Zasilanie LPG
Zasilanie LPG
Posiadam Pacifice 4,0 z 2007 r robię przymiarki do założenia LPG , mam pytanko do posiadaczy wersji z takim silnikiem jakie macie instalacje ? Interesuje mnie głównie jaki sterownik , reduktor i wtryski .
Jak macie zamontowane wtryski pod kolektorem czy obok ? Na jednym reduktorze czy na dwóch ?
Pozdrawiam
Jak macie zamontowane wtryski pod kolektorem czy obok ? Na jednym reduktorze czy na dwóch ?
Pozdrawiam
A co powiecie na takie rozwiązanie:
Przewód zasilający - Faro (średnica większa niż miedzi fi 8)
Dwa elektrozawory (brak gardła w przepływie gazu do reduktora)
Elektronika Stag 300 plus
Dwa reduktory Zavoli Zeta n (wystarczająca wydajność ciśnieniowa i termiczna)
Dwa filtry FL 02 (dobra filtracja, zatrzymuje zanieczyszczenie powyżej 3 mikronów)
Dwa rozdzielacze Romano
Wtryski pojedyncze Matrix lub Hana (krótkie wężyki do kolektora)
Plus dobry montaż i strojenie.
Jak myślicie powinno jeździć.
Przewód zasilający - Faro (średnica większa niż miedzi fi 8)
Dwa elektrozawory (brak gardła w przepływie gazu do reduktora)
Elektronika Stag 300 plus
Dwa reduktory Zavoli Zeta n (wystarczająca wydajność ciśnieniowa i termiczna)
Dwa filtry FL 02 (dobra filtracja, zatrzymuje zanieczyszczenie powyżej 3 mikronów)
Dwa rozdzielacze Romano
Wtryski pojedyncze Matrix lub Hana (krótkie wężyki do kolektora)
Plus dobry montaż i strojenie.
Jak myślicie powinno jeździć.
Jeep Grand Cherokee 4,7 v8 Limited Quadra Drive.
Co prawda od niedawna mam to autko, ale śmiga bez zastrzeżeń, jest w miarę oszczędny, jak na Pacyficę.
Specyfikacja:
Zbiornik 71l Irene
Reduktor Artic
Wielozawór Tomasetto
Zawór tankujący Tomasetto
Komora szczelna ZT-15
Sterownik Diego LS
Przewody Semperit
System sekwencyjny Diego LS
No i ciekawostka dla mnie, wlew gazu jest w tym samym miejscu co wlew paliwa. Tak, że zaden króciec nie szpeci samochodu.
Specyfikacja:
Zbiornik 71l Irene
Reduktor Artic
Wielozawór Tomasetto
Zawór tankujący Tomasetto
Komora szczelna ZT-15
Sterownik Diego LS
Przewody Semperit
System sekwencyjny Diego LS
No i ciekawostka dla mnie, wlew gazu jest w tym samym miejscu co wlew paliwa. Tak, że zaden króciec nie szpeci samochodu.
rozumie, ze mówisz o przewodach pod maską. A jakim przewodem masz zasilany reduktor ( odcinek butla - reduktor).Vojciu pisze:Przewody Semperit
Gdzie masz umiejscowione wtryski LPG ?(zmieściły się pod kolektor?) I jak masz porobione nawierty w kolektorze? Zapodaj jakieś fotki.
Jeep Grand Cherokee 4,7 v8 Limited Quadra Drive.
A u mnie jesty tak:
Reduktor Landi LI02
Zaw. Gaz. Tecnica Landi Renzo
Zbiornik Irene 60/225
Wielozawór Landi Renzo
Obudowa Wielozaworu Irene
Zawór Tankowania Landi Renzo
Centrala Sterująca Landi Renzo Omegas
Filtr Fazy Lotnej Omegas
to wszystko oznacza min. zużycie paliwa trasa/miasto 13,5/15,5 max 18/23
zależy od stylu jazdy.
