Tarcze Hamulcowe
Tarcze Hamulcowe
Gdzie po za ASO można kupić dobre tarcze hamulcowe?
Dużo pisania o klockach a o tarczach cisza. Mimo tego że są prawie nowe muszę je wymienić bo telepią jak głupie.
Dużo pisania o klockach a o tarczach cisza. Mimo tego że są prawie nowe muszę je wymienić bo telepią jak głupie.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2014 07:12 am przez JH10, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
O tarczach też było poszukaj postów Betti zakupiła tarcze wentylowane i podobno śmigają jak trzeba.
Chyba u wszystkich którzy mają swoje ogłoszenie tutaj:
viewforum.php?f=56
Jak jest z ich jakością to nie powiem bo nie wymieniałem.
http://www.usa.istore.pl/cgi-bin/shop.p ... ang=pl-pln
http://www.sklepjeep.redcart.pl/c/54/pa ... ysler.html
Chyba u wszystkich którzy mają swoje ogłoszenie tutaj:
viewforum.php?f=56
Jak jest z ich jakością to nie powiem bo nie wymieniałem.
http://www.usa.istore.pl/cgi-bin/shop.p ... ang=pl-pln
http://www.sklepjeep.redcart.pl/c/54/pa ... ysler.html
Ostatnio zmieniony 14 lut 2014 06:50 am przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Ja mam wymienione tylne tarcze i klocki (ATLAS-a) kupione w Olkuszu.
Przejechałęm już ok. 3.000 km i na razie jest ok. Wiem że to niewiele za tak niewiele
Zobaczymy, czas pokaże, na razie ok.
Przeglądałem kiedyś fora ameryka?skie i nikt tam specjalnie na atlasa nie narzekał.
Wczoraj założyłem też klocki przednie, nie sam oczywiście
Pozdrawiam
Roman
Ja mam wymienione tylne tarcze i klocki (ATLAS-a) kupione w Olkuszu.
Przejechałęm już ok. 3.000 km i na razie jest ok. Wiem że to niewiele za tak niewiele
Zobaczymy, czas pokaże, na razie ok.
Przeglądałem kiedyś fora ameryka?skie i nikt tam specjalnie na atlasa nie narzekał.
Wczoraj założyłem też klocki przednie, nie sam oczywiście
Pozdrawiam
Roman
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
jak je będziesz miał w łapie to weź je tam ofotoćorzeł pisze:przednie w orginale (mopar)
powinny być tarcze bosch a opakowaniach mopara
może się w końcu uda dowiedzieć do czego jeszcze są montowane
Ostatnio zmieniony 18 lis 2012 07:16 pm przez zyga, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy, ja też dzisiaj zamówiłem tarcze do mojej Packi. Ponieważ moje fabryczne po przebiegu 32 tys km( z czego 28tys w USA gdzie dużo rzadziej używa się hamulca niż u nas) już tak telepią, że szkoda mi maglownicy, postanowiłem zamówić jakieś lepsze tarcze niż oryginalne. Zamówiłem ACDELCO Dura Stop, zobaczymy co to warte.
Tak na marginesie, to mam pewną koncepcję dlaczego fabryczne tarcze tak szybko się gną, ale na razie jest to tylko domysł.
Tak na marginesie, to mam pewną koncepcję dlaczego fabryczne tarcze tak szybko się gną, ale na razie jest to tylko domysł.
To co piszesz też na pewno ma spory wpływ, ale moim zdaniem najgorszą robotę w tym wszystkim robią ceramiczne klocki hamulcowe, które są cholernie twarde i poz tym, że są ciche, mają długą żywotność i nie pylą, to nic więcej pożytecznego nie robią w układzie z tarczą hamulcową tradycyjnej konstrukcji i odlaną ze standardowych stopów.zyga pisze:ekonomicznej budowy budowa tarczy + zacisk z dużymi tłoczkami z jednej stronypiotr e38 pisze: Tak na marginesie, to mam pewną koncepcję dlaczego fabryczne tarcze tak szybko się gną, ale na razie jest to tylko domysł.
