Zagazowałem swoją Pacyfke
Zagazowałem swoją Pacyfke
Sterownik Agis obd can ,reduktor Landi renzo ,zbiornik 71l, reszta tomasetto.Jezdzi bez zmian .A dodam silnik 3,8.Po przełaczeniu na gaz nie ma żadnej różnicy tylko więcej kasy w kieszeni:))
Ostatnio zmieniony 25 mar 2009 09:32 pm przez BartoszU, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja też zagazowałem swoje auto. Instalacja firmy BRC (najnowszy model), zbiornik 95l. Zatankowałem pierwszy bak (zmieściło się 73l gazu) i do tej pory przejechałem na nim 400 km. Komputer sygnalizuje już rezerwę. Zobaczę jaka wyjdzie średnia spalania. Poruszam się po mieście i trójmiejskiej obwodnicy.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 04 lis 2009 10:33 am
- Lokalizacja:
- Samochód:
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lis 2009 07:12 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
- Dostał flaszek: 1
lpg brc
Witam
Zagazowałem swoją Packę. W Szczecinie taka przyjemność 4300. instalacja BRC, do zbiornika wchodzi 65 litrów gazu. Istotnej różnicy w spalaniu nie widzę na razie. Firma w Szczecinie SPgaz. Jak na razie polecam.
Zagazowałem swoją Packę. W Szczecinie taka przyjemność 4300. instalacja BRC, do zbiornika wchodzi 65 litrów gazu. Istotnej różnicy w spalaniu nie widzę na razie. Firma w Szczecinie SPgaz. Jak na razie polecam.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
minor666,
Witaj w klubie.
Z tym dziewictwem jest tak, że podobno można przywrócić..... hehehe
W samochodzie bez problemów na 100%
Witaj w klubie.
Z tym dziewictwem jest tak, że podobno można przywrócić..... hehehe
W samochodzie bez problemów na 100%
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
minor666
Ja mam instalację BRC i chwalę sobie, mam dokładnie taki zbiornik większy już nie wejdzie. Na tym zbiorniku jak nie będziesz miał nogi ciężkiej to i 600 km przejedziesz.
Ja mam instalację BRC i chwalę sobie, mam dokładnie taki zbiornik większy już nie wejdzie. Na tym zbiorniku jak nie będziesz miał nogi ciężkiej to i 600 km przejedziesz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
Robson 1
Sam byłem zdziwiony ale jednak da się z tym że średnia wyszła mi 13.8 bo wlałem 83 l LPG a im zimniej tym więcej wlejesz.
Oczywiście jazda była wyjątkowo spokojna.
Dodam że na tej samej trasie przy agresywnej jedzie potrafi zeżreć i 20 l LPG
I Dalej na benzynce bo w Skandynawii nie na co krok stacji LPG.
A jeśli chodzi o jazdę miejską to przejeżdżam tyle samo co ty na zbiorniku Robson 1
Sam byłem zdziwiony ale jednak da się z tym że średnia wyszła mi 13.8 bo wlałem 83 l LPG a im zimniej tym więcej wlejesz.
Oczywiście jazda była wyjątkowo spokojna.
Dodam że na tej samej trasie przy agresywnej jedzie potrafi zeżreć i 20 l LPG
I Dalej na benzynce bo w Skandynawii nie na co krok stacji LPG.
A jeśli chodzi o jazdę miejską to przejeżdżam tyle samo co ty na zbiorniku Robson 1
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
witam Panowie
ja mam Staga 300_6
i też udało mi się uzyskać spalanie rzędu 13,5l na trasie po niemieckich landach
- spokojna jazda w limitach dróg lokalnych więc można
(na benzynie w podobnych warunkach ok 11.5l)
przy normalnej jeździe w trasie z prędkością podróżną 90-110 (chwilówki do 140) ok. 15-16l
miasto 18,5-20l w zależności od ilości korków
ja mam Staga 300_6
i też udało mi się uzyskać spalanie rzędu 13,5l na trasie po niemieckich landach
- spokojna jazda w limitach dróg lokalnych więc można
(na benzynie w podobnych warunkach ok 11.5l)
przy normalnej jeździe w trasie z prędkością podróżną 90-110 (chwilówki do 140) ok. 15-16l
miasto 18,5-20l w zależności od ilości korków
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
Odebrałem auto tak jak pisałem wcześniej instalacja BRC korek przy wlewie benzyny za dopłatą 150pln....przejechałem do domu około 10km nie ma różnicy chyba w dynamice jazdy... zatankowałem do pełna ...180pln miło zobaczymy co dalej będzzie.
tylko przy tankowaniu narzekali że powoli idzie tak jak by był zawór przytkany...to mozliwe?
tylko przy tankowaniu narzekali że powoli idzie tak jak by był zawór przytkany...to mozliwe?
