Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Któtka informacja dla zainteresowanych.
W niedalekiej przyszłości pojawi się możliwość zakupu unikalnego auta w postaci jak w temacie.
Ktoś zapyta czemu tak szybko i co mu dolega.
Nic mu nie dolega. Czy szybko... Może tak a może nie.
powód rozważania sprzedaży auta, któremu poświęciłem 2 lata jest prosty. Właśnie wczoraj kupiłem sobie inne auto - jakie? Tego jeszcze nie powiem. Też unikalne i w Polsce niepowtarzalne.
Będzie w PL za jakiś miesiąc więc na wakacje będę mógł wybierać którym pojadę. No chyba że ktoś z grona będzie wcześniej poważnie zainteresowany, podejmie poważne rozmowy i przedstawi rozsądną ofertę.
Z pewnością za miskę ryżu auta nie oddam, z pewnością nie jest to auto, które sprzedam każdemu.
Jak zacny unikat z więcej niż limitowanej serii produkcyjnej, jak jedyny taki w Polsce, to i właściciel musi być tak zacny jak i poważny.
Póki co info zamieszczam tylko u nas. Jak przyjdzie na to pora i jeśli będzie to zasadne, informacja pełna pojawi się na portalach ogłoszeniowych w PL ale pewnie też u naszych sąsiadów za Odrą. Póki co to Wy macie pierwszą informację i pierwszą możliwość.
Pozdrawiam
M.
W niedalekiej przyszłości pojawi się możliwość zakupu unikalnego auta w postaci jak w temacie.
Ktoś zapyta czemu tak szybko i co mu dolega.
Nic mu nie dolega. Czy szybko... Może tak a może nie.
powód rozważania sprzedaży auta, któremu poświęciłem 2 lata jest prosty. Właśnie wczoraj kupiłem sobie inne auto - jakie? Tego jeszcze nie powiem. Też unikalne i w Polsce niepowtarzalne.
Będzie w PL za jakiś miesiąc więc na wakacje będę mógł wybierać którym pojadę. No chyba że ktoś z grona będzie wcześniej poważnie zainteresowany, podejmie poważne rozmowy i przedstawi rozsądną ofertę.
Z pewnością za miskę ryżu auta nie oddam, z pewnością nie jest to auto, które sprzedam każdemu.
Jak zacny unikat z więcej niż limitowanej serii produkcyjnej, jak jedyny taki w Polsce, to i właściciel musi być tak zacny jak i poważny.
Póki co info zamieszczam tylko u nas. Jak przyjdzie na to pora i jeśli będzie to zasadne, informacja pełna pojawi się na portalach ogłoszeniowych w PL ale pewnie też u naszych sąsiadów za Odrą. Póki co to Wy macie pierwszą informację i pierwszą możliwość.
Pozdrawiam
M.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
-
- Posty: 2534
- Rejestracja: 04 lip 2013 09:20 pm
- Lokalizacja: Poznań-okolica
- Samochód: DURANGO 5,7 HEMI HEV, była Pacyfica 4.0 Signature 08
- Postawił flaszek: 14
- Dostał flaszek: 16
no nie powiem, nie powiem, auto zacne i to nie tylko ze względu na swoją unikatowość,
ale również solidność wykonania, miałem okazję oglądać osobiście i wiem, że obecny stan
w wielu względach przewyższa fabryczny
jakby mnie było stać to pewnie bym się pokusił, ale sałata ostatnio nie obrodziła ;(
(o ryżu nie wspominając)
ale również solidność wykonania, miałem okazję oglądać osobiście i wiem, że obecny stan
w wielu względach przewyższa fabryczny
jakby mnie było stać to pewnie bym się pokusił, ale sałata ostatnio nie obrodziła ;(
(o ryżu nie wspominając)
pozdrawiam Piotr
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
http://cprojects.pl
__________________________
Umysł jest jak spadochron
Nie działa jeśli nie jest otwarty
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
W Wielkiej Polsce to chyba pyry...mpspycha pisze:ale sałata ostatnio nie obrodziła
Promujmy treści bardzie narodowe mówiąc prędzej np o kaszympspycha pisze:o ryżu nie wspominając
Dzięki za miłe słowa - powiem nieskromnie że jest w nich kupa racji. A co...
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
verbea,
Następnym razem dowiesz się jako ostatni hehehe
A skoro się wypaplałeś (oj utnę ten długi jęzor jak nic) to nie ma lepszych i gorszych. Pozostali też się dowiedzą, że nowy nabytek to Dodge Durango 5,7 HEMI HEV Limited rzecz jasna 2009
Następnym razem dowiesz się jako ostatni hehehe
A skoro się wypaplałeś (oj utnę ten długi jęzor jak nic) to nie ma lepszych i gorszych. Pozostali też się dowiedzą, że nowy nabytek to Dodge Durango 5,7 HEMI HEV Limited rzecz jasna 2009
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
gienio607,
Dyskusji o bliźniakach nie podejmę.