Klocki ceramiczne są odporne na bardzo wysokie temperatury, natomiast bardzo słabo odbierają temperaturę od tarczy i to moim zdaniem jest przyczyną szybkiego krzywienia tarczy. Ja u siebie będę zakładał tarcze z klockami klasy Premium ale bez ceramiki, będą to klocki Semi-metalowe. Jest n necie sporo porównań na temat Ceramika vs Semimetall.
Zaznaczam, że na razie jest to tylko moja teoria jeszcze nie przetestowana.
http://brakeperformance.com/site/brake_pads.php
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
no zgoda tylko weź pod uwagę, że fabrycznie nie są montowane klocki ceramiczne
jak ściągałem pierwszym razem klocki to były standardowe mopary
i nawet takiej zwykłej linii klocków z pierwszego montażu tarcze nie były w stanie obsłużyć
pacyfika to pierwsze moje auto z tych, których miałem przyjemność i nie przyjemność jeździć w, a w którym wymieniałem tarcze z uwagi na dziwne zachowanie a nie standardowo po osiągnięciu wymiaru minimalnego
jak się tak mocno zagłębiasz w temat to porozglądaj się za dodatkowym dyfuzorem kierującym powietrze na zacisk w jagu jest kanał w przednim zderzaku, w innych autach jest taki plastykowy element w kształcie łezki, może się coś trafi i będzie kilka stopni mniej
jak ściągałem pierwszym razem klocki to były standardowe mopary
i nawet takiej zwykłej linii klocków z pierwszego montażu tarcze nie były w stanie obsłużyć
pacyfika to pierwsze moje auto z tych, których miałem przyjemność i nie przyjemność jeździć w, a w którym wymieniałem tarcze z uwagi na dziwne zachowanie a nie standardowo po osiągnięciu wymiaru minimalnego
jak się tak mocno zagłębiasz w temat to porozglądaj się za dodatkowym dyfuzorem kierującym powietrze na zacisk w jagu jest kanał w przednim zderzaku, w innych autach jest taki plastykowy element w kształcie łezki, może się coś trafi i będzie kilka stopni mniej
No właśnie nie wiem jakie klocki idą na pierwszy montaż, czy z ceramiką czy bez, ale przynajmniej w mojej Pacyfce, są tak twarde klocki że na feldze nie widać ni grama pyłu i to moim zdaniem jest problem szybkiego krzywienia tarcz.
Wcześniej miałem auto jeszcze cięższe od Pacyfy (Land Cruiser 100 4.7V8 waga ok 2500KG) i ori klocuszki były tak mięciutkie, że po umyciu auta i kilku ostrzejszych hamowaniach już było widać pył na feldze. Klocki wytrzymywały przy mojej jeździe ok 20 tys km, za to tarcze wytrzymały 100 tys i były prościutkie.
Oprócz pacyfki posiadam jeszcze BMW M3 i tam również po kilku hamowaniach felgi są czarne od pyłu z klocków. Zacisk w M-ce jest duży, ale jedno tłokowy i wszystko jest ok, tarcze proste ( tu akurat duży wpływ na gięcie może mieć zastosowanie tarczy pływającej, ale klocuszki i tak mięciutkie)
Wcześniej miałem auto jeszcze cięższe od Pacyfy (Land Cruiser 100 4.7V8 waga ok 2500KG) i ori klocuszki były tak mięciutkie, że po umyciu auta i kilku ostrzejszych hamowaniach już było widać pył na feldze. Klocki wytrzymywały przy mojej jeździe ok 20 tys km, za to tarcze wytrzymały 100 tys i były prościutkie.
Oprócz pacyfki posiadam jeszcze BMW M3 i tam również po kilku hamowaniach felgi są czarne od pyłu z klocków. Zacisk w M-ce jest duży, ale jedno tłokowy i wszystko jest ok, tarcze proste ( tu akurat duży wpływ na gięcie może mieć zastosowanie tarczy pływającej, ale klocuszki i tak mięciutkie)
CZytam CZytam i czym więcej czytam to mam żel w głowie wymieniam na Atlasy i klocuchy metalic zobaczymy niech to .
