Pacyficzka 2008 AWD 4.0L piękna czerwień :) Signature Seri
Pacyficzka 2008 AWD 4.0L piękna czerwień :) Signature Seri
Witam,
Jestem na forum już jakis czas więc oficjalnie wypadaloby się w końcu przedstawić Mam na imię Maciek, pochodzę z Koła w wielkpolsce ale mieszkam i prowadzę firmę w Niemczech. Autko jakie chciałem całemu Gronu Uzytkowniko przedstawić to moja Pacyficzka 4.0 2008r AWD, pełne wyposażenie oprócz xenon w wersji Signature Series, felgi 19cali od Limited. Świezo sprowadzone, kupione z resztą od naszego forumowego Kolegi Armo, którego jak najbardziej polecam.
Auto ma przebieg oryginalny 180 000km.
Po zakupie od razu następujące wymiany:
*olej Mopar 10w30
*olej w skrzyni Mopar ATF+4 wraz z filtrem
*rozrząd kompletny
*amrtyzatory wraz z mocowaniami Monroe
*koło pasowe wału Mopar.
W przyszlym tygodniu wymieniam poduszki pod silnikiem na ori Mopar.
A i czeka mnie jeszcze zrobienie porządku z bakiem - temat uzytkownikom pewnie znany.
Ogólnie jestem z auta bardzo zadowolony, jezdzi sie super, jezdzilem Q7 ale jakos Packa bardziej do mnie przemawia.
Cenię ją za oryginalnośc, komfort, maxymalne wyposazenie oraz oszczednosc w eksploatacji
pozdrawiam
Jestem na forum już jakis czas więc oficjalnie wypadaloby się w końcu przedstawić Mam na imię Maciek, pochodzę z Koła w wielkpolsce ale mieszkam i prowadzę firmę w Niemczech. Autko jakie chciałem całemu Gronu Uzytkowniko przedstawić to moja Pacyficzka 4.0 2008r AWD, pełne wyposażenie oprócz xenon w wersji Signature Series, felgi 19cali od Limited. Świezo sprowadzone, kupione z resztą od naszego forumowego Kolegi Armo, którego jak najbardziej polecam.
Auto ma przebieg oryginalny 180 000km.
Po zakupie od razu następujące wymiany:
*olej Mopar 10w30
*olej w skrzyni Mopar ATF+4 wraz z filtrem
*rozrząd kompletny
*amrtyzatory wraz z mocowaniami Monroe
*koło pasowe wału Mopar.
W przyszlym tygodniu wymieniam poduszki pod silnikiem na ori Mopar.
A i czeka mnie jeszcze zrobienie porządku z bakiem - temat uzytkownikom pewnie znany.
Ogólnie jestem z auta bardzo zadowolony, jezdzi sie super, jezdzilem Q7 ale jakos Packa bardziej do mnie przemawia.
Cenię ją za oryginalnośc, komfort, maxymalne wyposazenie oraz oszczednosc w eksploatacji
pozdrawiam
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
maciekx87,
Gratuluję.
Gratuluję.
Statystyczny facet zna dwa kolory: ładny i brzydki. Skoro Ci się podoba to jest ten pierwszy?maciekx87 pisze:...i kolor tez mi sie podoba
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
maciekx87,
Ty tu aż tak nie kombinuj Nie lubię stać pod tablicą - wolę pod nią stawiać kogoś.
BTW - miałem kiedyś coś podobnego. PF125p przemalowałem z brązu zlocistego na czerwień meksykańską. A później woziłem 4 litery VOLVO 850 kombi w takimż kolorze. Odpowiedziałęm wyczerpująco?
Ty tu aż tak nie kombinuj Nie lubię stać pod tablicą - wolę pod nią stawiać kogoś.
BTW - miałem kiedyś coś podobnego. PF125p przemalowałem z brązu zlocistego na czerwień meksykańską. A później woziłem 4 litery VOLVO 850 kombi w takimż kolorze. Odpowiedziałęm wyczerpująco?
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
maciekx87,
Skoro tyle Cię czerwonego otacza to jak z Twoim światopoglądem??? (nie musisz rzecz jasna mówić prawdy wszem i wobec)
Ja na ten przykład, nie to żebym wybierał inne niż czerwone, ale w ostatnich latach jakoś ten kolor (może z powodów ideologicznych - kto wie....) mnie omija. I niech tak zostanie.