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
minor666
Ja też nie odczuwam różnicy w dynamice pomiędzy LPG a Pb
Mamy identyczne instalacje i zbiorniki.
Im butla pełniejsza, to wiadomo gaz z idzie wolniej.
Ale chyba coś jest na rzeczy pracownicy stacji mają jakieś porównanie, sporo aut tankują.
Za 180 zł zalałeś 66 l a powinno wejść kolo 80 l , 15% objętości butli to poduszka powietrzna.
Ja też nie odczuwam różnicy w dynamice pomiędzy LPG a Pb
Mamy identyczne instalacje i zbiorniki.
Im butla pełniejsza, to wiadomo gaz z idzie wolniej.
Ale chyba coś jest na rzeczy pracownicy stacji mają jakieś porównanie, sporo aut tankują.
Za 180 zł zalałeś 66 l a powinno wejść kolo 80 l , 15% objętości butli to poduszka powietrzna.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
Nie zawsze mów, co wiesz,
ale zawsze wiedz, co mówisz.
******************************************
- UV
- Posty: 565
- Rejestracja: 19 lip 2012 07:47 am
- Lokalizacja: https://www.google.no/maps/place/Steinr ... ta=!3m1!4b
- Samochód: AVD 2007 LPG
- Postawił flaszek: 1
- Dostał flaszek: 1
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Panowie,
Temat średniego bądź innego zużycia paliwa w naszych autach to nieco inne miejsce naszego portalu.
Trzymajmy się zasad żeby nie trzeba było używać nożyczek
Temat średniego bądź innego zużycia paliwa w naszych autach to nieco inne miejsce naszego portalu.
Trzymajmy się zasad żeby nie trzeba było używać nożyczek
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 27 paź 2013 05:32 pm
- Lokalizacja:
- Samochód:
Przyszedł czas ,że ja też zagazowałem auto(2 dni temu ) Trochę mnie przerażało jak komp pokazywał spalanie 23l/100km. Na razie jazda tylko po mieście była, bo dopiero 2 tyg temu odebrałem naprawione auto i nie miałem okazji wyskoczyć za miasto.
Instalacja STAG 300 ISA2, reduktor KME Gold, wtryski Hana zielone, butla BORMECH 72l. Wlew w klapce+przedłużka. Przy okazji wymienili mi świece zapłonowe(Champion). Fachman ustawił mi przełączanie na gaz przy temp silnika 28*C lub 1200 obrotów. Ciekawe jest to że mogę odpalać auto od razu na gazie jeżeli silnik jest ciepły. Pytałem się też o zainstalowanie lubryfikatora z automatycznym dozowaniem oleju ale powiedział że do amerykańców nie trzeba. Ogólnie żadnej różnicy w dynamice jazdy nie czuję. Po 1000 km mam się stawić na przegląd u Gazownika, zobaczymy co wyjdzie. Koszt 3500 zł ze świecami.
Instalacja STAG 300 ISA2, reduktor KME Gold, wtryski Hana zielone, butla BORMECH 72l. Wlew w klapce+przedłużka. Przy okazji wymienili mi świece zapłonowe(Champion). Fachman ustawił mi przełączanie na gaz przy temp silnika 28*C lub 1200 obrotów. Ciekawe jest to że mogę odpalać auto od razu na gazie jeżeli silnik jest ciepły. Pytałem się też o zainstalowanie lubryfikatora z automatycznym dozowaniem oleju ale powiedział że do amerykańców nie trzeba. Ogólnie żadnej różnicy w dynamice jazdy nie czuję. Po 1000 km mam się stawić na przegląd u Gazownika, zobaczymy co wyjdzie. Koszt 3500 zł ze świecami.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 am przez maciasty77, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie masz wyjścia-wyjdź wejściem...