Już niewiem czy klocuchy zjedzą tarcze czy tarcze klocuchy .
Pi-dole byle wychamuję i tyle.
Więcej już nie czytam co wybrać bo nic nie wybiorę i rozpieprzę maglownicę
OJJJJJJJJJJJJ Panowie aleście mi namieszali co jest dobre to za chwilę do d.. co do d... to za chwilę jest the best wypierdoza z wyczapkozą i tyle
Wcześniej ktoś napisał że nie Atlas tylko Bendix bo to Bosch a ja na tarczach mam napisane Atlas - Bendix to już jest totalnie powalone
Z tego wynika że Atlas to też Bosch a Bosch to też Bendix być tu mądry człowieku
Jak zamontuję to się pochwalę efektami czyli dorzucę jeszcze więcej niewiadomych do tego postu
Już niewiem czy klocuchy zjedzą tarcze czy tarcze klocuchy .
Pi-dole byle wychamuję i tyle.
Więcej już nie czytam co wybrać bo nic nie wybiorę i rozpieprzę maglownicę
OJJJJJJJJJJJJ Panowie aleście mi namieszali co jest dobre to za chwilę do d.. co do d... to za chwilę jest the best wypierdoza z wyczapkozą i tyle
Wcześniej ktoś napisał że nie Atlas tylko Bendix bo to Bosch a ja na tarczach mam napisane Atlas - Bendix to już jest totalnie powalone
Z tego wynika że Atlas to też Bosch a Bosch to też Bendix być tu mądry człowieku
Jak zamontuję to się pochwalę efektami czyli dorzucę jeszcze więcej niewiadomych do tego postu
Ostatnio zmieniony 03 gru 2009 07:07 pm przez artvox, łącznie zmieniany 1 raz.
No koledzy, wymieniłem dzisiaj tarcze i klocki. Jak przejadę 10-15 tys km i przy mojej nodze tarcze się nie zwichrują, to z czystym sumieniem będę mógł polecić ten zestaw tzn. tarcze ACDELCO DuraStop + klocki BENDIX TitaniuMetallicII.
Tak na marginesie, nawet nie wiedziałem, że w Pacyfie tłoczki hamulcowe są z tworzywa, wyglądają jakby były z bakielitu.
Tak na marginesie, nawet nie wiedziałem, że w Pacyfie tłoczki hamulcowe są z tworzywa, wyglądają jakby były z bakielitu.
zastanawiałem się nad twardością klocków,jakieś 4tys km temu założyłem nowe klocki jakieś kanadyjskie w czerwonym pudełku,ale nie o kolor chodzi.wczoraj przy montażu tarcz okazało się,że klocki mają jakieś 3mm grubości.oczywiście poszły nowe do nowych tarcz,ale myślę,iż brak pyłu z klocków na felgach jest spowodowany zdmuchiwaniem go przez powietrze,a nie przez dużą twardość klocków przecież moje szybko się skończyły,a felgi czyste pozdrawiam qstruck.ps.uważam że orginał tarcz nawet robiony w chinach pozostaje orginałem
są samochody i była pacifica
orzeł,
z twojej wypowiedzi wynika, że miałeś miękkie klocki. Napisz czy ori tarcze masz proste, bądź po jakim przebiegu się zwichrowały.
z twojej wypowiedzi wynika, że miałeś miękkie klocki. Napisz czy ori tarcze masz proste, bądź po jakim przebiegu się zwichrowały.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2012 07:17 pm przez piotr e38, łącznie zmieniany 1 raz.
