jest taki zaczep który jak urwiesz to dokupisz za 3,5 PLN w ASO.
Mam nawet w aucie taki zapasowy, ale nie chce mi się iść żeby podać numer katalogowy.
Kupowałem bo wyjmowałem lampę bez podpowiedzi doświadczonych kolegów
----------------
winczek
----------------
winczek
----------------
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
@di,
Jak masz soczewki to zostaje dobór HID-ów pod gniazda żarówek + balasty + wiązka.
Jak nie masz soczewek warto najpierw je założyć i do nich HID-y.
Ja ostatnio przerabiałem lampy w Voyku amerykańskim - nabyłem soczewki z żarnikami xenonowymi w komplecie (bez balastów) ale z riggami (angel eye) i z fajna sprawą jaką jest devil eye - w Chinach. Z frachtem i odprawa w PL wyszło mnie ciut powyżej $100 za materiały, balasty miałem z przeszłości więc nie kupowałem i mam teraz prawie zajefajne lampy. Prawie - bo czeka mnie jeszcze jedna poprawka i będą niepowtarzalne. Świecą zdecydowanie lepiej niż na żarówkach halogenowych.
Faktem jest że trzeba było rozebrać lampy (lekko nie było bo klej w temperaturze nie puszczał) ale poza rozłączeniem i złączeniem obudowy ze szkłem nic więcej nie robiłem. Soczewka montowana w gnieździe żarówki od środka, a od zewnątrz przykręcona nakrętką i tyle.
Przeróbka lamp w Warszawie zaczyna się od PLN 800 - ja zrobiłem sobie sam płacąc ca' PLN 350 za soczewki
Jak masz soczewki to zostaje dobór HID-ów pod gniazda żarówek + balasty + wiązka.
Jak nie masz soczewek warto najpierw je założyć i do nich HID-y.
Ja ostatnio przerabiałem lampy w Voyku amerykańskim - nabyłem soczewki z żarnikami xenonowymi w komplecie (bez balastów) ale z riggami (angel eye) i z fajna sprawą jaką jest devil eye - w Chinach. Z frachtem i odprawa w PL wyszło mnie ciut powyżej $100 za materiały, balasty miałem z przeszłości więc nie kupowałem i mam teraz prawie zajefajne lampy. Prawie - bo czeka mnie jeszcze jedna poprawka i będą niepowtarzalne. Świecą zdecydowanie lepiej niż na żarówkach halogenowych.
Faktem jest że trzeba było rozebrać lampy (lekko nie było bo klej w temperaturze nie puszczał) ale poza rozłączeniem i złączeniem obudowy ze szkłem nic więcej nie robiłem. Soczewka montowana w gnieździe żarówki od środka, a od zewnątrz przykręcona nakrętką i tyle.
Przeróbka lamp w Warszawie zaczyna się od PLN 800 - ja zrobiłem sobie sam płacąc ca' PLN 350 za soczewki
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Cześć, i tak, mam soczewki i standardowe gniazda pod żarówki H7.
A o balastach to wiem tylko tyle co to ostatnio na Jezioraku żeglowałem
Może dacie mi konkretnego linka lub wytyczne pod zakup całego zestawu HID bo zielony jak szczypior jestem w tym temacie
Wiem, że są jakieś standardowe co to pasują do wszystkich - ale nie chciałbym jakieś lipy odwalić.
Pozdro!
A o balastach to wiem tylko tyle co to ostatnio na Jezioraku żeglowałem
Może dacie mi konkretnego linka lub wytyczne pod zakup całego zestawu HID bo zielony jak szczypior jestem w tym temacie
Wiem, że są jakieś standardowe co to pasują do wszystkich - ale nie chciałbym jakieś lipy odwalić.
Pozdro!
[i]Col. John 'Hannibal' Smith: I love it when a plan comes together.[/i]
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
@di
Wpisz sobie w wyszukiwaniu alledrogo HID H7 i dostaniesz sporo wyników.
Potrzebujesz 2 żarniki + 2 balasty (albo jak kto woli przetwornice) + wiązkę.
Warto jeszcze dla porządku wyposażyć się w oprawkę jak żarówka H7, z tym, że w miejscu żarówki włączone są dwa odpowiednie wysokiej mocy oporniki (ot takie oszustwo systemów auta).
Wiązka z jednej strony wpięta jest w jedno gniazdo żarówki i rozprowadza prąd do obu przetwornic - a stamtąd wysokie napięcie do żarników i świeci. Gniazdo drugiej żarówki zostaje albo puste (kiepsko) albo oszukane opornikami.
Zostaje sterowanie krótkie / długie - ale jak masz H7 to pewnie ten temat masz ogarnięty.
Nie zapomnij o spryskiwaczach reflektora - to wymóg rejestracyjny przy przeglądach a i miśki też mogą krzywo patrzeć jak ich brak.
Wpisz sobie w wyszukiwaniu alledrogo HID H7 i dostaniesz sporo wyników.
Potrzebujesz 2 żarniki + 2 balasty (albo jak kto woli przetwornice) + wiązkę.
Warto jeszcze dla porządku wyposażyć się w oprawkę jak żarówka H7, z tym, że w miejscu żarówki włączone są dwa odpowiednie wysokiej mocy oporniki (ot takie oszustwo systemów auta).
Wiązka z jednej strony wpięta jest w jedno gniazdo żarówki i rozprowadza prąd do obu przetwornic - a stamtąd wysokie napięcie do żarników i świeci. Gniazdo drugiej żarówki zostaje albo puste (kiepsko) albo oszukane opornikami.
Zostaje sterowanie krótkie / długie - ale jak masz H7 to pewnie ten temat masz ogarnięty.
Nie zapomnij o spryskiwaczach reflektora - to wymóg rejestracyjny przy przeglądach a i miśki też mogą krzywo patrzeć jak ich brak.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Mariusz mnie się nie czepiają o brak spryskiwaczy lamp . Zawsze mam czyste hi himaur pisze:@di
Zostaje sterowanie krótkie / długie - ale jak masz H7 to pewnie ten temat masz ogarnięty.
Nie zapomnij o spryskiwaczach reflektora - to wymóg rejestracyjny przy przeglądach a i miśki też mogą krzywo patrzeć jak ich brak.
Nowa jakość nowe auto
- lutek34
- Posty: 1317
- Rejestracja: 13 lip 2014 10:52 am
- Lokalizacja: Krosno
- Samochód:
- Dostał flaszek: 7
Panowie u siebie w Pacy mam soczewki+H7 i niestety ale światła mijania mają wiele do życzenia. Czy wymieniając żarówki na HIDy nastąpi wyraźna poprawa oświetlenia drogi, czy tylko pozorna?
Szukając zestawu HID do Pacy pod żarówki H7 na co zwrócić uwagę, czy np taki zestaw będzie w zupełności OK?
ebay
chyba z tym zestawem nie będzie problemu z komunikatami o spalonej żarówce?
Aha jeszcze jedno , bo są zestawy 55W i 35W, czy oba zestawy dają jednakowo mocne światło?
Szukając zestawu HID do Pacy pod żarówki H7 na co zwrócić uwagę, czy np taki zestaw będzie w zupełności OK?
ebay
chyba z tym zestawem nie będzie problemu z komunikatami o spalonej żarówce?
Aha jeszcze jedno , bo są zestawy 55W i 35W, czy oba zestawy dają jednakowo mocne światło?
Były dwie Pace 3.5l i 4.0l a teraz jest '08 Subaru Tribeca H6 3.6l+LPG BRC P&D Plus
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816
www.posadzkizywiczne.eu
auto laweta Krosno Rzeszów Dębica 501 705 816