Montaż NAGAZ STEFANOWSKI Łódź
Reduktor Landi LI02
Zaw. Gaz. Tecnica Landi Renzo
Zbiornik Irene 60/225
Wielozawór Landi Renzo
Obudowa Wielozaworu Irene
Zawór Tankowania Landi Renzo
Centrala Sterująca Landi Renzo Omegas
Filtr Fazy Lotnej Omegas
to wszystko oznacza min. zużycie paliwa trasa/miasto 13,5/15,5 max 18/23
zależy od stylu jazdy.
Montaż NAGAZ STEFANOWSKI Łódź
Ostatnio zmieniony 27 mar 2010 01:26 pm przez Damatus, łącznie zmieniany 1 raz.
DAMATUS
Ja tez zagazowalam swoja smoczyce,
U mnie to jest tak:
Reduktor: KMF
El. zawór gazowy: KMF
Zbiornik: Irene (i tu boleje bo tylko 69 litrow... ;( )
Wielozawór: Tomsetto
Obudowa i wielozaw.: Tomasetto
Zawór tankowania: Tomasetto
Układ el.: STAG
Jak na razie smiga bez zastrzezen, w pierwszym dniu Pacyfka odrzucila na chwile nowy organ, ale okazalo sie ze to tylko bezpiecznik, po wymianie i przejrzeniu calej instalacji - wszystko ok
Jak dla mnie zamontowane schludnie i za bardzo nie rzuca sie w oczy , jesli ktos by poszukiwal elektromechanika/gazownika w Swietokrzyskim - dam namiary, z reka na sercu, ze jest chyba najlepszy
U mnie to jest tak:
Reduktor: KMF
El. zawór gazowy: KMF
Zbiornik: Irene (i tu boleje bo tylko 69 litrow... ;( )
Wielozawór: Tomsetto
Obudowa i wielozaw.: Tomasetto
Zawór tankowania: Tomasetto
Układ el.: STAG
Jak na razie smiga bez zastrzezen, w pierwszym dniu Pacyfka odrzucila na chwile nowy organ, ale okazalo sie ze to tylko bezpiecznik, po wymianie i przejrzeniu calej instalacji - wszystko ok
Jak dla mnie zamontowane schludnie i za bardzo nie rzuca sie w oczy , jesli ktos by poszukiwal elektromechanika/gazownika w Swietokrzyskim - dam namiary, z reka na sercu, ze jest chyba najlepszy
Ok, będą fotki i trochę więcej szczegółów, ale proszę o trochę czasu. Postaram się to zrobić w najbliższy weekend. Pozdrawiam.Jacur pisze:rozumie, ze mówisz o przewodach pod maską. A jakim przewodem masz zasilany reduktor ( odcinek butla - reduktor).Vojciu pisze:Przewody Semperit
Gdzie masz umiejscowione wtryski LPG ?(zmieściły się pod kolektor?) I jak masz porobione nawierty w kolektorze? Zapodaj jakieś fotki.
Witam
Z wyciągu świadectwa homologacji mojej Pacific'y wyczytałem:
reduktor: GOLD
zawór: OMB
zbiornik: GZWM Grodków
wielozawór: TOMASETTO
obudowa wielozaworu: GZWM Grodków
zawór tankowania: TOMASETTO
centralka: STAG 300 PLUS
układ elekt.: STAG 300 PLUS
Auto kupiłem z instalacją. Przejechałem jakieś 6 tys. i jestem pod wrażeniem niskiego spalania !
A niedowiarków, którzy kwestionują tzw. „zbieranie się” autka na gazie przewożę od 0 do 100km w 8s – szczena opada !
Z wyciągu świadectwa homologacji mojej Pacific'y wyczytałem:
reduktor: GOLD
zawór: OMB
zbiornik: GZWM Grodków
wielozawór: TOMASETTO
obudowa wielozaworu: GZWM Grodków
zawór tankowania: TOMASETTO
centralka: STAG 300 PLUS
układ elekt.: STAG 300 PLUS
Auto kupiłem z instalacją. Przejechałem jakieś 6 tys. i jestem pod wrażeniem niskiego spalania !
A niedowiarków, którzy kwestionują tzw. „zbieranie się” autka na gazie przewożę od 0 do 100km w 8s – szczena opada !