samochód kupilem z przebiegiem 142tys km od początku trzepalo kierownicą ,klocki zmienilem zaraz po kupnie bo byly cienkie,tarcze mialy nominalną grubość więc oddalem do tokrza,który chyba nie do końca wiedzial co robi bo po zmierzeniu bicia mialem na jednej tarczy 0,2mm po przejechaniu 4tys km zmienilem kplt i jest bajka pozdrawiam qstruck ps.podaję nr katalogowu chryslera na tarcze po 235zl plus Vat za szt V501 123 34 AA pod tym numerem kupujemy tarcze
są samochody i była pacifica
Tak tylko jeszcze nie bierzemy pod uwagę oczywiście hipotetyczne stwierdzenie że nasze autka po pierwsze są ciężkie i klimat z którego je sprowadzamy troszkę inny i ja osobiście od początku użytkowania autka mam jedną tarczę przegrzaną należy się wymiana której dokonam niebawem i trzeba by było się zastanowić czy nie jest to powód kłopotów z tarczami ale podkreślam hipotetycznie. Z tego co wiem to sporo osób zmieniło tarcze i może niech oni się wypowiedzą jakie mają objawy po zmianie i przejechaniu paru tys. km oczywiście czekamy na wasze doznania .piotr e38 pisze:Rozumiem, że założyłeś kpl. ori tarcz i klocków. To że narazie jest ok, to nic dziwnego.
Wymienimy poglądy po przejechaniu 10-15 tys km. Z tego co wyczytałem na forum, chyba nie ma użytkowników, lub jest ich niewielu, którzy mają dobre zdanie o ori tarczach i ich jakości(krzywienie).
Czego się nauczysz,
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
tego ci ogień nie spali,
woda nie zabierze,
złodziej nie ukradnie.
Ja już cudowałem z oryginalnymi, AcDelco, frezowano-nawiercanymi i du... nic tu nie pomaga. Teraz kupiłem używki i chyba przejechałem na nich najdłuższy dystans. Ktoś tu coś źle przeliczył na tą budę i to nie pierwszy samochód z tym problemem to samo miałem w G. Cherokee. Poprostu w US max speed to 70mph i z tej prędkości to wytrzymuje a u nas niet.
Wysłany: Nie Paź 25, 2009 16:34Z tego co wiem to sporo osób zmieniło tarcze i może niech oni się wypowiedzą jakie mają objawy po zmianie i przejechaniu paru tys. km oczywiście czekamy na wasze doznania .
Ja u siebie wymieniłem tarcze i klocki po 20000 km.
Fajera tak latała ze moja małżonka siedziała z boku i to widziała , mój błąd wcześniej przegrzałem hamulce i pokrzywiły się tarcze . Założyłem nowy komplecik i ustało .
Stare tarcze mam przetoczone i leżą na półce.
Panowie na nowych tarczach i klockach oryginałach teraz przeleciałem 24 000 i wszystko wporzo nic nie bije tarcze proste , samochód troszkę bardziej oszczędzam z ostrymi hamowaniem , ale lepszy numer bo przetoczone przy porządkach wylądowały chyba na złomie wraz z tymi od innych marek (od furek którymi jeździłem).
Więc problem zakupu nowych znów mnie dotyczy.
Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto
Ja w poprzednim chryslerze wymieniłem tarcze w serwisie na oryginalne z rowkami dziurkami i czym tyko się da, dałem w h kasy i nic z tego 8.000 km i do wymiany
W serwisie mi powiedzieli sorry i zaproponowali znowu nowe .
Trzeba brać tanie tarcze i liczyć się z częstą wymianą
Czy to tarcze Atlas Bosch czy Bendix to to samo tylko cena różna "więc po co przepłacać
" jak w reklamie"
W serwisie mi powiedzieli sorry i zaproponowali znowu nowe .