Skoro tyle Cię czerwonego otacza to jak z Twoim światopoglądem??? (nie musisz rzecz jasna mówić prawdy wszem i wobec)
Ja na ten przykład, nie to żebym wybierał inne niż czerwone, ale w ostatnich latach jakoś ten kolor (może z powodów ideologicznych - kto wie....) mnie omija. I niech tak zostanie.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
no i poducha tylna pod silnikiem wymieniona. Z wierzchu w aucie faktycznie wygladala na ok. Ale po wymontowaniu dolny trzpień był calkiem luzny. Wjechał nowy ori Mopar i auto jak nowe
Jak Wy to wymieniacie bez opuszczania wózka to nie mam pojęcia. My opuscilicmy bo inaczej nie dalo rady, łapa pod filtrem poluzowana, obie poduszki rowniez, silnik podlearowany i w góre... Nic z tego, dopiero jak sanki polecialy w dół to poszlo. Ważne ze wymienione
a jescze jedno pytanie... do wymiany mam łączniki stabilizatora. Jakie uzyc ? BAW czy STd bo wiekszego wyboru nie ma. Znalazlem Lemforder ale do 3.8
Jak Wy to wymieniacie bez opuszczania wózka to nie mam pojęcia. My opuscilicmy bo inaczej nie dalo rady, łapa pod filtrem poluzowana, obie poduszki rowniez, silnik podlearowany i w góre... Nic z tego, dopiero jak sanki polecialy w dół to poszlo. Ważne ze wymienione
a jescze jedno pytanie... do wymiany mam łączniki stabilizatora. Jakie uzyc ? BAW czy STd bo wiekszego wyboru nie ma. Znalazlem Lemforder ale do 3.8
Ostatnio zmieniony 16 mar 2016 12:07 am przez maciekx87, łącznie zmieniany 1 raz.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
maciekx87,
Ja stosowałem BAW-y z kalamitkami przy sworzniach.
Uchowaj Boże przed wynalazkami dedykowanymi na polskie drogi bodaj Metaltechnika czy też Mototechnika (nie pamiętam) lub inne lokalnej produkcji badziewo - wytrzymują pojedyncze tysiące km jak dobrze pójdzie.
Tak na logikę i z pamięci (a nie chce mi się o tej porze sprawdzać) - czy sądzisz że jest powód by zawieszenie w autach 3,5 4,0 3,8 było inne? Końce łącznika to z jednej strony ucho amortyzatora a z drugiej koniec stabilizatora - i pusto pomiędzy nimi.
Jak masz wątpliwości to łączniki z Voyagera i pochodnych też pasują.
Ja stosowałem BAW-y z kalamitkami przy sworzniach.
Uchowaj Boże przed wynalazkami dedykowanymi na polskie drogi bodaj Metaltechnika czy też Mototechnika (nie pamiętam) lub inne lokalnej produkcji badziewo - wytrzymują pojedyncze tysiące km jak dobrze pójdzie.
Tak na logikę i z pamięci (a nie chce mi się o tej porze sprawdzać) - czy sądzisz że jest powód by zawieszenie w autach 3,5 4,0 3,8 było inne? Końce łącznika to z jednej strony ucho amortyzatora a z drugiej koniec stabilizatora - i pusto pomiędzy nimi.
Jak masz wątpliwości to łączniki z Voyagera i pochodnych też pasują.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
M., Mariusz, własnie na aukcji jest podane ze do Dodge Caravana to pasuje czyli Voyager. Kontakowalem się już ze sorzedającym i twierdzi, że łącznik ten pasuje również do 4.0. Tutaj link do aukcji : http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora ... 23201.html
kupiłem Moog bo byl dostępny w intercarsie od ręki. 130zl za dwie sztuki jest ok
kupiłem Moog bo byl dostępny w intercarsie od ręki. 130zl za dwie sztuki jest ok
Ostatnio zmieniony 17 mar 2016 12:00 pm przez maciekx87, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jędrek
- Posty: 1009
- Rejestracja: 11 lip 2015 04:21 pm
- Lokalizacja: Dęblin
- Samochód: Pacifica 4,0 z 2008r.
