Witam wszystkich
Mam pacynnke 2007 4.0 4x4 i mam pytanie posiadam jeden kluczyk ,a na liczniku komunikat invalid key & fob
Klucz spadł mi i jak chciałem odpalić to już imo odłącza zapłon
Dzwoniłem na serwis w sprawie klucza to za około 6 dni powinien być
Czy auto muszę cholować na serwis czy nowy kluczyk idzie jakoś samemu zakodować
Pozdrawiam
Siemka Wszystkim
-
- Posty: 210
- Rejestracja: 15 maja 2017 02:52 pm
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Samochód: Pacifica 2007 AWD
- Postawił flaszek: 4
- Dostał flaszek: 10
Re: Siemka Wszystkim
Jeśli kluczyk zamówiłeś w ASO to powinien przyjść zaprogramowany do numeru VIN Twojego auta. Pytanie tylko czy ktoś przez lata nie zmienił stacyjki i komputera, bo wtedy nie będzie działać. Z ciekawości ile Cię skasowali za nowy kluczyk ?
- M.
- Posty: 4979
- Rejestracja: 02 lut 2011 07:10 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Chrysler Aspen 5,7 HEMI HEV Limited 2009 Pb/El/LPG
- Postawił flaszek: 39
- Dostał flaszek: 60
Re: Siemka Wszystkim
Zależy co zamówiłeś.
W bazie producenta samochodów są dwa kody przypisane do auta.
Jeden z nich to PIN do wprogramowania klucza do elektroniki auta (4 cyferki na zawsze związane z numerem VIN)
W elektronice auta możesz mieć wpisanych (uaktywnionych) bodaj 6 czy 8 różnych kluczy - a każdy ma swój elektroniczny identyfikator.
Zatem z tego co wiem nie tyle programujesz klucz z wykorzystaniem PIN a dodajesz sygnaturę klucza do systemów auta.
Moim zdaniem konieczne będzie odwiedzenie serwisu i podpięcie się pod skaner, który wymagać będzie PIN-u
Drugi kod to ciąg znaczków opisujących układ ząbków na kluczu. Masz surówkę, nie masz oryginału, pakujesz surówkę do maszyny, klepiesz ciąg znaczków i maszyna wie co Ci potrzebne i robi Ci dobrze.
Mogłeś zamówić gotowy klucz - choć jak przyjdzie w tydzień to nie ma takiej opcji. Żebyś dostał gotowca jest specjalna procedura z wysyłaniem do producenta tytułu własności auta i takich tam kwestii bezpieczeństwa.
Mogłeś (i to prędzej) zamówić surówkę i czeka Cię piłowanie i programowanie. Piłowanie możesz odpuścić bo grot i obudowę z przyciskami masz - możesz przełożyć nową elektronikę - choć przy programowaniu nowego klucza wymagane jest majdrowanie w stacyjce najpierw jednym później drugim kluczem więc chyba by było ciężko.
Zresztą zapytaj fachowców co będą Ci robili dobrze. Jeśli to serwis Chryslera to może uda im się też ustalić PIN auta, bez którego moim zdaniem na legalu nie podziałają, a za uzyskanie którego z lekka mogą skasować.
W bazie producenta samochodów są dwa kody przypisane do auta.
Jeden z nich to PIN do wprogramowania klucza do elektroniki auta (4 cyferki na zawsze związane z numerem VIN)
W elektronice auta możesz mieć wpisanych (uaktywnionych) bodaj 6 czy 8 różnych kluczy - a każdy ma swój elektroniczny identyfikator.
Zatem z tego co wiem nie tyle programujesz klucz z wykorzystaniem PIN a dodajesz sygnaturę klucza do systemów auta.
Moim zdaniem konieczne będzie odwiedzenie serwisu i podpięcie się pod skaner, który wymagać będzie PIN-u
Drugi kod to ciąg znaczków opisujących układ ząbków na kluczu. Masz surówkę, nie masz oryginału, pakujesz surówkę do maszyny, klepiesz ciąg znaczków i maszyna wie co Ci potrzebne i robi Ci dobrze.
Mogłeś zamówić gotowy klucz - choć jak przyjdzie w tydzień to nie ma takiej opcji. Żebyś dostał gotowca jest specjalna procedura z wysyłaniem do producenta tytułu własności auta i takich tam kwestii bezpieczeństwa.
Mogłeś (i to prędzej) zamówić surówkę i czeka Cię piłowanie i programowanie. Piłowanie możesz odpuścić bo grot i obudowę z przyciskami masz - możesz przełożyć nową elektronikę - choć przy programowaniu nowego klucza wymagane jest majdrowanie w stacyjce najpierw jednym później drugim kluczem więc chyba by było ciężko.
Zresztą zapytaj fachowców co będą Ci robili dobrze. Jeśli to serwis Chryslera to może uda im się też ustalić PIN auta, bez którego moim zdaniem na legalu nie podziałają, a za uzyskanie którego z lekka mogą skasować.
______
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.
/l, [_____],
|---L- OIIIIIIIO
()_) ()_)-----)_)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Myślę, że jestem, więc jestem. Tak myślę.