marecki1999,
W swoim Aspenie robię właśnie coś takiego
Zamiast H13 idą soczewki pod xenon
Soczewki rzecz jasna z ringami (Angel Eye), ale też z Devil Eye (kto wie co to takiego?)
Do tego pokazane wyżej paski świetlne a'la Audi
I będzie tak, że pozycja na pasku i na obrysówce, dzienne na ringu, mijania i drogowe na soczewce. Na pasku przy włączonym kierunku zaczyna świecić w miejsce białego żółte - powrót do białego po wyłączeniu kierunku.
Fabryczna pozycja/kierunek zostaną jak sądzę ślepe choć się okaże.
Na koniec następnego tygodnia odbieram od gościa co przerabia więc zobaczymy jak wyszło.
Zaletą paska jest jeszcze to, że można pojechać po krawędzi lamy nie tylko dół czy góra, ale mogąc wyginać jak trzeba u mnie pójdzie też po pionowym boku zewnętrznie i kierunek widać będzie też z boku (fabrycznie podobnie jak w Pacu kierunek jest blisko grilla i jest kiepsko widoczny z boku auta, a dodatkowych lampek na błotnikach nie chce mi się robić.
A za jakiś czas pokażę jeszcze com wymyślił ze światłami tylnymi bez zmiany układu lampy - a w moim aucie nie ma pomarańczowych szkieł a tylko układ od góry czerwony/czerwony/biały. I tak zostanie poza jedną stroną gdzie białe zamieni się w czerwone przeciwmgielne. A czerwone będzie świecić na pomarańczowo przy kierunkach.
Daje po oczach jak cholera na pełnym prądzie czyli przy włączonych światłach STOP
Całość na paskach diodowych
Dodano 14 stycznia 2015
Skoro obiecałem to czas na pokazanie:
Funkcja pozycji - ring a dokładniej dwa - ten biały to Angel Eye, ten niebieski (hehehe) to Devil Eye
Funkcja świateł dziennych - biały pasek
Funkcja kierunkowskazu - pomarańczowy pasek - ten sam co dzienne opisane powyżej co i jak
I dla pełnego obrazu choć poza tematem przerobiona lampa tylna - nie pokazuje cofania ani p-mgielnego - one idą w białe klosze.
Niestety słabo widać na zdjęciu różnicę czerwone (tutaj słabsza pozycja i mocny STOP) / pomarańczowe kierunki. Na tym etapie pozostaje informacja że 6 górnych pasków to czerwone a 5 niższych to kierunek.
Póki co można było popatrzeć poza autem, na aucie można będzie jeszcze pokazać jak działają światła przez soczewki.