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 5
Re: Pacyficzka 2008 AWD 4.0L piękna czerwień :) Signature Seri
Kupiłem 1,5 miesiąca temu łącznik stabilizatora z kalamitką firmy CCR , 60 PLN sztuka - wytrzymał 400 km !!! Po tym przebiegu już go było słychać coraz bardziej . Mijajcie wyroby tej firmy szerokim łukiem !!!! Jednak z praktyki przkanałem sie , że produkty lubelskiej firmy TENCAR ( łączniki , drążki kierownicze , końcówki drążków .. itd ) są najlepsze a cena nie jest wygórowana . Własnie pół godziny temu zmieniłem w garażu końcówkę drążka kierowniczego z lewej strony i z tej samej strony łącznik stabilizatora na wyroby TENCAR . Polecam . Ale taniej kupować , np. w USAOLKUSZ niż u producenta - wychodzi taniej !!
Paca 4,0l SS z 2008r Pb + Lpg .
-
- Posty: 490
- Rejestracja: 03 lip 2017 09:52 am
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Pacifica 4.0 AWD 2008 SS LPG Prins 2
- Postawił flaszek: 12
- Dostał flaszek: 21
Pacyficzka maciekx87 należy do Carl'a
Jestem z Wami od ponad dwóch lat, a ostatnio uświadomiłem sobie, że nigdzie nie przyznałem się czym jeżdżę Może nie tyle "czym", ponieważ profil mam należycie uzupełniony, ale raczej "od kogo" nabyłem Packę. Jak już możecie domyślać się z tytułu kupiłem Packę od Maćka z Koła, a było to już dwa lata temu. Wybaczcie więc zwłokę w ciągłości historii tego egzemplarza, którą to zwłokę postaram się zaraz nadrobić i przy okazji przybliżyć trochę kwestię kosztów związanych z posiadaniem tak zacnego samochodu, jakim jest Pacifica
Z F. i informacji od maciekx87 wiem, że do chwili sprzedaży w samochodzie tym zostały wykonane (sfinansowane) przez niego następujące naprawy/wymiany: oleje w silniku, skrzyni, PTU i tylnym moście oraz płyn wspomagania, rozrząd kpl. + koło pasowe, amortyzatory przód + górne mocowania, poduszki silnika, końcówki drążków kierowniczych i sworzeń wahacza prawego + ustawienie zbieżności, łączniki stabilizatora, chłodnica klimy, dołożona została dodatkowa chłodnica ASB, zregenerowana została maglownica, wymieniony był wał napędowy i uszczelniona została prawa przednia półoś, zamontowana została także instalacja LPG, a na koniec swojej eksploatacji poprzedni właściciel wymienił klocki hamulcowe, przednie tarcze i zamontował komplet nowych opon.
Wg informacji, którą uzyskałem od Macieja koszty jakie poniósł w związku z zakupem i naprawami sięgały kwoty 50 tys. zł. W takim stanie kupiłem ten samochód dwa lata temu.
Ja natomiast pozwoliłem sobie na dokonanie w tym samochodzie następujących zmian/napraw/udoskonaleń :
- wymiana reflektorów na oryginalne xenony, włącznie z wymianą palników i regeneracją odbłyśników (kosz 1600 zł),
- dostosowanie oświetlenia do wymogów UE + światła DLR (250 zł),
- wymiana nivomatu (400 zł),
- regeneracja konwertera ASB + wymiana oleju i filtra (2500 zł),
- wymiana tylnego mostu (1500 zł),
- wymiana chłodnicy cieczy + regeneracja silników wentylatorów (500 zł),
- wymiana prawej końcówki drążka kierowniczego + geometria (300 zł)
- wymiana czujników TPMS (200 zł),
- uruchomienie monitora, czyli zakup pilota DVD, słuchawek, mp4 i kabla (250 zł).
O kosztach zwyczajowej eksploatacji (wymiany płynów i filtrów, odgrzybiania, wyważanie kół, regulacjach LPG), pisać nie wypada, ale robione jest wszystko zgodnie z zasadami.
