Filtr paliwa
często jak sprawdzam historie pacyfici, prawie w każdym przypadku widzę że było robione coś takiego:
"Manufacturer Safety recall issued
#F44 FUEL PUMP MODULE AND/OR
REPROGRAM PCM"
mój angielski nie jest aż tak dobry aby dokładnie to przetłumaczyć, a może po prostu chodzi tu o wymianę filtra.. poproszę bardziej doświadczonych o wypowiedź
"Manufacturer Safety recall issued
#F44 FUEL PUMP MODULE AND/OR
REPROGRAM PCM"
mój angielski nie jest aż tak dobry aby dokładnie to przetłumaczyć, a może po prostu chodzi tu o wymianę filtra.. poproszę bardziej doświadczonych o wypowiedź
pozdrowienia:
Mazur__
Mazur__
-
- Posty: 3159
- Rejestracja: 15 kwie 2009 06:47 am
- Lokalizacja: DWR
- Samochód: chevy / cadillac
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 8
#F44 FUEL ...
chodzi o problemy z pompą paliwową chrysler robił/robi akcje ze zmianą oprogramowania lub wymianą pompy, które miały defekty i nie pracowały
właściwie
http://www-5.chrysler.com/universal/web ... df/F44.pdf
chodzi o problemy z pompą paliwową chrysler robił/robi akcje ze zmianą oprogramowania lub wymianą pompy, które miały defekty i nie pracowały
właściwie
http://www-5.chrysler.com/universal/web ... df/F44.pdf
blad F44
Widze że odkopuje dośc stary temat .
Chciałem sie zapytać jak wygląda sprawa z tym błedem F44 czy idzie to w Polsce naprawić w ramach akcji serwisowej. Z tego co się orientuję na sprowadzone samochody indywidualne które nie są improtowane oficjalnie do Polski nie ma mozlwiosci skorzystania z akcji serwisowej nieodpłatnie .
Manufacturer Safety recall issued
#F44 FUEL PUMP MODULE AND/OR REPROGRAM PCM
Moze to ktos potwierdzić
Moze użytkownik Mazur4x4 i Warmik wiecie coś na ten tamat więcej wiec czekam na Wasza odpowiedz
Pozdrawiam
Chciałem sie zapytać jak wygląda sprawa z tym błedem F44 czy idzie to w Polsce naprawić w ramach akcji serwisowej. Z tego co się orientuję na sprowadzone samochody indywidualne które nie są improtowane oficjalnie do Polski nie ma mozlwiosci skorzystania z akcji serwisowej nieodpłatnie .
Manufacturer Safety recall issued
#F44 FUEL PUMP MODULE AND/OR REPROGRAM PCM
Moze to ktos potwierdzić
Moze użytkownik Mazur4x4 i Warmik wiecie coś na ten tamat więcej wiec czekam na Wasza odpowiedz
Pozdrawiam
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 31 gru 2008 06:33 pm
- Lokalizacja: Radzymin
- Samochód: Pacifica 4.0 2008 LIMITED
Sorry, że się czepiam, ale "benzynie"djmartinez pisze:ja nigdy nie wymieniełem filtra paliwa. W bęzynie tak często sie nie wymienia to nie diesel
A co do tematu: to z tego co się orientuję to filtr paliwa w większości (przynajmniej w europejskich autach) jest osobny. Pierwsze słyszę o zintegrowaniu filtra paliwa z pompą. Co do wymiany - filtr kosztuje ok. 20-40zł, wymienia się co ok. 50-80tys km (mam na myśli benzynowe pojazdy) więc to chyba nie jest tak wygórowany koszt by się nad nim rozwodzić ? Ja co 50 tys km wymieniam dla przyzwoitości. Jak miałem LPG w poprzednich autach to filtr LPG wymianiłem co 10tys km, bo tak nakazywała instrukcja. Za każdym razem gaziarz twierdził, że drugie 10tys bym dał rade na tym filtrze.
--
"MHM" - Chevrolet ASTRO '97 vel "Viger" (salonka)
"MHM" - Chevrolet ASTRO '97 vel "Viger" (salonka)
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
filtry są dwa ,jeden jest węglowy(mała plastikowa łamana,saszetka na zewnątrz pompy paliwowej),a drugi wewnątrz pompy (obudowa pompy jest rozbieralna!!!)
[ Dodano: 04 Lut 2014 09:59 pm ]
http://www.youtube.com/watch?v=lNd5LKUAzog
zobaczcie ten filmik !!!!
[ Dodano: 04 Lut 2014 09:59 pm ]
http://www.youtube.com/watch?v=lNd5LKUAzog
zobaczcie ten filmik !!!!