Nowa koncepcja nie wynika z potrzeby odczucia zmiany. Lubię i realizuję niekonwencjonalne koncepcje.
W tym przypadku mogę powiedzieć, że jestem jedynym człowiekiem w PL, który o tych autach wie jeśli nie wszystko to zdecydowanie najwięcej.
Dyskusji o bliźniakach nie podejmę.
Nowa koncepcja nie wynika z potrzeby odczucia zmiany. Lubię i realizuję niekonwencjonalne koncepcje.
W tym przypadku mogę powiedzieć, że jestem jedynym człowiekiem w PL, który o tych autach wie jeśli nie wszystko to zdecydowanie najwięcej.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
mpspycha,
Kto króliczki goni ten goni. Ja swoje złapałem i są gotowe na pasztet. Ciekawe kto dolaczy do degustacji..
Kto króliczki goni ten goni. Ja swoje złapałem i są gotowe na pasztet. Ciekawe kto dolaczy do degustacji..
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
morgal1,
Jak by tu odpowiedzieć...
Durango jest w Polce - zjechałem nim o własnych siłach tak na spalinowym jak i elektrycznym w ostatni czwartek. Czy czymś się różni? Tylko detalami. Aspen jest kremowy w środku a Duraś szary. Aspen w środku ma "drewno" a Duraś aluminium. Kwestii nadwozia nie ruszam bo to się rozumie samo przez się że nieco inne. Kolor nadwozia totalnie inny - Aspen kremowy, Duraś stalowoszary.
Wyposażenia tożsame. Nie zauważyłem żadnych różnic
Aspen miał jak przyjechał ca' 21 kmil, teraz ma (jeżdżę od stycznia) ca' 40 kmil i w tym czasie zero problemów. Szykuję się do drugiej wymiany oleju silnikowego ale jeszcze się nie upomina.
Duraś na starcie ma bodaj ca' 90 kmil i przyjechał z 3/4 zbiornika oryginalnego amerykańskiego paliwa.
Wrażenia z jazdy?
Tyle co się pokręciłem z lohr-y na plac warsztatowy to takie samo auto. Jeździło w Kalifornii więc pod spodem mniej niż zero korozji.
Więcej będę mógł powiedzieć za jakiś miesiąc. W tym czasie do ogarnięcia wymiana drzwi tylnych lewych, drobna naprawa błotnika tylnego lewego z naprawą lub (raczej wolę) wymianą wnęki koła, naprawa zawieszenia tylnego, przeróbka świateł na jeszcze inne niż w Aspenie, wymiana dwóch felg - jedna bo tragiczna, druga kosmetyka ale spawać felg nie lubię - a drobnego smarnięcia wymaga.
Jak by tu odpowiedzieć...
Durango jest w Polce - zjechałem nim o własnych siłach tak na spalinowym jak i elektrycznym w ostatni czwartek. Czy czymś się różni? Tylko detalami. Aspen jest kremowy w środku a Duraś szary. Aspen w środku ma "drewno" a Duraś aluminium. Kwestii nadwozia nie ruszam bo to się rozumie samo przez się że nieco inne. Kolor nadwozia totalnie inny - Aspen kremowy, Duraś stalowoszary.
Wyposażenia tożsame. Nie zauważyłem żadnych różnic
Aspen miał jak przyjechał ca' 21 kmil, teraz ma (jeżdżę od stycznia) ca' 40 kmil i w tym czasie zero problemów. Szykuję się do drugiej wymiany oleju silnikowego ale jeszcze się nie upomina.
Duraś na starcie ma bodaj ca' 90 kmil i przyjechał z 3/4 zbiornika oryginalnego amerykańskiego paliwa.
Wrażenia z jazdy?
Tyle co się pokręciłem z lohr-y na plac warsztatowy to takie samo auto. Jeździło w Kalifornii więc pod spodem mniej niż zero korozji.