Wychodzi więc, że od chwili zakupu dołożyłem kwotę ponad 7500 zł. Większość napraw (poza ASB i wymianą mostu) wykonywałem sam, we własnym garażu.
Nie ukrywam, że pierwsze pół roku jeździłem trochę z obawą czy coś mi się nie popsuje w trasie. Było to jednak głównie za sprawą lektury tego forum, gdyż tak wielu ludzi opisało tak wiele problemów ze swoimi samochodami, że "strach się nie bać". Dziś, gdy poznałem trochę lepiej ten samochód, gdy wymieniłem w nim co było potrzeba, zasiadam za sterami i płynę. Piszę te słowa po przejechaniu prawie dwóch tysięcy km od domu, przejechaniu bez najmniejszych problemów i z wiarą, że powrót będzie równie przyjemny i bezproblemowy.
Na koniec podziękowania dla Was - za to, że jesteście, za to, że stworzyliście tak wspaniałe forum, które mam teraz zaszczyt współtworzyć.
Pozdrawiam serdecznie,
Piotr z Krakowa
Z F. i informacji od maciekx87 wiem, że do chwili sprzedaży w samochodzie tym zostały wykonane (sfinansowane) przez niego następujące naprawy/wymiany: oleje w silniku, skrzyni, PTU i tylnym moście oraz płyn wspomagania, rozrząd kpl. + koło pasowe, amortyzatory przód + górne mocowania, poduszki silnika, końcówki drążków kierowniczych i sworzeń wahacza prawego + ustawienie zbieżności, łączniki stabilizatora, chłodnica klimy, dołożona została dodatkowa chłodnica ASB, zregenerowana została maglownica, wymieniony był wał napędowy i uszczelniona została prawa przednia półoś, zamontowana została także instalacja LPG, a na koniec swojej eksploatacji poprzedni właściciel wymienił klocki hamulcowe, przednie tarcze i zamontował komplet nowych opon.
Wg informacji, którą uzyskałem od Macieja koszty jakie poniósł w związku z zakupem i naprawami sięgały kwoty 50 tys. zł. W takim stanie kupiłem ten samochód dwa lata temu.
Ja natomiast pozwoliłem sobie na dokonanie w tym samochodzie następujących zmian/napraw/udoskonaleń :
- wymiana reflektorów na oryginalne xenony, włącznie z wymianą palników i regeneracją odbłyśników (kosz 1600 zł),
- dostosowanie oświetlenia do wymogów UE + światła DLR (250 zł),
- wymiana nivomatu (400 zł),
- regeneracja konwertera ASB + wymiana oleju i filtra (2500 zł),
- wymiana tylnego mostu (1500 zł),
- wymiana chłodnicy cieczy + regeneracja silników wentylatorów (500 zł),
- wymiana prawej końcówki drążka kierowniczego + geometria (300 zł)
- wymiana czujników TPMS (200 zł),
- uruchomienie monitora, czyli zakup pilota DVD, słuchawek, mp4 i kabla (250 zł).
O kosztach zwyczajowej eksploatacji (wymiany płynów i filtrów, odgrzybiania, wyważanie kół, regulacjach LPG), pisać nie wypada, ale robione jest wszystko zgodnie z zasadami.
Wychodzi więc, że od chwili zakupu dołożyłem kwotę ponad 7500 zł. Większość napraw (poza ASB i wymianą mostu) wykonywałem sam, we własnym garażu.
Nie ukrywam, że pierwsze pół roku jeździłem trochę z obawą czy coś mi się nie popsuje w trasie. Było to jednak głównie za sprawą lektury tego forum, gdyż tak wielu ludzi opisało tak wiele problemów ze swoimi samochodami, że "strach się nie bać". Dziś, gdy poznałem trochę lepiej ten samochód, gdy wymieniłem w nim co było potrzeba, zasiadam za sterami i płynę. Piszę te słowa po przejechaniu prawie dwóch tysięcy km od domu, przejechaniu bez najmniejszych problemów i z wiarą, że powrót będzie równie przyjemny i bezproblemowy.
Na koniec podziękowania dla Was - za to, że jesteście, za to, że stworzyliście tak wspaniałe forum, które mam teraz zaszczyt współtworzyć.
Pozdrawiam serdecznie,
Piotr z Krakowa