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
ewanl
najpierw zapraszam tu:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2977
i tu
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2331
a potem do dyskusji
[ Dodano: 04 Lut 2014 10:16 pm ]
obejrzałem filmik, przejrzałem instrukcję serwisową (model 4.0 -2008)
i jakoś filtra paliwa nie znalazłem
starzeje się
najpierw zapraszam tu:
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2977
i tu
http://www.pacificaforum.pl/viewtopic.php?t=2331
a potem do dyskusji
[ Dodano: 04 Lut 2014 10:16 pm ]
obejrzałem filmik, przejrzałem instrukcję serwisową (model 4.0 -2008)
i jakoś filtra paliwa nie znalazłem
starzeje się
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
witam panowie więc do rzeczy jeżeli nic się nie dzieje nie ma potrzeby wchodzić w koszty i kombinować wymienić filtr który jest niewymienialny zresztą pacyfica nie jest jedynym autem który ma zintegrowany filtr z pompą jest wiele aut europejskich o podobnej konstrukcji przykładem może być mondeo mk4 2,0 benzyna którym ostatnio byłem właścicielem pozdrawiam
Czarne jest piękne
Wymiana pompy paliwa silnik 4.0 litra
Witam. Najprawdopodobniej w moim autku pompa paliwa nie utrzymuje ciśnienia i jest problem z odpalaniem po postoju. Możecie podpowiedzieć gdzie kupić nową pompę w rozsądnej cenie? W jednym sklepie powiedzieli mi ze trzeba sprowadzać z USA, koszt 1500 - 1700 zł. Znalazłem też firmę we Wrocławiu - wkład pompy 160 zł ale nie wiem czy w 4.0 - litrówce to będzie pasowało?
Wymiana pompy paliwa silnik 4.0 litra
Trzeba słuchać bardziej doświadczonych kolegów z forum, nie koniecznie mechaników.....
Dziś po kilku kilometrach wyjechałem gaz na zero i dzień przejeździłem na benzynie - bez problemów Na sobotę jestem umówiony z gazownikiem.
Bardzo podoba mi się Pacifica a jeszcze bardziej Forum i podejście użytkowników (bardzo szybkie, konkretne i pomocne odpowiedzi). Wybrałbym się bardzo chętnie na zlot ale niestety przed zapisaniem się na forum od 12 czerwca wykupiłem wczasy... następnym razem pojadę na pewno. Pozdrawiam.
Dziś po kilku kilometrach wyjechałem gaz na zero i dzień przejeździłem na benzynie - bez problemów Na sobotę jestem umówiony z gazownikiem.
Bardzo podoba mi się Pacifica a jeszcze bardziej Forum i podejście użytkowników (bardzo szybkie, konkretne i pomocne odpowiedzi). Wybrałbym się bardzo chętnie na zlot ale niestety przed zapisaniem się na forum od 12 czerwca wykupiłem wczasy... następnym razem pojadę na pewno. Pozdrawiam.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
verbea,
To się wie.
Ale - znaczna część naszych kolegów wie że ma LPG i na tym ich wiedza się kończy.
Ja jakiś czas temu miałem tak samo, ale mój gazownik pierdoła zmusił mnie, żebym nauczył się co i jak, a jak już się nauczyłem, to i robię sobie samemu co trzeba i czasami coś w tym temacie piszę dzieląc się wiedzą.
Powtórzę się pewnie ale
- LPG nie taki straszny jak go malują
- pomimo tego co wyżej - jak się boisz albo nie potrafisz sobie poukładać we łbie co i jak i z czego wynika - nie wyręczaj fachowca. Jeśli zaś jest inaczej zostań fachowcem. święci garnków nie lepią. Nawet jeśli mówimy o garnuszku warto.
To się wie.
Ale - znaczna część naszych kolegów wie że ma LPG i na tym ich wiedza się kończy.
Ja jakiś czas temu miałem tak samo, ale mój gazownik pierdoła zmusił mnie, żebym nauczył się co i jak, a jak już się nauczyłem, to i robię sobie samemu co trzeba i czasami coś w tym temacie piszę dzieląc się wiedzą.
Powtórzę się pewnie ale
- LPG nie taki straszny jak go malują
- pomimo tego co wyżej - jak się boisz albo nie potrafisz sobie poukładać we łbie co i jak i z czego wynika - nie wyręczaj fachowca. Jeśli zaś jest inaczej zostań fachowcem. święci garnków nie lepią. Nawet jeśli mówimy o garnuszku warto.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
miras_luk,
Niezbędne ustrojstwo do podłączenia do sterownika LPG komputera z zainstalowanym softem właściwym dla określonej instalacji LPG.
I nie chodzi o zubożanie mieszanki bo tego nie zrobisz - chodzi o prawidłowe ustawienie pracy przy zasilaniu paliwem LPG.
Jeśli jednak nie wiesz co to jest ten kabelek to w pierwszej kolejności poczytaj w internecie o podstawach jak działa instalacja LPG a jak zrozumiesz procesy zachodzące i reguły rządzące procesem dopiero wówczas zdecyduj czy chcesz się w to bawić i czy dasz sobie radę. Coś wiedzieć trzeba zanim zaczniesz nową przygodę.
Niezbędne ustrojstwo do podłączenia do sterownika LPG komputera z zainstalowanym softem właściwym dla określonej instalacji LPG.
I nie chodzi o zubożanie mieszanki bo tego nie zrobisz - chodzi o prawidłowe ustawienie pracy przy zasilaniu paliwem LPG.
Jeśli jednak nie wiesz co to jest ten kabelek to w pierwszej kolejności poczytaj w internecie o podstawach jak działa instalacja LPG a jak zrozumiesz procesy zachodzące i reguły rządzące procesem dopiero wówczas zdecyduj czy chcesz się w to bawić i czy dasz sobie radę. Coś wiedzieć trzeba zanim zaczniesz nową przygodę.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.