Trzeba brać tanie tarcze i liczyć się z częstą wymianą
Czy to tarcze Atlas Bosch czy Bendix to to samo tylko cena różna "więc po co przepłacać
" jak w reklamie"
Witam czy tarcze po 235zł netto w oryginale to przepłacanie? najtańsze jakie znalazłem (niewiadomego pochodzenia) były po 180netto.czy uważacie,że towar,który oferują firmy handlujące częściami USA jest najwyższej jakości?
czy idą na zyski,czy na jakość?
uważam,że powinniśmy zakończyć dyskusję na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy pozdrawiam qstruck
czy idą na zyski,czy na jakość?
uważam,że powinniśmy zakończyć dyskusję na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy pozdrawiam qstruck
są samochody i była pacifica
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2009 08:16 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Tarcze z usautoparts
Czołem.. nie chce by mój pierwszy post na tym forum wygladał jak reklama, niemniej kilka dni temu zdenerwowany telepiacymi tarczami przeczytałem Wasze rady, poszukałem i z zaskoczeniem znalazłem aukcję łódzkiej (moje miasto) firmy. Tarcze plus klocki za 430 zł. Cena z FV i gwarancją. Przejechałem na razie 1000 km - wiem, że to nic, ale zachowują sie poprawnie. Klocki są ciche i biorą bardzo pewnie czego nie mogę powiedzieć o poprzednikach. Sprzet BENDIX 145468 + LPB 997. Jeżdże Pacyfiką 3,5 AWD z 2005 roku. Zrobiłem nią juz przez 3 lata prawie 100 000 km, wiec coś tam już o tych autkach wiem. Oczywiście dam znać za jakieś 2 miesiące jak sprawy sie mają - wtedy bedzie przebieg koło 6-7 tysiecy.
pozdrawiam
pozdrawiam
N#Chartreusse pierwszy post piszemy tu :
viewforum.php?f=15
a poza tym cena jest interesująca jeśli jakość OK
Pozdrawiam
viewforum.php?f=15
a poza tym cena jest interesująca jeśli jakość OK
Pozdrawiam
Nowa jakość nowe auto
No tak mam za sobą wymianę tarcz ATLAS - BENDIX + klocki metalic jak wcześniej pisałem. Stare tarcze orygilalne BOSCH przetoczyłem i leżą na pulce
Doświadczenia
Przejechałem 2000 km na nowych tarczach i jest OK nic nie czepie nic nie telepie co bedzie dalej zobaczymy wrazie " W" mam zapas przetoczony
Jarek
Doświadczenia
Przejechałem 2000 km na nowych tarczach i jest OK nic nie czepie nic nie telepie co bedzie dalej zobaczymy wrazie " W" mam zapas przetoczony
Jarek
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2009 08:16 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Tarcze
430 komplet czyli dwie tarcze i cztery klocki.
dla zainteresowanych podaję namiary na aukcję:
http://allegro.pl/item870026024_tarcze_ ... _2008.html
na razie jeżdżą....bez telepania i zgrzytów. 1400 km.
pozdrawiam
dla zainteresowanych podaję namiary na aukcję:
http://allegro.pl/item870026024_tarcze_ ... _2008.html
na razie jeżdżą....bez telepania i zgrzytów. 1400 km.
pozdrawiam
Moja Packa przyjechała ze Stanów z przebiegiem 28tys. km, tarcze były tak zardzewiałe, że je delikatnie przetoczyłem i założyłem nowe - ceramiczne klocki, które tak załatwiły tarcze, że po 5tys zmuszony byłem do inwestycji.
Kupiłem kpl. tarcz Mopar na przód, za które zapłaciłem 1250zł z rabatem 10%, a za klocki chcieli 910zł, więc sobie darowałem i tym razem kupiłem jakieś najprostrze - jest OK. Dodam jeszcze , że klocki ceramiczne były tak fatalne, że przy delikatnym hamowaniu było słychać straszne "szorowanie" , jakbym hamował stalowym klockiem - masakra.
Teraz zmieniam też tył, ale kupuję z Allegro - BENDIX 145496 + LPB 998 - 390zł za komplet i opowiem jakie wrażenia.
Kupiłem kpl. tarcz Mopar na przód, za które zapłaciłem 1250zł z rabatem 10%, a za klocki chcieli 910zł, więc sobie darowałem i tym razem kupiłem jakieś najprostrze - jest OK. Dodam jeszcze , że klocki ceramiczne były tak fatalne, że przy delikatnym hamowaniu było słychać straszne "szorowanie" , jakbym hamował stalowym klockiem - masakra.