Więcej będę mógł powiedzieć za jakiś miesiąc. W tym czasie do ogarnięcia wymiana drzwi tylnych lewych, drobna naprawa błotnika tylnego lewego z naprawą lub (raczej wolę) wymianą wnęki koła, naprawa zawieszenia tylnego, przeróbka świateł na jeszcze inne niż w Aspenie, wymiana dwóch felg - jedna bo tragiczna, druga kosmetyka ale spawać felg nie lubię - a drobnego smarnięcia wymaga.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Tak
Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Dodge Durango 5,7 Hemi HEV Limited 2009
Dodge niedługo wystawiam na sprzedaż - ale muszę być pewien na co najmniej 100% że wszystko jest OK.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Aspen poprawia się na urodzie po stłuczce z maja 2017, której nikt nie zauważał, ale jednak była i trza doprowadzić do właściwego stanu.
A jak Aspen w serwisie to Duraś dzielnie zastępuje - z tą różnicą, że nie na LPG a tak jak fabryka wypuściła.
Wróci Aspen przyjdzie czas na rozstanie z Durasiem
A jak Aspen w serwisie to Duraś dzielnie zastępuje - z tą różnicą, że nie na LPG a tak jak fabryka wypuściła.
Wróci Aspen przyjdzie czas na rozstanie z Durasiem
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- dominik
- Posty: 47
- Rejestracja: 14 lis 2017 11:20 am
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód:
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 2
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Gdzie i jak Ty je serwisujesz? czy nie ma w nich problemów z specyficznymi dla nich układami? akumulatorami?
Hevków nie jeździ tu za wiele, jak coś pójdzie nie tak to jak sobie radzisz?
Hevków nie jeździ tu za wiele, jak coś pójdzie nie tak to jak sobie radzisz?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
dominik
Strach ma wielkie oczy.
jeżdżę Aspenem powiedzmy 2,5 roku. W tym czasie nakręciłem trochę ponad 100.000 km. Mało czy dużo sam oceń.
Co się psuje?
Opon (20") nie wymieniałem jeszcze - całoroczne
Klocki przód i tył ma fabryczne (brałem go z przebiegiem niespełna 22.000 mil - to ma dziś jakieś 140.000 km) Przy tym przebiegu auto 2.960 kg na fabrycznych klockach.
Wymieniłem jedną końcówkę kierowniczą z powodu luzu.
Szykuję się na wymianę tulei metalowo-gumowych górnych wahaczy.
Poza ty standardowo olej Petro-Canada 5W20 plus filtr co kilkanaście tysięcy km (informuje kiedy wymaga wymiany a nie na licznik km)
Tu skończę bo więcej grzechów nie pamiętam.
A co do baterii.
Przyszedł czas że otworzyłem metalową puszkę. każdy mówi że to taka kosmiczna niemal technologia. A ja zobaczyłem w środku, że to jest proste jak konstrukcja parasola. 40 indywidualnych ogniw po 7,5V każde, przekaźnik, sterownik Panasonic-a, wentylator i trochę przewodów. Banał.
gdzie serwisuję?
Robiłem sobie to auto temi ręcami i temi palcyma więc znając je robię sobie co potrzebuję i już.
Stosowne pomoce mam, a do WiTech-a dostęp u fachowca też jak by co.
Strach ma wielkie oczy.
jeżdżę Aspenem powiedzmy 2,5 roku. W tym czasie nakręciłem trochę ponad 100.000 km. Mało czy dużo sam oceń.
Co się psuje?
Opon (20") nie wymieniałem jeszcze - całoroczne
Klocki przód i tył ma fabryczne (brałem go z przebiegiem niespełna 22.000 mil - to ma dziś jakieś 140.000 km) Przy tym przebiegu auto 2.960 kg na fabrycznych klockach.
Wymieniłem jedną końcówkę kierowniczą z powodu luzu.
Szykuję się na wymianę tulei metalowo-gumowych górnych wahaczy.
Poza ty standardowo olej Petro-Canada 5W20 plus filtr co kilkanaście tysięcy km (informuje kiedy wymaga wymiany a nie na licznik km)
Tu skończę bo więcej grzechów nie pamiętam.
A co do baterii.
Przyszedł czas że otworzyłem metalową puszkę. każdy mówi że to taka kosmiczna niemal technologia. A ja zobaczyłem w środku, że to jest proste jak konstrukcja parasola. 40 indywidualnych ogniw po 7,5V każde, przekaźnik, sterownik Panasonic-a, wentylator i trochę przewodów. Banał.
gdzie serwisuję?
Robiłem sobie to auto temi ręcami i temi palcyma więc znając je robię sobie co potrzebuję i już.