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Maćku,
23 w mieście to trochę dużo jak na Giżycko - choć z drugiej strony to krótkie odcinki i za mały dystans żeby wynik był miarodajny. Wskazanie 23 jest hipotetycznym zużyciem benzyny - zużycie rzeczywiste gazu określasz matematycznie tankujesz na full, zerujesz licznik, jeździsz, znów tankujesz - a teraz matematyka [litry zatankowane] * 100 / [przebieg]. Praktyka wskazuje że rzeczywiste jest ok 20% wyższe niż benzyny. Musisz jeszcze ciut dodać na zużycie benzyny bo na niej kilometry cykają a gazu do liczenia nie ubywa.
Druga kwestia - jak będziesz robił I przegląd każ gościom zwalić 1200 obrotów. Wówczas jak będzie odpowiednio ciepły przełączy się też na LPG na postoju przy pracującym silniku
23 w mieście to trochę dużo jak na Giżycko - choć z drugiej strony to krótkie odcinki i za mały dystans żeby wynik był miarodajny. Wskazanie 23 jest hipotetycznym zużyciem benzyny - zużycie rzeczywiste gazu określasz matematycznie tankujesz na full, zerujesz licznik, jeździsz, znów tankujesz - a teraz matematyka [litry zatankowane] * 100 / [przebieg]. Praktyka wskazuje że rzeczywiste jest ok 20% wyższe niż benzyny. Musisz jeszcze ciut dodać na zużycie benzyny bo na niej kilometry cykają a gazu do liczenia nie ubywa.
Druga kwestia - jak będziesz robił I przegląd każ gościom zwalić 1200 obrotów. Wówczas jak będzie odpowiednio ciepły przełączy się też na LPG na postoju przy pracującym silniku
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
Temperatura przełączania jest najważniejsza. Obroty już nie koniecznie. Pewnie masz ustawione że cylindry przełączają się co ułamek sekundy a nie wszystkie naraz. To że odpala na ciepłym od razy z lpg nie jest niczym dziwnym. Jakiś rok temu wyszedł nowy soft do staga który to umożliwia.
P.S u mnie komputer pokazuje 13,6 (nie kasowany od baaardzo dawna) a z kalkulatora wychodzi coś około 14 - 16
P.S u mnie komputer pokazuje 13,6 (nie kasowany od baaardzo dawna) a z kalkulatora wychodzi coś około 14 - 16
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
verbea,
Jak masz tak jak piszesz to banki Ci się nie rozjadą i sterownik masz ustawiony prawidłowo.
A czy prawidłowo to najprościej sprawdzić przez odczyt chwilowego zużycia paliwa wykazywanego przez komputer zarówno na benzynie jak i na gazie ale W DOKŁADNIE TAKICH SAMYCH WARUNKACH JAZDY!!! wskazania powinny być takie same bo czytane z wtrysków benzynowych.
Jak masz tak jak piszesz to banki Ci się nie rozjadą i sterownik masz ustawiony prawidłowo.
A czy prawidłowo to najprościej sprawdzić przez odczyt chwilowego zużycia paliwa wykazywanego przez komputer zarówno na benzynie jak i na gazie ale W DOKŁADNIE TAKICH SAMYCH WARUNKACH JAZDY!!! wskazania powinny być takie same bo czytane z wtrysków benzynowych.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
verbea,
Nie to miejsce - to fakt ale wskazanie kompa to przeliczenie z czasów wtrysku wtrysków benzynowych. Jak masz małe ciśnienie LPG albo trochę niską krzywą mnożnika to ECU to nadrabia po odczytach z sond O2 wydłużając czasy wtrysku benzyny a więc i wskazanie kompa jest wyższe.
Nie to miejsce - to fakt ale wskazanie kompa to przeliczenie z czasów wtrysku wtrysków benzynowych. Jak masz małe ciśnienie LPG albo trochę niską krzywą mnożnika to ECU to nadrabia po odczytach z sond O2 wydłużając czasy wtrysku benzyny a więc i wskazanie kompa jest wyższe.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.