Teraz zmieniam też tył, ale kupuję z Allegro - BENDIX 145496 + LPB 998 - 390zł za komplet i opowiem jakie wrażenia.
słuchajcie.
Rok temu kupiłem tarcze Bendix'a + klocki MORSA. Przejechałem 24 000 km i już będe je wymieniał. Przez ten okres czasu miałem kilka taich mocnych hamowań, które to pewnie rozwaliły ponownie tarcze. Mam to jeszcze na gwarancji, ale oczywiście sklep się wypiera i niechce jej uznać - podając powód złego użytkowania. Koszt z klockami jaki zapłąciłem to 525 zł.
Zastanawiałem się właśnie na wymiana na te wiercone, ale podejrzewam, że będzie podobnie.
... I tak jak kolega Ferenc zacząłem bardziej je oszczędzać , ale podejrzewam, że nie uniknę wymiany kolejny raz.
Rok temu kupiłem tarcze Bendix'a + klocki MORSA. Przejechałem 24 000 km i już będe je wymieniał. Przez ten okres czasu miałem kilka taich mocnych hamowań, które to pewnie rozwaliły ponownie tarcze. Mam to jeszcze na gwarancji, ale oczywiście sklep się wypiera i niechce jej uznać - podając powód złego użytkowania. Koszt z klockami jaki zapłąciłem to 525 zł.
Zastanawiałem się właśnie na wymiana na te wiercone, ale podejrzewam, że będzie podobnie.
... I tak jak kolega Ferenc zacząłem bardziej je oszczędzać , ale podejrzewam, że nie uniknę wymiany kolejny raz.
XmaX
koledzy kupował ktoś z was TE tarcze ?
http://czesci-usa.com.pl/pl,product,693 ... 53019.html
macie jakieś doświdczenie z tym?
I pytanie czym więcej otworów tym lepiej ? czy może nie ? Pytam bo sa w ofercie jeszcze takie:
http://usautoczesci.totu.pl/p5210015456 ... r-pacifica
nie wiem jakie wybrać, a będzie to już mój 3ci komplet
dajcie znać co wiecie.
http://czesci-usa.com.pl/pl,product,693 ... 53019.html
macie jakieś doświdczenie z tym?
I pytanie czym więcej otworów tym lepiej ? czy może nie ? Pytam bo sa w ofercie jeszcze takie:
http://usautoczesci.totu.pl/p5210015456 ... r-pacifica
nie wiem jakie wybrać, a będzie to już mój 3ci komplet
dajcie znać co wiecie.
XmaX
Ja własnie otrzymalem przesylke z tarczami hamulcowymi. Zamówilem je na ebayu w USA : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem=
Mam zamiar do tego zalozyc ceramiczne klocki kupione w Olkuszu. Musze wam powiedziec ze tarcze z wygladu sa po prostu super wykonane zobaczymy jak je zaloze. Koles spuscil mi cene i za 2 przednie z wysylka zaplacilem 165 $. Dodam za mam teraz zalozone klocki kupione za 80 zł na Allegro z fabrycznymi tarczami i niestety nie moge powiedziec ze hamuja raczej spowalniaja auto. Czy moze ktos zakladal tarcze nawiercane i frezowane i moze podzielic sie swoimi spostrzezeniami.
Mam zamiar do tego zalozyc ceramiczne klocki kupione w Olkuszu. Musze wam powiedziec ze tarcze z wygladu sa po prostu super wykonane zobaczymy jak je zaloze. Koles spuscil mi cene i za 2 przednie z wysylka zaplacilem 165 $. Dodam za mam teraz zalozone klocki kupione za 80 zł na Allegro z fabrycznymi tarczami i niestety nie moge powiedziec ze hamuja raczej spowalniaja auto. Czy moze ktos zakladal tarcze nawiercane i frezowane i moze podzielic sie swoimi spostrzezeniami.