Stosowne pomoce mam, a do WiTech-a dostęp u fachowca też jak by co.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- dominik
- Posty: 47
- Rejestracja: 14 lis 2017 11:20 am
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód:
- Postawił flaszek: 2
- Dostał flaszek: 2
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Czyli po prostu na razie się nie spotkałeś z żadną usterką specyficzną dla tej jednostki Mi z kolei alternator walnął pierwszego dnia po kupnie auta, w trakcie powrotu do domu
Czasem pojawia się jakiś HEV i zawsze mnie zastanawia czy w razie awarii będzie gdzie z nim jechać, nie mówię o czystej mechanice, bo z tym sobie poradzi prawie każdy warsztat, pytanie co jak będzie coś mniej oczywistego. Bateria może jest prosta do regeneracji, ale np. coś z napędem? Tak powoli zaczynają kończyć się części do aspenów, owszem jest i aftermarket, ale już aso kilka zapytań odrzuciło z informacją o braku. Tu też nie wiem jak jest z HEV, ile tych części w ogóle było.
Podsumowując rzeczywiście strach ma duże oczy, póki nic się nie dzieje to się fajnie jeździ, ale to też się musi kiedyś skończyć. Im rzadsze auto tym trudniej musi być, a pewnie tak dobrych egzemplarzy jak u Ciebie to nie ma już wielu w ogóle.
Czasem pojawia się jakiś HEV i zawsze mnie zastanawia czy w razie awarii będzie gdzie z nim jechać, nie mówię o czystej mechanice, bo z tym sobie poradzi prawie każdy warsztat, pytanie co jak będzie coś mniej oczywistego. Bateria może jest prosta do regeneracji, ale np. coś z napędem? Tak powoli zaczynają kończyć się części do aspenów, owszem jest i aftermarket, ale już aso kilka zapytań odrzuciło z informacją o braku. Tu też nie wiem jak jest z HEV, ile tych części w ogóle było.
Podsumowując rzeczywiście strach ma duże oczy, póki nic się nie dzieje to się fajnie jeździ, ale to też się musi kiedyś skończyć. Im rzadsze auto tym trudniej musi być, a pewnie tak dobrych egzemplarzy jak u Ciebie to nie ma już wielu w ogóle.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Jak się żeniłem to żadne z nas nie wybrzydzało że drugie nie ma zapasu części zamiennych. Choć z biegiem czasu różne obszary potrafią szwankować. Nawet taka przypadłość jak zawał mięśnia sercowego nie zmienił naszego podejścia.
A że wszystko kiedyś się kończy to takie życie.
Póki wszak (jak mam nadzieję) do tego końca trochę jeszcze zostało trzeba dbać by mechanizmy działały jak najdłużej bez szczególnych niespodzianek.
A skoro serducho umiemy naprawiać, to jaki może być problem ze śrubkami, kabelkami czy jakąś tam elektroniką. Trza być dobrej myśli i tyle. Bo to co nas otacza z natury rzeczy jest dobre. A że bywa inaczej to bywa. Nie jako generalna reguła, a wyjątek od niej.
Jak pytasz kto mi ogarnia serwis to odpowiem, że ja. Skoro rozebrałem na śrubki i poskładałem, skoro dało się uruchomić, skoro jeździ ni nie sieje błędami to coś o nim wiem. Usługowo nie robię takich rzeczy. Nie mam ani czasu ani warunków.
A że wszystko kiedyś się kończy to takie życie.
Póki wszak (jak mam nadzieję) do tego końca trochę jeszcze zostało trzeba dbać by mechanizmy działały jak najdłużej bez szczególnych niespodzianek.
A skoro serducho umiemy naprawiać, to jaki może być problem ze śrubkami, kabelkami czy jakąś tam elektroniką. Trza być dobrej myśli i tyle. Bo to co nas otacza z natury rzeczy jest dobre. A że bywa inaczej to bywa. Nie jako generalna reguła, a wyjątek od niej.
Jak pytasz kto mi ogarnia serwis to odpowiem, że ja. Skoro rozebrałem na śrubki i poskładałem, skoro dało się uruchomić, skoro jeździ ni nie sieje błędami to coś o nim wiem. Usługowo nie robię takich rzeczy. Nie mam ani czasu ani warunków.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
No to pierwszy z istotniejszych problemów z autem.
Defekt baterii hybrydowej objawiający się dwoma błędami z serii P... i jakimiś tam dyskomfortami podczas jazdy.
Defekt baterii hybrydowej objawiający się dwoma błędami z serii P... i jakimiś tam dyskomfortami podczas jazdy.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009
Temat ogarnięty w ciągu 2 dni samodzielnie.
Koszt PLN 300 w tym VAT na fakturze.
W jakimś momencie opiszę zamieszczając dokumentację fotograficzną.
Koszt PLN 300 w tym VAT na fakturze.
W jakimś momencie opiszę zamieszczając dokumentację fotograficzną.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.